Ja heerlijk maar vind hem niet heel scherp?
Juist zachter dan bijv molecule01
Oh haha echt? Ik heb m vanmorgen opgedaan en heb al de hele ochtend een zwaar gevoel in mn hoofd en ruik mezelf. Op een niet goeie manier.
Ik heb m weggegeven net haha
Oh dit is echt zo’n geur waar ik al heel lang hoge verwachtingen van heb op basis van de geurnoten. Maar als ie bij Parfumado te kiezen is ga ik eens zoeken naar andere mensen die hem wegdoen
Ja ik voel hem ook altijd wel goed in mn neus
Iemand toevallig bekend met parfums van jardin bohème? De rose interdite ruikt interessant, maar ken dit merk niet.
Herkenbaar. Obv geurnoten lijkt ‘ie heel lekker, maar er zit 1 superscherpe noot in waar ik direct hoofdpijn door krijg.
Ben dus niet de enige
Ik had een testertje gekregen en ben toen even in de Douglas gaan kijken. De medewerkster vertelde dat het een merk is van Douglas zelf.
Voel me wel een beetje een basic bitch maar heb overlaatst kayali pistachio gelato gekocht en vind m zoooo heerlijk
Ik heb vandaag Kilian - Love don’t be shy op en omg soms vergeet ik hoe lekker deze is. Ik heb hem sinds januari 2022 en hij is bijjjjna op, als die dag komt ga ik echt een traantje laten.
De nieuwe releases van Kilian vind ik het laatste jaar wel allemaal meh
Heeft er iemand tips voor een mannen parfum dat niet zo typisch scherp mannenparfum/cologne achtig ruikt? Misschien wat meer uniseks of wat zachters ofzo?
This is him undressed van zadig & Voltaire! Die vind ik wat zachter dan zo’n heftig kruidig/citrus achtige mannengeur. En heel lekker!
Spicebomb of Spicebomb Extreme van Viktor en Rolf misschien? Is kruidig en een tikkeltje zoet, ik draag die zelf ook weleens in de winter
Iemand deze al gekocht? Eau de tompouce van Hema.
Toen ik het las op Facebook dacht ik eerst dat het een grap was , maar eigenlijk vond ik het ook wel geniaal.
Ik heb hem gekocht en vind het een lekkere geur! Het heeft in de verte inderdaad iets weg van tompouce maar ik vind het vooral zoetig en bloemig. Het doet me denken aan toen ik vroeger naast een parfumerie woonde, die had altijd zoete geurtjes van Escada en daar heeft het iets van weg. Ik kan me voorstellen dat ie voor sommigen te zoet zal zijn, maar ik vind dat als afwisseling wel lekker.
Voor 10 euro vind ik dit zeker een prima geur. Wellicht ook leuk als cadeautje voor de komende feestdagen!
Oh ben hier wel benieuwd naar. Blijft de geur lang hangen?
Verwacht er geen wonderen van hoor, het is een eau de toilette. Maar ik ruik hem na 5 uur nog steeds. Het hele zoete is dan wat minder intens maar de geur is zeker nog waarneembaar en aangenaam.
Oh ik ben wel benieuwd naar die houder vooral, zouden parfumado parfums daarin passen?
Ik heb zelf geen ervaring met Parfumado maar begrijp dat het een exclusieve samenwerking is tussen Parfumado en Hema, en dat die houder ook herbruikbaar is.
Lijkt me wel toch als het een samenwerking is. Parfumado komt ook in zo’n huls toch?
Ik ruik vooral de zoete framboos, vind hem eigenlijk best wel lekker terwijl ik normaal niet van de hele zoete parfum ben en vind m in de verte inderdaad naar tompouce ruiken (al zit er niet per se iets romigs in qua geur). Heb hem in mijn handtas gedaan om mee te nemen naar werk, daar is het wel een perfect formaatje voor! En gewoon leuk om te hebben