Ohh chill dat je daar wel gewoon een losse aankoop kunt doen zonder abonnement ja. Jammer dat ze deze twee niet hebben maar alsnog goed om te weten, thanks!
Hangt ook echt van de verkoopster af want de een is er makkelijker mee dan de ander maar proberen te vragen kan nooit kwaad denk ik maar zo. Succes ![]()
Ik heb pas bij Pafory 8 ml van Saffron Neroli van Affinessence besteld en hij ruikt echt EXACT naar de zonnebrand die mijn moeder kocht toen ik klein was š„¹ waarschijnlijk Yves Rocher of Daniel Jouveance, geen idee.
Was gisteren in een Douglas (wou Chanelās Egoiste ruiken) en daar hadden ze een bordje met: Travalo los (prijs) gevuld met je favoriete geur (prijs) dus dat filiaal deed het nog wel ![]()
Ohh wat goed, thanks voor het laten weten! Hopelijk mijn filiaal ook dan, ga aanstaande week gelijk even langs (:
Ik had nog een tester liggen, idole van lancome. Vanochtend zonder nadenken opgespoten maar jeetje wat zoet. Vind het echt zoān geurtje wat tieners dragen haha.
Heeft iemand nog een tip voor een frisse parfum? Ik heb altijd het gevoel dat daar zo weinig keuze in is.
Misschien Super Moon van Carner? Die staat bij mij in elk geval op mijn wish list. Maar is misschien te zoet nog voor jouw smaak?
Ik heb laatst voor 15 euro bij de Kruidvat Be delicous orchard street meegenomen. Die is ook wel lekker fris, maar ook wel zoet.
Wil je fris alsin luchtig/easy of juist meer fris alsin frisse wasvibe?
Misschien een geur met theenoten?
Oolang Infini van Atelier Cologne bijvoorbeeld?
Of echt een klassieker: Light Blue van Dolce & Gabbana.
En het is al heel lang geleden dat ik Green Tea van Elizabeth Arden heb geroken (2017) dus ik wil 'm niet met zekerheid aanraden, maar ik kan mij vaag herinneren dat ik die ook wel fijn vond.
Light blue van d&g is idd 1 mijn favoās echt al vanaf dat ik 16 ben ofzo. Maar wil wel graag wat anders proberen. Bedankt voor de tips!
@SummerDressed ik bedoel wel echt een frisse wasvibe. Niet dat ik naar wasmiddel wil ruiken maar je begrijpt me haha
Ik vind Pure Musc van Narciso Rodriguez lekker fris. Al vind ik hem in het begin wel wat scherp, maar daarna lekker. En Dirty van Lush vind ik nog lekkerder! Heel fris en āgroenā. Een vriendin van me zegt altijd als ik die op heb dat ik ruik naar iemand die het goed voor elkaar heeft haha. Ik heb ook de bodyspray en die vind ik op zich ook wel lekker, maar die mist wat diepte. Ik weet alleen niet zo goed hoe lang het parfum blijft hangen, want mān neus is er inmiddels blind voor geworden ![]()
Hahah dat is mijn every day geur, ben aan mijn 3e flesje ![]()
Destijds, toen ik dat geurtje ook droeg, vond ik Dolce van Dolce & Gabanna en Chanel chance eau tendre lekker!
Ik heb toevallig vandaag de moederdagbox van Skins binnengekregen en daarin zit Osmanthus Absolu van Essential Parfums, vind 'm heerlijk en fris! Zou die zeker ook even gaan ruiken in een Skinsfiliaal, of gewoon de box bestellen ![]()
De Jardin lijn van Hermes!
Green Tea van Elizabeth Arden is echt een frisse klassieker, mocht je die nog niet kennen!
Edit: oh ik zie dat @VickyViolence die ook tipt, haha. Heb hem onlangs nog gekocht en hij is nog steeds heel lekker!
Zag deze gisteren op B ol voor ā¬12,-, en besteld om uit te proberen. In eerste instantie vond ik hem niet zo lekker, naar na 5 minuten is hij heerlijk fris.
goeie!!! heb meteen ook de white tea besteld. stonden allebei al langer op mn lijstje!