Gewapend met een screenshot van deze post heb ik vandaag 2 Kruidvat-winkels bezocht.
Dank voor de tip @Lort !
De eerste Kruidvat had het niet, de tweede wel. Ik moest wel zoeken want in het reguliere schap stonden ze niet, ze stonden ergens op een hoek van een rek met cadeauboxen.
Ik zag in dat rek 2 geuren staan die limited edition zijn en niet meer op de site staan. Degene uit de post van @Pinky:
Deze is lekker. De bergamot overheerst en hij is inderdaad een beetje kruidig. Ik moest er even aan wennen, omdat de opening vrij kruidig is, maar dat trekt bij mij relatief snel weg en dan is ie zoet. Hij ruikt absoluut luxer dan €6,99.
Daarnaast stond deze:
Ik ruik de vruchten wat sterker dan de vanille, maar alsnog is dit ook een hele fijne, warme geur. Mijn man vindt dat ik naar een gebakje ruik en ik snap wat hij zegt, maar het is niet op een kunstmatige, ziekelijk zoete manier. Gewoon fijn, cozy. Lekker. Ik vind deze nog lekkerder dan de paarse.
In het reguliere parfumschap stonden nog 2 geuren met deze huisstijl, die limited zijn. Die heb ik geroken maar vond ik voor mij niet geschikt; iets met sandelhout en iets met oud.
Mochten mensen deze geuren nog willen, er is nog een kleine voorraad beschikbaar in de Kruidvat in Amersfoort (achterin de Langestraat vlakbij de Kamper Binnenpoort. Bij de Kruidvat aan de Varkensmarkt kon ik ze niet vinden).