Noix de Coco - Yves Rocher?
En anders hebben merken als Victoria’s Secret en Bath & Bodyworks ook veel opties met kokos (en zonder vanille). Zara vaak ook wel.
Ohh hebben ze Noix de Coco nog? Ik kon 'm op de website niet vinden!
VS en B&BW zitten hier jammer genoeg niet, maar Zara is ook wel een goeie, thanks.
Heb je die bij YR zelf besteld? Want ik zie 'm dus echt NIET ![]()
Ooh oké goed om te weten, thanks! Dan ga ik morgen misschien even langs.
Monoï de Tahiti van Helan denk ik aan. Zitten volgens mij precies al die noten in die jij noemt ![]()
Thanks ik zoek alleen dus een geur zonder vanille en monoï haha
Ik ben al 2 jaar nieuwsgierig naar Miu Miu fleur de lait en vandaag zag ik hem toevallig in de etalage staan bij de Douglas. Een medewerker vertelde me dat het sinds vandaag bij hen te koop is. Ik heb het rond 12 uur opgesprayd en rond 13.30 rook ik al bijna niks meer. Ik vind het op zich wel een lekkere geur, melkige mango, echt een fris en romig toetje, maar dat rook ik maar heel even. Direct na het sprayen rook het een beetje synthetisch vond ik, daarna werd het lekker en kort erna was het dus ook vervlogen
Jammer hoor.
Wat ik wel echt super lekker vind ik Gourmand Coffee van Zara! Echt een warme koffiegeur. Bij mij is ie zacht, veel koffie en een beetje kruidig. Helemaal niet zoet, terwijl ik dat door de naam wel had verwacht. Ik ga deze binnenkort kopen denk ik! De geur blijft bij mij ook erg lang hangen.
En ik heb onlangs Dirty van Lush gekocht. Heel lekker fris en een beetje zoet is ie bij mij. Erg blij mee! Ik had ook nog niet echt een frisse geur, dus dat kwam goed uit. Vind hem heel lekker voor op warme dagen.
Oh oeps, ik dacht alleen de zonder vanille. My bad!
@pastelzwart Zara heeft luchtjes? Huh, count me in om dat ook eens te gaan bekijken hier.
Zelf zou ik dit jaar echt niks meer kopen maar toen kwam mijn grote liefde na zo lang weer op mijn pad voor een echt schappelijke prijs en toen moest ik wel:

Geurnoten via Parfumo want Fragrantica mijd ik sinds ik weet dat de eigenaren ervan nogal pro-Putin en dito oorlog in Oekraïne zijn.
Een tijdje terug had ik op vakantie deze geroken en kreeg het niet meer uit m’n hoofd. Inmiddels mijn tweede fles gekocht. Ik vind het echt lekker. Blijft lang op m’n huid en kleding. En ik krijg er continue complimenten over. Mijn poli assistente zeggen zelf als ik uit de spreekkamer ben dan ruiken ze het alsnog. (Positief bedoeld). Er zijn een paar parfums die het echt goed doen op mijn huid.
Ja! Al jaren haha. Ik vind Supreme Vanilla van vorig jaar ook heel lekker, doet me denken aan By the Fireplace van Mason Margiela Replica. Heel veel van hun parfums lijken op duurdere merken.
Oh ik wist dat niet van Fragtantica
Goed om te weten.
Ben door jouw post geinfluenced, vandaag Garmand Coffee gekocht. Heeeerlijk
Kom eigenlijk amper in de Zara dus misschien daarom over het hoofd gezien? Maar nice, nog een winkel om dingen te gaan ruiken ![]()
Ja dat van Fragrantica is niet heel erg bekend maar er ook is echt wel een censuur gaande daar. Jammer want ik vind het qua interface een fijne site en BaseNotes dan wel Parfumo hebben geen zoek op noten feature die Fragrantica wel kent.
Betreft mijn aankoop? Doosje is wel echt met een batch code maar op de fles nergens te bekennen en net opgespoten en betwijfel sterk of-ie echt is. Natuurlijk is ook mijn eigen lichaam veranderd in al die tijd maar ruik gewoon amper wat me zo verliefd maakte destijds?
Extreem late reactie, maar naar aanleiding van deze post heb ik deze getest bij de Douglas en daarna de hele dag aan mijn arm gesnuffeld. Zo lekker! Heb hem gister uiteindelijk toch gekocht (al heb ik al twee volle flessen andere parfum staan hier die eigenlijk eerst op moeten vind ik).
Ja lekker hè!
Iemand interesse in een cadeaubon van Fugazzi twv 45 euro, geldig op alle 50ml en 100ml tm 18 oktober. Ik vraag er 35 voor, dus als je al van plan was om iets te kopen daar heb je 10 euro korting.
Zondag heb ik allemaal testers besteld van Essnce (Zweeds parfummerk) en vandaag kreeg ik ze al binnen!
En OMG wat zitten er heerlijke geuren bij. Ik heb er nu 4 getest en allemaal zijn ze fantastisch.
Ze geven het advies om niet alles in 1 keer te testen want op een gegeven moment ruik je niet meer goed de verschillen. En dat heb ik al weleens gemerkt toen ik bij Zara verschillende geuren achter elkaar rook, dus ik volg het advies maar braaf op. ![]()
Ik noteer al mijn bevindingen de komende paar dagen en zal hier dan wel posten als ik alles heb geroken.
Maar mijn eerste indrukken zijn heel positief, vooral Drunk Apple Pie is fantastisch. Of ik die nu heel appellig vind? Nee, ik vind hem vooral warm en ook aards en bloemig. Hij doet me in de verte denken aan een geur van Yves Rocher uit de jaren '90, maar ik moet even zoeken welke ook al weer.
Ik lees in sommige reviews dat de geuren niet heel lang blijven hangen bij iedereen, ook dat zal ik moeten testen. Dat verschilt per persoon begrijp ik.
Hebben jullie Essnce favorieten?
calling alle parfumkenners: bestaat er een parfum die lijkt op de classic dove zeepgeur? Misschien gek, maar ik vind dat dus zo lekker ruiken dat ik het langer wil merken. Groetjes, oma
Blanche van Byredo? Niet specifiek dove maar wel de geur van frisse lakens.
Orpheon van Diptyque geeft mij echt die schone Dove vibe!! Misschien het proberen waard