Bal d’afrique blijft niet lang hangen bij mij. De sample gek genoeg wel.
Ik heb ooit een tester van Unnamed van Byredo gekregen, dat is mijn favoriet, maar volgens mij was dat een limited edition.
Bij mij blijft die ook niet hangen. Terwijl het zo’n lekkere geur is.
Ik heb toevallig gisteren een aantal geroken. Ik vind Super Cedar heerlijk maar echt te zwak voor de prijs, ruik hem zelf alleen als ik echt heel royaal spray dus ging daarom even kijken voor een alternatief.
Ik vind Desert Dawn een goede vervanger, die heeft er veel van weg maar is wel iets sterker.
Eleventh Hour en Eyes Closed vind ik beide ook lekker, maar dat is wel een meer kruidige, kaneelachtige geur die ik persoonlijk meer voor herfst en winter vind dan hele jaar door (waar ik zelf meer naar op zoek ben)
Ik vind Eyes Closed echt heeeel goor, net bedorven carrot cake.
Ok.
Zo boos
Ik heb eindelijk eens de sample van Chloé eau de toilet gebruikt en vind deze echt lekker.
Blijkt deze inmiddels niet meer gemaakt te worden
Eleventh hour heb ik ook! Vind ik echt een fantastische geur.
Nee niet boos maar ik zie niet zo goed wat ik met je opmerking moet? Ik geef iemand mijn mening over Byredo parfums, prima dat jij er eentje niet lekker vindt maar daar ging het niet niet over?
Wat ik ermee wou is hetzelfde als jij, mijn mening delen over een parfum. Als iemand een tip vraagt voor een restaurant en iemand noemt een restaurant die ik smerig vind, dan reageer ik dat ook. Dan kan iemand een weloverwogen keuze maken.
Jeeeeezus dit forum
Gypsy water! Ik heb zelf de douchegel gehad en die vond ik heerlijk. Dus de parfum zal ook wel goed zijn. De basisnoten zijn vanille, sandalwood en amber.
Ik vind dit best wel een typische zomer geur?
Vlg mij ook door Byredo zelf zo omschreven (in ieder geval wel in veel reviews)
maar goed blijft persoonlijk hoe je dit ervaart
Een tijdje geleden heb ik Aesop’s Gloam gekocht (semi blind buy, gezien ik ‘m een jaar eerder in Parijs voor het eerst rook en onder de indruk was) en hoewel ik even moest wennen weer, ruikt hij nu zo zo lekker. Echt een speciaal geurtje!
Heeft er iemand het Rituals parfum van The Alchemy Collection (afgelopen limited edition) die er van af wil? Toen ik hem wilde kopen was hij overal uitverkocht en ik vind de geur van de douchefoam zo lekker, dat ik ook graag het parfum wil. Uiteraard tegen betaling. (Ik vertrouw dit meer dan bv Marktplaats)
Mijn geursmaak veranderd ook! Vind ineens zoveel stinken en ruik (helaas) alles 10 keer intenser.
Oh ik zou het echt vreselijk vinden als ik opeens niet meer van gourmands zou houden oid daar gaan al mijn favoriete parfums.
eau duelle is lekker ja!! Ik wil ooit graag l’eau papier van diptyque
Ik heb deze (turmeric latte van Lush) een tijd geleden voor een goede prijs op Vinted gekocht en hij ruikt echt heel lekker! Ik vind hem voor nu te zwaar/niet zo passen bij het weer, maar wel echt heerlijk verder.
Ja niet normaal he