Ik had (vorige week al) twee Vinted pakketjes besteld en gekozen voor afleveren op het Homerr-punt hier in de buurt. Ze zouden allebei vandaag bezorgd worden bij dat punt, met dezelfde levering dus. Maar nu is de ene wel gewoon hier bezorgd, en van de ander kreeg ik een mailtje met de tekst: “Je pakket kon wegens onvoorziene omstandigheden niet geleverd worden bij de door jou geselecteerde Homerr. Het pakket is daarom bezorgd bij een Homerr zoveel mogelijk in de buurt van de eerst gekozen locatie. Mogelijk is het Homerr punt nu verder weg, we vragen hiervoor je begrip.”
Dat andere afhaalpunt zit hier 5 km vandaan en is alleen open tussen 16:00 en 18:00
Ik snap echt niet waar dit is mis gegaan, hoezo hebben ze niet gewoon beide pakketjes bij het punt dat ik heb gekozen afgeleverd? Of desnoods allebei bij het andere punt verder weg? Nu moet ik bij twee punten langs om het op te halen, ook niet heel handig met het oog op je contacten verminderen. Snap hier echt niks van haha.
Dat andere pakketpunt lijkt trouwens gewoon iemands woonhuis te zijn, kan dat kloppen? Mijn normale punt zit gewoon in een winkel.
Dus het kan niet echt bij mij of bij de buren bezorgd worden. Haha dit komt echt zo slecht uit net…
vind het zo sneu voor de bezorgers want die hebben het al druk genoeg maar ik weet ook even niet wat te doen… maar weet iemand of het naar het pakketpunt gaat als jij + je buren er niet zijn?