Parfumtopic

https://www.lush.com/us/en_us/p/turmeric-latte-perfume

Deze is zooo lekker. Gekocht in de sale

1 like

Oh ik vind het zo jammer dat ie uitverkocht is. Een vriendin van me heeft die ook en ik wil het ook graag zelf proberen omdat het me zo lekker lijkt.

1 like

In winkels zijn ze er nog

Ah daar woon ik helaas niet dichtbij. Wel goed om te weten! Misschien kan ik iemand vragen even voor me te kijken.

Ik werd gister in de Albert Heijn, 11u na het opsprayen aangesproken dat ik lekker rook. Dat maakte wel echt mijn dag.

Het was bodylotion van fluff, appeltaart.
In mijn haar sol de janeiro 48 en Kayeli marshmallow.

2 likes

Heeft iemand wel eens een merkparfum bij de Kruidvat gekocht? Zadig &Voltaire is daar €64 voor 100 ml, terwijl je bij douglas dat betaalt voor 50 ml, maar is dat gewoon legit en niet een oudere partij of zo

Ik heb toevallig recent Thierry Mugler gekocht (met idee dat Kruidvat wel echte merken verkoopt, via bol lees ik soms toch slechte reviews) maar ik heb wel het idee dat het minder lang blijft hangen dan de tester die ik had. Nu heb ik dat eens gehoord dat testers ‘beter’ zijn dan het echte product, maar toch twijfel ik

Ook bij Kruidvat voor de geïnteresseerden!

5 likes

Ik heb mijn kayali vacay in a bottle weggezet omdat ik het zomer geurtjes vind.
Nu zijn de parfums donkerder geworden (ik weet even de term niet meer die gebruikt wordt) maar ook veel lekkerder.
In maui ruik je veel meer banaan en bij marrakesh is de orange blossom nu echt ‘popping’.

5 likes

Wat gek, heb je ze in het donker bewaard?

1 like

Ja schijnt wel normaal te zijn. Ik weet alleen de naam niet. Bijvoorbeeld van de ‘basic’ vanille geur van hun is ook bekend dat die bruin wordt.

3 likes

Is normaal hoor! Dat heet oxidatie en dan kan je parfum wat intenser gaan ruiken en langer blijven ruiken op de huid.

2 likes

Kruidvat valt onder dezelfde keten als ICI Paris, ze kopen dat gewoon héél groot in waardoor Kruidvat zulke prijzen kan vragen maar het zijn gewoon legit geuren.
@Zonnestraaltje testers zijn gewoon dezelfde geuren, soms uit een bestaande verkoopverpakking gehaald, enige wat verschil kan maken is dat ze natuurlijk altijd open en bloot in de winkel staan en dat wel invloed kan hebben op de geur.

4 likes

Ik was zo blij dat de lemony flutter bodyspray van Lush nog te koop was. Het lijkt alleen niet net zo lekker als de nagelriemcreme.
Iemand die toevallig al een vergelijkbare parfum heeft gehad?

Zelfde moederbedrijf betekent niet per definitie centrale inkoop hoor. Plus je ziet daar online ook bij veel parfums partner staan, dus dat is gewoon een structuur als bol.

1 like

Ik weet dat het heel persoonlijk is maar wat is jullie favoriete geur van Byredo? Ik had Blance en die is nu op, vind de geur nog steeds heerlijk. Ik twijfel of ik deze weer wil kopen of toch een andere. Ik heb ook Sundaze voor de zomer, deze vind ik ook fantastisch ruiken, en voor de winter heb ik Vanille antique.

Ik zoek dan meer een geur die niet typisch zomer of winter is. Bal d’afrique vind ik ook wel zo’n neutralere geur en heel lekker maar weet niet of die echt bij mij past. Wat ik ook zo fijn vind aan Byredo is dat je hem goed ruikt maar dat hij niet zo overweldigend als een zware scherpe walm om je heen hangt, zoals met parfum vaak is.

Ik vind black saffron lekker

4 likes

Only one way to find out; naar de winkel en ruiken. :star_struck:
Maar misschien dat Eleventh Hour of Super Cedar bij je passen.

Ja, is ook zo maar na 3 keer ruiken en spuiten ruik ik het verschil niet meer goed :sweat_smile: Ik vond de laatst keer Bal d’afrique wel erg lekker.

Ik zal Eleventh Hour en Super Cedar ook eens gaan ruiken!

De los santos is mijn favoriete geur, daarna rose of no mans land en desert dawn. Maar geen idee of dit een beetje je ding is!

3 likes