Ik ben al 2 jaar nieuwsgierig naar Miu Miu fleur de lait en vandaag zag ik hem toevallig in de etalage staan bij de Douglas. Een medewerker vertelde me dat het sinds vandaag bij hen te koop is. Ik heb het rond 12 uur opgesprayd en rond 13.30 rook ik al bijna niks meer. Ik vind het op zich wel een lekkere geur, melkige mango, echt een fris en romig toetje, maar dat rook ik maar heel even. Direct na het sprayen rook het een beetje synthetisch vond ik, daarna werd het lekker en kort erna was het dus ook vervlogen
Jammer hoor.
Wat ik wel echt super lekker vind ik Gourmand Coffee van Zara! Echt een warme koffiegeur. Bij mij is ie zacht, veel koffie en een beetje kruidig. Helemaal niet zoet, terwijl ik dat door de naam wel had verwacht. Ik ga deze binnenkort kopen denk ik! De geur blijft bij mij ook erg lang hangen.
En ik heb onlangs Dirty van Lush gekocht. Heel lekker fris en een beetje zoet is ie bij mij. Erg blij mee! Ik had ook nog niet echt een frisse geur, dus dat kwam goed uit. Vind hem heel lekker voor op warme dagen.