Parfumtopic

Als ik het me goed herinner (wel van een aantal jaren geleden) zijn alle J’adore proefjes wit… dus ik zou het toch even in de winkel gaan checken. Ze ruiken wel echt anders. Volgens mij is die witte op jouw afbeelding de versie zonder alcohol (heeft ook iets meer bodysprayvibes), de linker is “de gewone”.

1 like

Ja, ga ik doen. Ik zag de prijs van l’or en ga voor dat geld er niet op gokken.

2 likes

Ben benieuwd welke het wordt! Ze zijn iig allemaal heerlijk :blush:

1 like

Eau d’orient van Rituals is één van mijn lievelings parfums in de herfst/winter, nu wilde ik een nieuwe kopen maar kan hem nergens meer vinden :disappointed_relieved:. Weet iemand of deze er inderdaad echt uit is? En hebben jullie dan misschien tips voor een alternatief? Het is een warme / amber / orientaalse geur.

1 like

Ik was er van overtuigd dat ik het in de prullenbak had gegooid. Maar vond het net. Dus wel l’or. Ik ga even sparen… en wachten tot de douglas weer 25% korting geeft.

6 likes

Douglas heeft vanavond 25% korting!

2 likes

Heb je een van deze al eens geprobeerd? Heb ze niet als vervanger voor eu d’orient, maar als vervanger voor belle d’opium van ysl. Heeft een vergelijkbaar profiel
Noir - Tom Ford
Allure sensuelle - chanel
Coco noir - Chanel

1 like

Ja, zag het maar vind 105 euro voor 30 ml alsnog een heleboel geld.

En ik heb ook 5 geuren staan.

Ik heb nog zo’n 10/15 ml over en wil het wel voor verzendkosten naar je opsturen :smile:
Moet ik wel even een geschikt doosje vinden.

1 like

Ella K - Musk is echt de perfecte musk vind ik :heart_eyes: heb er een sample van en ik besnuffel mezelf continu

2 likes

Dank voor de tip! Eens even ruiken bij Skins volgende week.

In mijn eeuwige zoektocht naar een fijn muskparfum rook ik een tijdje terug Musk Therapy van Initio. Wel lekker maar ik vond het te fris ofzo?

2 likes

Ken je de geur van Evody ook? Die heet Musc Intense.
Is een uniseks geur. Het is wel een zwaardere geur. En de geur moet even ‘settelen’.

3 likes

Ja ook wel lekker die maar ella k vind ik beter. Nomenclature adrett is ook :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: maar hebben ze bijna nergens

1 like

Ik had deze vandaag als tester op en vond hem in de loop van de dag naar Thierry Mugler Alien ruiken!

Ik twijfel heel erg tussen deze en de eau de toilette, die ik toch wat frisser vindt ( wat iets meer bij mij past).

2 likes

Ik had een tijdje terug Orchid van Ella K als proefje maar tering wat is dat duur zeg :joy: nog duurder dan Byredo.

1 like

Ew nou kan ik dit niet meer níet ruiken :joy:

3 likes

O wat jammer dan snap ik dat je het niet lekker meer vind. Gelukkig had ik dat niet.

3 likes

Ik vind de verschillen in prijs soms zo bizar. Ik heb girl of now van Elie Saab bij Bol gekocht voor €47 en dat is dan 50 ml. Bij Douglas is 30 ml €50,25. De geur is wel echt een aanrader, het is een warme geur dus perfect voor de herfst/winter.

3 likes

Nou wat lief! Als het kan, heel graag :hugs: Doe je wel even berichtje :slight_smile:

3 likes

Ik heb via Parfumado Angel Dust van Fugazzi binnengekregen, maar vind de geur zo scherp?
Iemand die ook deze geur heeft toevallig?

1 like