Iemand ervaring met de boxen van de skins
Is het het geld waard ?
Bedoelde het eerste ja! Want ik heb nu het afgelopen jaar ein-de-lijk de Rose Goldea van Bvlgari gekocht maar ruik steeds een noot niet die ik wel altijd vanuit de tester wel altijd gelijk rook.
Qua overgieten: ja dat gaat dus niet heb ik gemerkt. Dan maar blijven drukken en per 10+ sprays een echte spray hebben en dan weer wachten ![]()
Ja dan kan het goed zijn dat die tester vrij oud is en het daarom anders ruik. Moet zeggen dat die geur ook niet heel populair is a la YSL Libre ofzo dus de tester wordt niet heel vaak vervangen.
Waarom kun je m niet overgieten? Gewoon de flacon slopen met een tang zodat dat spuitmondje eraf kan.
Ah kan goed met oude(re) tester en door gebrek aan populariteit er daarom nu ook uit is ja. Mijn oudere parfums ruiken inmiddels ook wel anders toen ze net nieuw waren dus leeftijd is inderdaad logisch als verklaring waarom het anders ruikt. Thanks!
Spuitmondje kan er “gewoon” al af. Misschien inderdaad overpompen alsof het in een Travalo oid moet inderdaad ![]()
Hoezo kan overgieten dan niet als je m gewoon open kunt maken? Je kunt gewoon lege flacons van 100ml ofzo kopen, hoef je niet te gaan kloten met een travalo oid.
Aah ik dacht dat je echt de hele kop eraf slopen dat het echt gewoon letterlijk overgieten met een trechter en al bedoelde
sorry my bad door je niet gelijk te snappen!
Omg vogue heeft nu geurtje van parfumado erbij super lekker geurtje van initio
Ik heb deze vandaag geroken bij Kruidvat en man wat een heerlijke geur! Totaal niet verwacht voor deze prijs. Kruidig, maar ook zoet en warm. Jammer dat hij limited is
Huh, Kruidvat verkoopt ook “eigen” luchtjes? The more you know!
Limited is altijd zo jammer en lijk ik tegenwoordig steeds vaker te zien? Zo vind ik de Boss Bottled Triumph Elixir bijvoorbeeld heerlijk maar was/is blijkbaar ook een limited edition.
Bedankt voor de tip! Heb hem vandaag gehaald, hij is inderdaad heel lekker. En nu in de korting maar € 5,-
Nishane heb ik ook als tester gekregen en ruikt zoo lekker!!
Bij mij in de dichtstbijzijnde al overal uitverkocht
anders was ik nog een backup gaan halen. Is echt zo lekker voor die prijs
Iemand ervaring met Jusbox geurtjes en zo ja welke.
Yes, heb er meerdere geprobeerd, weet niet meer precies alle namen. Heb je een specifieke op het oog?
Net geroken en een flesje gekocht.
Hij doet me ergens een beetje denken aan Vanilla Powder
Ik heb beide LE geroken, de andere ruikt naar een heel duur parfum, sucre noir die ik ooit getest heb via @nysmn (ok wel de kruidvatversie maar prima!). Blij mee ![]()
Edit @FrauHelga volgens mij ook voor jou geuren om te ruiken!
Deze als kerstcadeau voor mezelf gekocht. Zooo blij mee! Ik had hem een paar jaar geleden in Parijs geroken en bleef eraan denken.
Carioca heart ben benieuwd of die wel blijft hangen
Gewapend met een screenshot van deze post heb ik vandaag 2 Kruidvat-winkels bezocht.
Dank voor de tip @Lort !
De eerste Kruidvat had het niet, de tweede wel. Ik moest wel zoeken want in het reguliere schap stonden ze niet, ze stonden ergens op een hoek van een rek met cadeauboxen.
Ik zag in dat rek 2 geuren staan die limited edition zijn en niet meer op de site staan. Degene uit de post van @Pinky:
Deze is lekker. De bergamot overheerst en hij is inderdaad een beetje kruidig. Ik moest er even aan wennen, omdat de opening vrij kruidig is, maar dat trekt bij mij relatief snel weg en dan is ie zoet. Hij ruikt absoluut luxer dan €6,99.
Daarnaast stond deze:
Ik ruik de vruchten wat sterker dan de vanille, maar alsnog is dit ook een hele fijne, warme geur. Mijn man vindt dat ik naar een gebakje ruik en ik snap wat hij zegt, maar het is niet op een kunstmatige, ziekelijk zoete manier. Gewoon fijn, cozy. Lekker. Ik vind deze nog lekkerder dan de paarse.
In het reguliere parfumschap stonden nog 2 geuren met deze huisstijl, die limited zijn. Die heb ik geroken maar vond ik voor mij niet geschikt; iets met sandelhout en iets met oud.
Mochten mensen deze geuren nog willen, er is nog een kleine voorraad beschikbaar in de Kruidvat in Amersfoort (achterin de Langestraat vlakbij de Kamper Binnenpoort. Bij de Kruidvat aan de Varkensmarkt kon ik ze niet vinden).
Jaaa die 2e heb ik ook! Echt lekker en je blijft beide echt lang ruiken.
Die met sandalwood uit de normale collectie vind ik op mezelf echt naar urine (van een dier) ruiken
, die zat een keer in zo’n pakket van kruidvat.