Ik heb geen trackingnummer behalve die van postnl maar daar kom ik niet verder dan dat het nog niet door hun is ontvangen. Heb de klantenservice nu maar een berichtje gestuurd
In september heb ik bij Wehkamp een aantal vloerkleden besteld (kon niet kiezen, en wilde er misschien meerdere in huis). Uiteindelijk heb ik besloten er maar één te houden, en de rest terug te sturen. Ik heb een afspraak gemaakt om de retour op te laten halen, maar die dag is er nooit iemand op komen dagen.
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje met âDoor drukte duurt het langer om je retour te verwerkenâ. Prima, snap ik. Maar daarna heb ik echt weken niks gehoord. Dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat mijn retour opnieuw is aangevraagd, en dat ik een nieuwe afspraak krijg om het op te halen. De dingen die ik retourneer heeft ze van mijn factuur gehaald, dus ik heb alleen betaald voor het kleed dat ik wil houden.
Nu ben ik weer zoân 2 weken verder, en ik heb nog niks gehoord. Weet eerlijk gezegd niet of ik nog kan verwachten dat ze ooit worden opgehaald?
En ze zijn al als retour aangemeld en van je factuur gehaald?
Haha mijn moeder reageerde precies zo toen ik dit vertelde. Maarja, hoe lang kan ik wachten tot ik zeker weet dat ze niet ineens worden opgehaald?
Ik zou nog 1x bellen en zeggen dat als ze binnen 2 weken niet worden opgehaald je ervan uitgaat dat het niet meer gebeurt. Vet irritant zulke dingen, willen ze hun kleden nou terug of niet (blijkbaar niet)
Ik had een paar dagen geleden een aantal dingen besteld bij ASOS, die werden vandaag bezorgd met DHL. Hoor vaker dat DHL slecht is, maar had zelf nog nooit echt een slechte ervaring gehad met hun. Komt die bezorger en biedt me een half kapotte en gescheurde doos aan, met de boodschap dat er in de bus iets zwaars bovenop gestaan had en dat ik, terwijl hij wachtte, moest checken met de pakbon of alles er wel in zat. Er zat om te beginnen al geen pakbon in (maar weet niet zeker of dat normaal wel zo is bij ASOS) maar ik zag al vrij snel dat er sowieso 1 dingetje ontbrak. Hij ging in de bus kijken of het daar lag, maar kwam al snel terug met de boodschap dat daar niets meer lag. Hij zei dat de doos eerder al beschadigd was geweest en weer opnieuw dicht geplakt was door DHL, dus dat het goed kon dat er al eerder iets uitgevallen was voordat hij het had meegenomen op zân bezorgroute. Hij zei dat hij het pakket nu mee terug moest nemen omdat het incompleet was. Volgens hem zou ik dan binnen een paar dagen een berichtje krijgen van ASOS dat het pakket retour gekomen was want incompleet, en dat ik het dan met ASOS moest oplossen. Vet irritant, want ik wil gewoon mân kleding maar nu heb ik dus alsnog niks.
Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt en me kan vertellen hoe dit dan opgelost wordt?
Ja, zit altijd een pakbon bij!
Wel heel irritant ja. Sowieso een hekel aan DHL.
Ah thanks. Ik meende me ook iets te herinneren dat er altijd een retour formulier en zoân sticker met retour adres bij zit indd maar ik twijfelde erover, dat klopt dus wel. Toch goed dat ie mee terug is gegaan dus dan.
Huh verzendlabel moeten voorschieten? Dat gaat toch steeds via de koper en dan ben je toch ready to go of is daar iets nieuws in gewijzigd?
Als ik plan iets te verkopen via vinted zorg ik wel dat ik andere verpakkingen zoals van zalando etc bewaar.
Ik verkoop alleen dingen die mij minstens 10 euro opleveren anders vind ik het de moeite niet en veel verzendopties heb ik uitstaan. En zij betalen het en qua verpakkingsmateriaal heb ik nog veel dozen dus dat kost mij niks extraâs.
Wat gek, dat heb ik zelf niet eerder gehad. Wel balen hoor.
Nou geweldig, printer besteld want de oude heeft het begeven. Was de enige webshop die nog wat op voorraad had want echt alles is uitverkocht (tenzij je er eentje van 300⏠wil). Stond ook echt groot bij vandaag die printer besteld, morgen in huis. Maaaaar surprise surprise, nu komt er dus net een mailtje binnen dat hij toch niet op voorraad is ze niet weten wanneer hij binnenkomt. Kan tot wel 8 weken duren. Echt rot toch op joh. Nu heb ik dus misschien gewoon de komende 2 maanden een probleem aangezien ik wel dingen moet printen en geen enkele shop wat op voorraad heeft op het moment
Heb je een specifieke nodig? Ik zie bij wehkamp bij meerdere morgen in huis staan.
Daar had ik ook al gekeken inderdaad, maar ik zoek een Epson waarbij de patronen zeg maar los zijn. Dus een los geel patroon, los blauw en los rood. Bij Wehkamp hebben ze daar alleen de hele dure versies van helaas
Ik zou vandaag twee pakketjes krijgen dus had mijn plannen verzet naar morgen, maar nu komt het tweede pakketje morgen midden op de dag
Ik had deze week twee dingen besteld van Vinted via Homer en het ene pakketje is al lang aangekomen bij de winkel maar het andere pakketje wat dezelfde afstand heeft moeten afleggen nog niet. En ik wil niet twee keer de stad in.
Als je bij Blokker besteld krijg je dus gewoon elk item apart. Wist ik veel. Maar nu krijg ik twee kleine mesjes die makkelijk in zoân brievenbuspakketje passen in een enorme doos. En dan morgen ook nog twee bezorgdiensten met twee pakketen die ook makkelijk door de brievenbus kunnen. Handig als je de hele dag aan het bellen bent.
Mijn tip: bestel nooit bij Blokker. Tenzij je 1 groot ding bestelt.
Same here. Ik ga maar aankloppen bij mijn buren in de hoop dat zij mijn pakketje hebben.
Dat had ik twee weken geleden ook! Hadden ze onderzoek gestart en de conclusie was: pakketje is afgeleverd.
Waar dan?!
De webshop heeft toen een nieuw product gestuurd gelukkig, heel lief want volgens DHL was er niks aan de hand.
Bij mij ook! Achterkant van mijn stoel. Maar bedrijf was zo aardig om de rugleuning opnieuw te versturen