Parfumtopic

Bij een parfumerie kunnen ze inderdaad een tester op verzoek maken.

4 likes

Ik heb het ook lang gehad en ik liet gewoon elke maand de verrassingsgeur komen. Ik weet dat er mensen zijn die het anders doen en die elke maand zelf kiezen, maar ik vond het verrassingsaspect juist heel leuk. Er zijn Facebookgroepen waar je geurtjes kan ruilen of verkopen, dus dat deed ik wel eens als het tegenviel.

1 like

Mijn beste vriend had afgelopen week een bestelling gedaan bij Divain toen de geurtjes allemaal €12,99 waren en hij heeft een dupe van Yum Pistachio Gelato van Kayali mee besteld voor mij. :green_heart: De geur is zó lekker! Romig, poederig, en ik ruik pistache, vanille en tonkaboon
 Echt een heerlijke zoete, lieve geur. Divain verkoopt het onder nummer 947.

En mijn man heeft Xerjoff Lira voor me gekocht :smiling_face_with_three_hearts: Ik vind het een extreem lekkere geur, luxe, gelaagd, en in veel opzichten lijkend op L van Lolita L’Empicka (mijn favoriete geur ooit). Vanille, karamel, zacht kruidig, heerlijk.
Het rokerige, rauwe randje dat L had, heeft Lira niet, maar dat vind ik niet vervelend. Het maakt de geur iets toegankelijker zelfs.

Binnenkort wil ik nog Chelsea Morning gaan ruiken bij Lush, een nieuw parfum dat ook zoetig moet zijn en naar karamel en vanille zou ruiken. Iemand die al geroken?

5 likes

Ik moet bij jouw smaak denken aan Red Temptation Winter van Zara. Die heeft ook dat zoete maar kruidige/sensuele, vind het 1 van de beste geuren van Zara!

2 likes

Oehh er staat binnenkort weer een winkeldagje gepland met mijn vriend (mijn man heeft een hekel aan winkelen) en dan gaan we ook naar Zara. Die ga ik zeker testen, dank voor de tip!

3 likes

Probeer ook gelijk red temptation sweet en amber fever. Denk dat die je ook zullen bevallen :slight_smile:

2 likes

Oehh die heb ik bekeken op Fragrantica en vooral de Red Temptation Sweet lijkt helemaal in mijn straatje te passen! Gaan ook op de lijst. Dank! :heart:

3 likes

Ik had bij divain de love don’t be shy van killian dupe eens besteld en qua geur was ik erg impressed! Ook qua houdbaarheid en geursterkte kon ik niet klagen. Ik kreeg er alleen wel hoofdpijn van maar dat zal eerder aan mij liggen dan aan de parfum denk ik

2 likes

De Divain-geuren die ik tot nu toe heb zijn allemaal goed geslaagd, alleen ze blijven niet megalang hangen. Voor de prijs (en grootte van de fles) vind ik dat echter niet zo’n probleem, dan spuit ik wel wat bij.

1 like

Ik love deze geur maar niet het flesje. Het is echt zwart zwart dus zelfs met een zaklamp zie ik niet hoeveel er nog in zit.

1 like

Oh wat irritant zeg. Dus het is een beetje afwachten tot hij op is zeg maar?

Ja en luisteren :joy:

Ik heb via Skins een samples box besteld, ben vooral benieuwd naar deze: Escentric Molecules Molecules M+ Guaiac 100ml - Skins

2 likes

Ohh daar ben ik ook benieuwd naar! Die met black tea vond ik ook interessant klinken.

Haha die met black tea zie ik heel vaak op Vinted voorbij komen, zo vaak dat ik het niet aandurfde om m te bestellen :sweat_smile:

Ik vind die met Black tea echt heel lekker! Het is inderdaad de molecule geur, maar dan met een wat frisse theegeur (bijna beetje groene thee-achtig) erbovenop. De geur heeft daardoor wel iets scherpigs, daar moet je van houden.

1 like

Ik zie op insta elke keer the great perfumes voorbij komen. Iemand van hier ervaring mee?

https://thegreatperfumes.nl/

1 like

Zo wat een teleurstelling die Angel Dust! Ontzettend scherp en bijna metaalachtig, ontwikkelt zich ook amper. Niks warm, cosy of poederig waar ik op basis van de geurnoten en reviews op hoopte.

3 likes

Ik HOU van die met black tea. Herken er zelf verder weinig molecule in, maar je moet wel van een theegeur houden inderdaad. Persoonlijk vind ik hem lekker. Begint wat ‘scherper’, maar ben echt overgevoelig voor scherpe geuren en deze kan ik goed aan.

3 likes

Ohhh ja, bij een collega van mij ruikt die echt sĂșper lekker, bij mij idd heel scherp en bijna zuur.

3 likes