Heb deze 33 voor 83 euro in totaal. Verpakking voelt al super luxe.
Oeh waar?
Khamra is echt luxe met het uitpakken.
Wat een cliffhanger dit!
Notino, maar ik zag dat Khamrah nu weer 55 is. Ik had hem voor 27.
Khamrah is echt heerlijk
Heb je Gentle Fluidity Gold van Maison Francis Kurkdjian weleens geprobeerd? Ik vind Sundazed van Byredo ook een vrij zoete parfum
Ik was vandaag bij Skins en de medewerkster liet me Vanilla Powder van Matiere Premiere ruiken. Op de teststrip was ik er meteen helemaal weg van en ook op mijn huid vond ik hem geweldig. Maar het zou een cadeautje zijn dus ik nam de strip met naam mee en zou mijn vriend er naar toe sturen om hem te kopen.
Maar na een uur ofzo ging de geur me steeds meer tegen staan en inmiddels krijg ik er bijna hoofdpijn van. De dry down is echt een enorm scherpe amber, heel synthetisch, en ik ben zo blij dat ik het niet meteen heb gekocht.
Nu heb ik Musc Ravageur van Frederic Malle op het oog, iemand die deze kent?
Weet iemand of molecule 01 ooit in de aanbieding is of kan ik dan lang wachten?
Ja heb ik laatst bij Kruidvat gezien nota bene
Sorry helemaal vergeten!
Het is deze:
Maar het is dus geen typische zoet zoet geur, het is meer zoet op de achtergrond. Maar alsnog vind ik het een hele lekkere geur. Sorry ben echt slecht in het omschrijven van geuren
Ik kocht de laatste in 2022 bij Superwinkel punt nl voor €70,69 (100 ml)
Daar staat hij nu op uitverkocht maar wellicht is dat tijdelijk?
Ik ben zo benieuwd naar de zomercollectie van Kayali. Ik denk alleen dat het in totaal 40ml is voor €95,-
Dat vind ik wel lastig.
Ik ben ook benieuwd!! Wil ze ruiken in de winkel, worden ze daar beschikbaar? Als je dat weet.
Ik las vanaf 24/6 beschikbaar maar geen idee of het dan ook in de winkel ligt.
En wat lastig zou zijn. 3 lekker en 1 niet.
Ik had liever losse en grote flessen gehad.
Denk dat je die ene dan best makkelijk kwijt kunt hoor! Via fb groepen etc.
Oef zelfs €105,/
bol heeft hem ook wel eens rond de 65
Ik heb voor vaderdag een parfum voor mijn vriend gekocht maar hij is zo super lekker dat ik hem sindsdien zelf ook draag, hij is van Comme des Garcons en hij heet concrete. We hebben hem bij Babassu gekocht, daar werden we echt heel goed geholpen!
Op werk kreeg ik vandaag een parfum. Er was de keuze tussen ‘Boy’ ‘Bel Respiro’ en ‘n°18’ van Les exclusifs van Chanel en ik heb maar n°18 genomen. Ik had geen van de drie hiervoor geroken maar deze lijkt het beste bij me passen (bloemig) dus ik ben benieuwd.
Wat leuk! Ik vind boy ook heeel lekker