Wat vinden jullie van Gris Charnel? Ik ben echt obsessed met de geur van vijgenbladeren (letterlijk de reden dat ik me wat meer in parfum ben gaan verdiepen hahaha) en ik ben eigenlijk altijd aan het rondkijken naar wat er allemaal is buiten Philosykos. Ik zie Gris Charnel best wel vaak voorbij komen als de ultieme cozy vijg voor het najaar maar omg ik vind hem ZO overheersend zoet? Er zit iets extreem poederachtigs en suikerigs aan waar ik niet zo goed op ga. Het doet me heel erg denken aan Z&V This Is Her, waar ik ook geen fan van ben.
Ik denk dat mijn neus misschien een beetje gevoelig is voor hele sterke ‘melk’ noten, of voor te veel sandelhout, of tonka/coumarin? (staat niet als noot bij This Is Her maar zit er wel in). Ben heel benieuwd of iemand hier hem heeft geroken en dat ook vindt!
Ik ben er zelf in ieder geval achter gekomen dat ik vijg alleen lekker vind als de hele boom er ook bij zit en dat ik stiekem eigenlijk vooral naar plant wil ruiken (maar wel naar elegante plant), dus als iemand nog tips heeft, let me know!