Ik heb ooit gehoord dat merken soms wel een formule moeten aanpassen omdat er vanuit wetgeving bepaalde ingrediënten niet meer gebruikt mogen worden. Zal vast niet altijd de achterliggende reden zijn, maar dit zou wellicht wel kunnen verklaren dat een merk daar zo weinig aandacht aan geeft, of soms helemaal niets zegt over een wijziging.
Oh dat zou inderdaad wel een en ander verklaren! Echt wel jammer hoor. Want zo’n parfum ruikt echt niet meer zoals het was.
Mijn ex schoonmoeder had altijd Narciso Rodriguez in alle soorten en maten. Zelf nog nooit geroken. Mijn eigen moeder (60) houdt van musk, geen idee verder. Vriendin van mijn vader draagt Alien van Mugler. Heel verschillend maar miss heb je er wat aan!
Toevallig heb ik vandaag een proefje ontvangen van All of me van Narciso rodriguez. Vond hem echt perfect voor mijn moeder.
Prada Iris
De geur vind ik heeeeerlijk! Alleen de prijs én dat hij bij mij minder lang blijft hangen dan mijn andere (goedkopere) parfums blijft hangen maakt dat ik ‘m nog niet opnieuw gekocht heb.
Ik zag dat er bij de Vogue in de winkel een flesje van 10 ml bijzit!
Kun je ‘m even goed testen
Hm mwoah ik vond het een mix van this is het van Zadig & Voltaire en Molecule.
I know, zelfs voor dat tientje denk ik: ff hier vragen haha
Vandaag eindelijk Chelsea Morning getest bij Lush, en ik had er na alle lovende TikTok-filmpjes veel verwachtingen van, maar voor mij was 'ie het helaas niet. Net wat te spicy naar mijn zin en de citroen vervloog heel snel. Nu na een paar uur ruikt ie vooral nog zoetig en lief, wat ik lekker vind, maar niet lekker genoeg om de kruidigere noten van de eerste uren te doorstaan.
Wat ik wel lekker vind; American Cream van Lush! Die heb ik laatst al aangeschaft nadat ik hem in de winkel had getest. Die begint ook redelijk scherp maar op een aangename manier, vind ik. En die eindigt ook zoet en subtiel, dan blijft de vanille over.
Ik twijfel zo tussen twee uiteen liggende geuren.
Het zijn wel echt basic bitch geuren ( sorry heel saai) en vind ze allebei lekker, alleen denk ik dat de één ( black opium) niet perse lekker draagt in de zomer ( te ‘zwaar’?)
en de ander J’ adore draag ik al jaren af en aan en vind ik misschien een beetje ‘ saai’ worden. Maar is wel een allrounder voor mij en altijd goed.
Jaaa, vond hem ook tegenvallen!
American cream beschrijven ze zelf als een aardbei en vanille milkshake, en vind dat wel true to scent.
Ik draag Black opium het hele jaar door hoor, maar ik ben geen type voor hele frisse geuren bijv. Maar je kunt nu toch ook voor een kleine gaan en richting de zomer iets nieuws uitzoeken?
Als ik dit zo lees, ben ik benieuwd wat jij van de nieuwe Miss Dior - Parfum vindt.
Oh! Dat is ook een goed idee. Bedoel je de huidige miss dior versie waar iedereen juist teleurgesteld over was omdat de oude versie niet meer in omloop is?
Ik vond die oude altijd iets te fris / meisjes achtig namelijk…
Weet iemand toevallig een goede dupe voor Glossier - You?
Nee, niet de Miss Dior EDP, maar de Miss Dior Parfum uit 2024. https://www.fragrantica.com/perfume/Dior/Miss-Dior-Parfum-2024-89584.html
Ik vind deze namelijk precies tussen J’adore en Black Opium invallen.
Ahh! Oke goeie, ga ik even ruiken. Dankjewel!
Diptique - Fleur de Peau