Parfumtopic

Ik was vandaag bij Skins en de medewerkster liet me Vanilla Powder van Matiere Premiere ruiken. Op de teststrip was ik er meteen helemaal weg van en ook op mijn huid vond ik hem geweldig. Maar het zou een cadeautje zijn dus ik nam de strip met naam mee en zou mijn vriend er naar toe sturen om hem te kopen.

Maar na een uur ofzo ging de geur me steeds meer tegen staan en inmiddels krijg ik er bijna hoofdpijn van. De dry down is echt een enorm scherpe amber, heel synthetisch, en ik ben zo blij dat ik het niet meteen heb gekocht.

Nu heb ik Musc Ravageur van Frederic Malle op het oog, iemand die deze kent?

1 like

Ja heb ik laatst bij Kruidvat gezien nota bene

1 like

Sorry helemaal vergeten!
Het is deze:

Maar het is dus geen typische zoet zoet geur, het is meer zoet op de achtergrond. Maar alsnog vind ik het een hele lekkere geur. Sorry ben echt slecht in het omschrijven van geuren :joy:

1 like

Ik kocht de laatste in 2022 bij Superwinkel punt nl voor €70,69 (100 ml)
Daar staat hij nu op uitverkocht maar wellicht is dat tijdelijk?

2 likes

Ik ben zo benieuwd naar de zomercollectie van Kayali. Ik denk alleen dat het in totaal 40ml is voor €95,-
Dat vind ik wel lastig.

Ik ben ook benieuwd!! Wil ze ruiken in de winkel, worden ze daar beschikbaar? Als je dat weet.

Ik las vanaf 24/6 beschikbaar maar geen idee of het dan ook in de winkel ligt.
En wat lastig zou zijn. 3 lekker en 1 niet.
Ik had liever losse en grote flessen gehad.

3 likes

Denk dat je die ene dan best makkelijk kwijt kunt hoor! Via fb groepen etc.

2 likes

Oef zelfs €105,/

1 like

bol heeft hem ook wel eens rond de 65

1 like

Ik heb voor vaderdag een parfum voor mijn vriend gekocht maar hij is zo super lekker dat ik hem sindsdien zelf ook draag, hij is van Comme des Garcons en hij heet concrete. We hebben hem bij Babassu gekocht, daar werden we echt heel goed geholpen!

6 likes

Op werk kreeg ik vandaag een parfum. Er was de keuze tussen ‘Boy’ ‘Bel Respiro’ en ‘n°18’ van Les exclusifs van Chanel en ik heb maar n°18 genomen. Ik had geen van de drie hiervoor geroken maar deze lijkt het beste bij me passen (bloemig) dus ik ben benieuwd.

1 like

Wat leuk! Ik vind boy ook heeel lekker

1 like

Ik ben blij! Het is echt goed gelukt om er zomergeuren van te maken. Ze zijn allemaal vrij licht qua intensiteit.

4: Marakesh. In eerste instantie meh omdat de bergamot overheerst maar eenmaal ‘geland’ vind ik het lekker. Ik heb gister alles getest maar was ik bezweet, vandaag draag ik ‘m op een schone huid en ruik ik het na 4u nog licht. Het is echt zomers maar in had deze zelf niet gekocht;
3: Capri. Ik zou deze omschrijven als citroensnoepjes. Ik heb ook devotion van d&g maar die is meer aanwezig en qua citroengeur toch echt anders. Ik had deze wel los kunnen kopen als ik die van D&G niet had;
2: Malediven. Mijn reactie was wow. Ik kan niet goed omschrijven wat ik ruik maar ik denk dat het daar zo ruikt. Alsof je een briesje op het strand voelt en de geur van zomer ruikt. Zo zeg maar.
1: Maui. De reden waarom ik de set wilde hebben. Het is banaan zoals je het wil hebben. Niet nep, niet perse naar bananensnoepjes maar echt wow.

Al met al. Blij mee. Baal dat het wel echt kleine flesjes zijn. Is het €105,- waard? Niet perse.

9 likes

Dit is echt top. Als je die garnier haverconditioner net zo lekker vindt ruiken als ik, dit heeft er wat van weg!!

6 likes

Oh my, ik heb Rehab van Initio geroken vorige week bij El Corte Ingles in Barcelona en ben de dag erna teruggegaan om mijn nier te ruilen voor een flesje.

Maar zo’n bijzondere geur! Als ik op de geurnoten af had moeten gaan zou ik hem over hebben geslagen (ik hou bijv helemaal niet van lavendel) maar ik ben er echt weg van!

5 likes

Via de zoekfunctie je berichtje gevonden over Ffern, heb je het nog geprobeerd? Ik zit in een Instagram loop van hun geweldige reclame filmpje van een zanger Sam Lee die in Toscane door de velden fietst en zingt en ik wil dat gevoel in een flesje wel kopen. Maar idd €100 en een abonnement houdt me tegen, hoewel je een tester erbij krijgt en gratis kan retourneren.

1 like

Nou toevallig deze editie wel besteld, bleef ook de reclame krijgen en getriggered worden! Lekker succesvolle advertising dus.

Het is oprecht een heel lekkere geur, zoals omschreven bij de keurnoten en de vibe van de filmpjes passen ook echt bij de geur (als je dat iets zegt en er dan wat bij kan voorstellen) en qua geur best wel gelaagd (als in ik herken de geurnoten echt, terwijl het vaak toch een soort opeenstapeling is van geuren die samen “wel lekker” zijn.) Vind de prijs ook wel bij de geur passen, hij blijft goed lang hangen en draagt ook best ver, heb het dan ook niet teruggestuurd. (moet wel zeggen dat de rest van mn “collectie” vooral van skins komt, dus is best wel relatief). Mocht je het kunnen missen en een keer iets anders leuk vinden, zou ik het wel (nog) een keer doen, maar goed ik ben ook die sucker die elke keer die skins boxen koopt :slight_smile:

1 like

Thanks voor je review! Ik wil wel eens wat anders dus denk dat ik het ook ga proberen.

1 like

Hier zo benieuwd naar!

9 likes