Ik kreeg gisteren een tester van Acqua di Parma en voelde me heel de dag weer 13. Leek zo erg op die fles van CK die je vroeger altijd voor een tientje bij de drogist kon halen ![]()
CK One? Maar wow wacht waar heb je een tester kunnen scoren? Wil nog altijd mijn theorie testen of testers sterker zijn qua concentratie dan de flesjes bedoeld voor retail zeg maar.
Heb trouwens ook al online gezocht en de tips toegepast met geen succes maar hebben jullie misschien nog tips voor als je flesje minder goed tot eigenlijk niet sprayt? Heb eentje die ik zo vaak kan indrukken en misschien 1 op de 10+ sprays is echt ook eentje met vloeistof dan de rest is gewoon luchtdruk. Zo annoying!
Neehee zijn gewoon precies hetzelfde. Enige verschil kan zijn dat ze in winkels open in licht staan en dat invloed kan hebben op de geur, maar als de tester net uit de doos komt is het precies dezelfde geur als die jij in een doos koopt in de winkel. Of bedoel je de luxere proefjes die je krijgt bij aankoop van? Die zijn ook gewoon hetzelfde.
Zou een grote lege fles kopen en dat flesje dat je niet kunt sprayen open maken en overgieten.
Het was geen tester van CK! En ja One idd ![]()
Iemand ervaring met de boxen van de skins
Is het het geld waard ?
Bedoelde het eerste ja! Want ik heb nu het afgelopen jaar ein-de-lijk de Rose Goldea van Bvlgari gekocht maar ruik steeds een noot niet die ik wel altijd vanuit de tester wel altijd gelijk rook.
Qua overgieten: ja dat gaat dus niet heb ik gemerkt. Dan maar blijven drukken en per 10+ sprays een echte spray hebben en dan weer wachten ![]()
Ja dan kan het goed zijn dat die tester vrij oud is en het daarom anders ruik. Moet zeggen dat die geur ook niet heel populair is a la YSL Libre ofzo dus de tester wordt niet heel vaak vervangen.
Waarom kun je m niet overgieten? Gewoon de flacon slopen met een tang zodat dat spuitmondje eraf kan.
Ah kan goed met oude(re) tester en door gebrek aan populariteit er daarom nu ook uit is ja. Mijn oudere parfums ruiken inmiddels ook wel anders toen ze net nieuw waren dus leeftijd is inderdaad logisch als verklaring waarom het anders ruikt. Thanks!
Spuitmondje kan er “gewoon” al af. Misschien inderdaad overpompen alsof het in een Travalo oid moet inderdaad ![]()
Hoezo kan overgieten dan niet als je m gewoon open kunt maken? Je kunt gewoon lege flacons van 100ml ofzo kopen, hoef je niet te gaan kloten met een travalo oid.
Aah ik dacht dat je echt de hele kop eraf slopen dat het echt gewoon letterlijk overgieten met een trechter en al bedoelde
sorry my bad door je niet gelijk te snappen!