Ik zou vandaag een groot pakket ontvangen (van Wehkamp), verzonden door dynalogic. Maar nu staat de aankomststijd tussen 23.00 en 1.00. Lijkt me sterk… Dus ben benieuwd wanneer het dan wel komt haha.
Het is geen pakketje, maar een vrachtwagen vol, maar man, ik baal van IKEA. Ze zouden gister komen en kwamen niet. Ik kreeg een mail die zo was opgesteld alsof het mijn schuld was dat ze niet aan konden bellen. Bleek dat de vervoerder een pallet met mijn spullen te laat had en dat ze dus niet konden leveren.
Maandag was de eerstvolgende optie. Als ze dan weer niet komen, wil ik de verzendkosten terug, die zijn al hoog zat.
Ik heb even rondgekeken en kon niet vinden of er een ID kaart gestuurd dient te worden bij ons (hangt een beetje van het backoffice af). Maar ik denk dat het dan te maken heeft dat veel mensen de laatste tijd creatief zijn met frauderen helaas…
Omg, uurtje geleden kwam een pakketje van post nl. Was met zoontje op de zolder. Bij aanbellen direct naar beneden gelopen, maar dat gaat wat trager met een kind. Beneden aangekomen was die al weg. Ben toen blijven staan, komt hij terug met een ophaalbrief bij de buren. Ik was echt pissed. Hij schaamde zich ook wel dat ik niet 24/7 klaar sta in de gang om een pakket aan te nemen. Gelukkig heeft hij het pakket zelf terug gehaald.
Bedankt voor het nakijken in ieder geval!
Ok en als ze denken dat ik creatief ben met frauderen wat hebben ze dan aan m’n ID denk je? Word er helemaal zenuwachtig van terwijl ik niks heb gedaan
Ja, daar kun je als je een beetje kan bewerken natuurlijk ook van alles mee . Snap wel dat je er zenuwachtig van wordt… heb je ze gevraagd waarom ze die nu nodig hebben?
Nee niet gevraagd. Ik ga ze morgen gewoon eens bellen.
Pff wat raar zeg! Ik zou dat niet zomaar geven.
Lees dit maar eens. Wellicht kan je hier wat mee.
Bedankt voor de tip! Heb Zalando weer gebeld, maar behalve een standaard riedeltje kreeg ik geen concreet antwoord op mijn vraag. Heb mijn ID-kaart naar ze gemaild, ze hadden alleen mijn naam, handtekening, en vervaldatum nodig, de rest heb ik zwart gemaakt met de Kopie-ID app van de Rijksoverheid in jouw linkje. Wil geen gedoe verder.
Heb wel via de mail nogmaals gevraagd naar de reden.
Mijn pakketje staat al bijna 2 uur op ‘wordt zometeen bezorgd, nog 1 pakket voor u’ en nu kan ik al twee uur niets anders dan met gespitste oren niksen.
Iemand bekend met een pakket/bezorging door Hetmes? Ik zie in de PostNL app dat ik morgen een pakket van Hermes krijg maar geeeeeeen idee wat het is of waar het van afkomstig is. Volgens mij las ik laatst hier iemand die dat ook had?
Hermes is de duitse postNL
Mijn Nikkie palette werd hiermee bezorgd, maar uiteindelijk ging het via PostNL
Meegedaan aan een prijsvraag?
Ik was vanmiddag niet thuis toen kwantum/PostNL langskwam.
In de mail van “helaas u was er niet” staat dat het naar een tabakswinkel in de buurt gaat nu. In een latere mail staat dat dit pas vanaf maandag 16u daar aanwezig is?
Kan dat kloppen?
Ik dacht/hoopte dat ze vandaag einde dag alles bij zo’n ophaal-punt afleveren. Nu kan ik het morgen ook niet afhalen dus
Volgens mij is het altijd de volgende werkdag. Bij mij iig wel.
Nou hermes icm met postnl is ook echt geen succes. Pakketje zou binnen 3 dagen hier zijn. Duurt inmiddels al een week. Eerst verschoof het aflevertijdstip telkens naar een volgende dag, maar nu is het zelfs helemaal onbekend.
Zelfs Ali is nog sneller ik wil gewoon mijn makeup meh
En nog steeds geen spoor van mijn pakketje… is dat normaal bij hermes? Heb nog nooit iets gehad dat via hun gaat… kan het bij hermes ook nergens tracken want ik heb helemaal geen t&t nummer. In de postnl app staat ie nog steeds als niet aangemeld.
Gaat lekker weer
Via 17track?