Die L heb ik zien staan, ik was zelf op zoek naar Lolita Lempicka minuit, toevallig
Heeft iemand nog parfumado aanraders?
Ik vind Angel Dust van Fugazzi en This is not a blue bottle 1.5. heerlijk
De winkel is echt een snoepwinkel aan hoeveel die man heeft. De site is echt niet alles en zeker de moeite waard om langs te gaan al is het maar om te bewonderen.
Qua zijn ze nog goed ondanks de tijd? hangt echt af van hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is mijn idee. Heb afgelopen jaar een paar keer Miss Dior Cherie ook uit 2005 weer kunnen scoren en er is maar 1 die echt nog vers ruikt maar de rest niet helemaal maar alsnog herkenbaar genoeg om van te genieten.
Gelijktijdig heb ik het steeds het idee dat parfums van vroeger beter/langer houdbaar zijn dan nu. Zeker nadat ik dit artikel las over dat ze parfum hadden teruggevonden bij het wrak van de Titanic en het nog prima rook.
Update om mysterie parfum: Vintedverkoper heeft nog een flesje ermee gevonden en ook weer in dezelfde merk fles maar is juist niet die geur. Inmiddels een Miss Dior 2012 Le Parfum sample kunnen scoren (met dank aan mijn āvasteā Marktplaats parfum verkoper) en het komt in de buurt! Of ja, vanuit het kleine sample flesje van wat ik kan ruiken. Eerdaags eens dragen en dan hopelijk beet hebben of dan toch wel (weer) naar Amsterdam en Haarlem maar dan nu met dit raadsel.
Essnce heeft vandaag de geur Tarte au Citron uitgebracht en ik ben er zo benieuwd naar dat ik een tester heb besteld. Die moet wel lekker zijn, maar better safe than sorry dus ik ga niet voor een grote fles.
Verder heb ik testers besteld van:
Dusty Amber, Irresistible Enigma, Coco on the Beach en Orange Blossom.
Als ik ze getest heb meld ik me wel weer met reviews.
Wat zijn jullie fave parfumado parfums? Mijn favorieten:
- Angel dust
- African hours
Ik heb best veel parfumado missers dus misschien iemand die wil ruilen?
- angel dust.
- LāEau DāIssey Pure Petale de Nectar
En een geurtje van Evody musc intense maar die hebben ze niet meer.
Mijn favorieten:
- angel dust by Fugazzi
- this is not a blue bottle 1.5
- bon parfumeur 801
- juice by commodity
Mijn absolute favoriet is Valaya van Parfums de Marly.
Vandaag deze gekocht bij de action,
Ruikt vrijwel hetzelfde als deze, alleen iets minder sterk, weet nog niet hoe lang hij blijft hangen, maar fijn om te kunnen afwissellen, zo gaat die van Laura langer mee
https://www.ysl-beauty.nl/parfums/parfum-voor-haar/libre/libre-berry-crush/WW-51508YSL.html
Ik heb deze besteld. Al twee keer geroken en vond het mooi opdrogen op mijn huid. Gisteren voor de zekerheid nogmaals opgespoten en rook het in de avond nog steeds. Anders dan mijn vanille collectie.
Oe die klinkt heel lekker in ieder geval! Ik ga hem eens ruiken in de parfumerie.
Ohhhh dit klinkt super lekker! Ik heb afgelopen zomer de ānormaleā Libre gekregen en sindsdien bijna elke dag gedragen. Ben dol op de geur van framboos dus deze kan niet anders dan lekker ruiken!
Woooo super nice
misschien toch maar meer naar Ici kijken want bij Douglas kreeg ik laatst geen samples mee wat ik nog steeds super flauw vind.
Dit is van de YSL website.
Oh haha oeps my bad maar nice! Myslf van YSL (zijn er inmiddels 3 van) kan ik trouwens ook tippen ![]()
Is er hier iemand die VS bodymist heeft? Specifiek Love Spel?
Niet in bezit maar wel geroken net als wat andere VS body mists. Enige die ik nu nog heb is de inmiddels discontinued Exotic. Wat wil je weten? ![]()
Ik wil weten of deze geur hetzelfde is als degene met de shimmer erin.