Parfumtopic

https://www.douglas.nl/nl/p/5010705069?variant=448368 Deze is echt top!
Je hebt ook een duurdere, die zet je op de grote fles en pomp je zo vol, maar die gaat snel lekken dus zou ik niet zo snel kopen.

2 likes

Wat een lief aanbod, dank je wel! 🩷 Maar ik ben in principe wel voldoende voorzien met 2 grote flessen, en het idee van een herbruikbaar flesje van @Spaarlamp spreekt me nog meer aan! Als ik dan klaar ben met Supreme Vanilla kan ik die hergebruiken.

Het flesje van Douglas gaat op mijn lijstje voor mijn verjaardag, dat klinkt echt perfect.

2 likes

Wou laatst idem met een cadeaukaart mijn Montale aanvullen want gaat eruit bij ze maar ze zeiden dat ze geen cadeaukaarten accepteren op parfums :melting_face: maar heb sowieso gisteren in De Bijenkorf in Utrecht geen Chanel gezien aan geuren wel makeup van wat ik zo vluchtig leek te zien.

Had ik eindelijk besloten Bvlgari’s Rose Goldea te gaan kopen is-ie uit het assortiment? Wel van een super lieve verkoopster een gratis sample mee van een filiaal die nog een tester had staan maar boeh. Mocht de testerfles ook niet (over)kopen maar DA mag trouwens dat wel maar niet elk filiaal honoreert dat #gewooneentip

Ik draag voor het eerst in een lange tijd weer Kenzo World en ik was helemaal vergeten hoe fris deze is. Meestal kies ik warme/kruidige geuren maar in de zomer hou ik wel van dat zacht poederige, zeepachtige van pas gewassen lakens. Alleen jammer dat 'ie daardoor ook niet zo lang blijft hangen, maar goed dat is logisch bij frissere noten.

2 likes

Deze zou ik ook wel willen hebben, zou dat mogen? Is ook mijn lievelingsgeur en elke baal zo erg dat hij bijna op is

2 likes

Ik heb gisteren Bondi Sands Liquid Gold zelfbruiner gebruikt en ik wil die geur in parfum :sob: het is niet eens een verfijnde of elegante geur, nee gewoon een licht cheape, agressieve kokoszonnebrand.

Weet iemand een parfum of body oil dat erop lijkt? Ik ruik geen vanille en slechts minimale tiaré/monoï volgens mij.

5 likes

Noix de Coco - Yves Rocher?
En anders hebben merken als Victoria’s Secret en Bath & Bodyworks ook veel opties met kokos (en zonder vanille). Zara vaak ook wel.

1 like

Ohh hebben ze Noix de Coco nog? Ik kon 'm op de website niet vinden!
VS en B&BW zitten hier jammer genoeg niet, maar Zara is ook wel een goeie, thanks.

Heb je die bij YR zelf besteld? Want ik zie 'm dus echt NIET :sob:

Ooh oké goed om te weten, thanks! Dan ga ik morgen misschien even langs.

2 likes

Vakvrouw!
En jij ook @Rozevarken :rofl:

1 like

Monoï de Tahiti van Helan denk ik aan. Zitten volgens mij precies al die noten in die jij noemt :slight_smile:

Thanks ik zoek alleen dus een geur zonder vanille en monoï haha

1 like