Ik heb hetzelfde! Super irritant. Contact opgenomen met afzender en die zeiden zelfs dat ze het vaker horen en dat het waarschijnlijk maandag wel bezorgd wordt.
Ja, ze hadden het bij mn onderburen aan de deur gehangen. Gelukkig stond mn onderbuurvrouw net aan de deur hier,
Wow ik moet er een beetje om lachen maar het is ook wel weer typisch DHL. Vrijdag werd er voor mij een pakketje gebracht. De bezorger vraagt of ik nog wat pakketjes wil aannemen voor de buren want het is zo druk en niemand doet open. Ik denk okay prima. Geeft hij 6(!!!) pakketjes en nog gaan er geen alarmbellen in mn hoofd af. Binnen 30 minuten waren alle pakketjes opgehaald. De beste man had dus gewoon geen zin om verder te gaan in het gebouw en dacht hopla dump ze hier wel :ā)
Ik had een Monstera plant online besteld. Krijg ik een totaal verkeerde plant geleverd (vingerplant). Bel ik de bloemist op en die zegt: āja die had ik niet meer en deze leek er wel wat op, is dat oke?ā. Euh, is monopoly geld oke?
Dit is toch heel raar of ben ik nou de zeikerd?
Uuuh nee je bent zeker geen zeikerd en het is zeker raar
Je krijgt totaal iets anders als wat je besteld hebt en dan nog zo laconiek reageren.
Heb ik nog nooit meegemaakt
Als je een wasmachine bestelde en ze gaven een wasdroger zou je er ook niet akkoord mee zijn gegaan.
En @lauraD, jullie hebben gelijk, het is eigenlijk ook te idioot voor woorden haha ze komen hem maar mooi weer ophalen (terug sturen kan niet)
Heb ik ƩƩn keer mijn poort open, komt er een dhl bezorger met een pakje voor de buren. Terwijl ik geen aangrenzende buren heb maar ik dacht neem het wel aan en dan kijk ik straks wel waar het naartoe moet.
Maar het huisnummer bestaat niet in mijn straat; dus nu heb ik een pakketje hier staan met een adres dat niet bestaat? Het is van een dierenwebshop.
Zou ik het openmaken en kijken of er een nr op de pakbon staat of het terugsturen?
Staat er een naam op? Misschien kan je via facebook oid de juiste persoon vinden?
Als er een naam opstaat misschien de webshop mailen?
Nou na nadere inspectie was het niet eens mijn straat maar een straat 5 minuten verderop?
Net langs gebracht; werd matig enthousiast onthaald door de eigenaren Maargoed ik ben het kwijt
Dat Homerr, mijn pakketjes die ik verstuur doen er dagen over maar komen wel aan. Maar alles wat naar mij onderweg is duurt echt zo lang. Eentje staat al sinds 29/10 op onderweg. Echt hoe dan?? Iemand ervaring mee? Begin me oprecht af te vragen of het niet gewoon kwijt is.
Ik heb al een paar keer iets via Homerr ontvangen en dat deed er telkens minstens een week over.
Homerr haalt en brengt enkel op twee dagen, ik meen dinsdag en donderdag. Is het op donderdag na het ophaal moment gebracht wordt het dus pas dinsdag opgehaald. Vaak wordt het niet voor donderdag verwerkt dus is het weer pas dinsdag een week erop bezorgd. Dus kan echt ellendig lang duren
Nou ik verzend ook 1x met homerrr, wat een droevenis, in twee weken tijd heeft het pakketje zich verplaatst van het afleverpunt naar het distributiecentrum in nl. Hou mn hart vast want hij moet nog naar Frankrijk⦠zou dat dit jaar nog lukkenā¦
Ook eens een positief bericht.
Gisteren een pakje besteld.
Vanmorgen bericht dat het vandaag tussen 9.40-11.40 uur zou worden bezorgd door Post.nl
Om 9.50 uur keurig bezorgd door een heel vrolijk en aardige bezorger.
Zo kan het dus ook.
Soms duurt het een maand
In mijn postnl app staat dat ik een pakketje van mijzelf krijg. Ben nu toch wel erg benieuwd.
Wat irritant zegā¦kan je het niet naar een postnl punt in de buurt laten sturen? Misschien kunnen ze die wel vinden
Ik heb weer feest met DHL. Pakjes zouden bezorgd worden, maar waren āverhinderdā en nu zijn ze ofwel retour afzender gegaan of er staat bij de track en trace al een aantal dagen āplanning wordt gemaaktā . DHL weet niet wat er mis is gegaan en geeft het advies contact op te nemen met de verzender, ik citeer: āom die het verder uit te laten zoekenā. Lekker makkelijk.