Parfumtopic

Ooh ik lees mee voor de tips, kan me precies vinden in wat jij schrijft en vooralsnog blijf ik hangen bij Philosykos, maar wil ook eens wat anders…

1 like

Hebben jullie een tip voor mijn verkering, we zoeken iets nieuws. Die heeft nu sun (mannenversie) van Jill Sander en die vinden we allebei heel lekker. Dus iets luchtigs en fris. Vrouwen, unisex en mannen mag allemaal. Maar vrouwen niet te zoet en mannen niet te kruidig. En absoluut niet cool water. Want die heeft mn vader. En mn ex :sob:

Hier is Eros Eau de Parfum van Versace een favoriet op dit moment.
Lekker fris, heel licht kruidig wellicht maar de frisheid overheerst. Blijft ook goed lang hangen.

1 like

Er was hier laatst ook een hele fijne thread over op r/fragrance! Sowieso komen vijgenparfums daar best vaak aan bod, maar ik kan me bij deze heel goed vinden in OP over de parfums in dat lijstje die ik al ken (dus jij misschien ook wel?). Er staan ook allemaal interessante tips in de comments, dus ik heb weer een hoop nieuwe dingen op mijn lijstje staan :eyes:

1 like

Aah thanks, ga meteen checken! :blush:

Edit: lijst is weer aangevuld, binnenkort maar weer naar Skins!

1 like

Iemand hier ervaring met Essence Vault?

1 like

Ik kwam hier om hetzelfde te vragen haha, de reviews op trustpilot zijn wel heel goed!

2 likes

Kom net een reddit thread tegen en hier wordt the essence vault echt met de grond gelijk gemaakt :sweat_smile: het zou mega goedkoop en vooral naar alcohol ruiken.

1 like

Niet met essence vault maar wel met sentir en ik ben er echt wel impressed van!

1 like

Ik was laatst in de ici paris en zag daar een prada vijgenparfum staan! Was best lekker en groen. Misschien wat voor jou.

En Vilhelm purple fig.

Heb je het nog gedaan? Ik zit ook in de wachtlijst trap

Nee ik was te laat, me nu wel aangemeld voor de herfst geur met oa kweepeer. Ben zo benieuwd!

Ik vind parfuma echt een chille webshop, je mag zelf drie gratis samples aanvragen en die maken ze dan op aanvraag voor je > ik vroeg om drie geuren en dan zetten ze er met een labelmaker op welke het zijn :pleading_face: vind ik sowieso sympathiek itt voor samples betalen of random samples krijgen waar je niks mee hebt

5 likes

Ik heb nu een parfum besteld bij divain en daar ben ik echt wel heel blij mee!

2 likes

Ik heb daar 4 parfums gekocht. Was prima! Blijft lang hangen en ruikt lekker. Niet sterk naar alchohol oid.

4 likes

Ik kreeg opeens een ingeving om Beyoncé Heat weer te kopen, omdat dat altijd mijn lievelingsparfum was. Maar blijkbaar wordt die niet meer verkocht?:sob::sob: Weet iemand een goede dupe of een vergelijkbare geur?

3 likes

Heeft iemand de tip. Ik heb een tester gehad van Dior J’adore. En ik vond die geur echt heerlijk. En nu kijk ik en zie ik twee verschillende j’adore geuren met verschillende topnoten. De tester heb ik niet meer maar het was wit.
Iemand een idee of je aan de tester dan kunt weten welke het was?

2 likes

Weet je zeker dat het alleen J’adore was en niet J’adore l’or? Een vriendin had namelijk ook een keer een tester gekregen van Dior en na lang speuren kwamen we erachter dat het J’adore l’or was. Misschien die van jou ook? Ik vond een stukje screenshot terug van onze zoektocht haha. In de kleine letters staat er ook essence bij. Maar misschien maak het nu ook juist nog moeilijker met een extra optie :sweat_smile:

https://www.douglas.nl/nl/p/5011050030?variant=1125657

2 likes

Haha nou zo zag de verstuiver er wel uit. En in het verleden heb ik wel j’adore geroken maar vond ik het geen lekkere geur. Maar zou dus goed kunnen dat het l’or is. Dank je!

2 likes

Misschien is Miller Harris - Hydra Figue iets voor je?

2 likes