Parfumtopic

Ik ga een nieuw parfum uitzoeken bij Skins, een zomer/lente geur. Heeft iemand aanraders op basis van onderstaande zodat ik daar niet 2 uur lang aan alles sta te ruiken?

Ik draag nu al jaren Another 13 van Le Labo en in de winter Eau Duelle van Diptyque maar wil nu iets voor erbij, iets fris/lichtzoet. Ik hou niet van gourmand vanille, jasmijn of hele poederige geuren. Was vroeger ook helemaal van de ambroxan/musky skin geuren maar dat hoeft niet meer zo van mij.

Vroeger veel gedragen:
Juliette Has a Gun - Anyways
Jo Malone - Wood Sage and Sea Salt
Marc Jacobs - Daisy Eau so Fresh
Aerin - Amber Musk
Glossier - You

1 like

Byredo Bal D’Afrique Eau de Parfum

Matière Première Cologne Cédrat Eau

Goldfield and Banks en dan ingenious ginger (vind ik heerlijk maar lijkt misschien meer op wat je vroeger lekker vond) of rock moss of bohemian lime (beide wat frisser maar ook wat aparter dus je kan het ook vreselijk vinden maar ik vind ze top).

Misschien Parfums de Marly - Valaya

2 likes

Wow, ik was al weken op zoek naar de naam van een parfum die een keer had geroken en die ik voor mijn verjaardag wilde vragen, maar het is deze! Dank je :smile:

4 likes

Ja deze draag ik ook graag en Another 13 is ook een favoriet bij mij!

2 likes

Iemand die meer info heeft over de Hema x Fugazzi release? Eerst leek de lanceringsdatum 14 mei en nu wordt 18 mei gecommuniceerd. Zal hij ook in België verkrijgbaar zijn? Ik weet niet of het de moeite is om morgen in België naar een Hema te gaan die open is op een feestdag :sweat_smile:

1 like

Hema website zegt 18 mei

Geen resultaat op de Belgische website trouwens

2 likes

Dat bestaat niet, open op een feestdag in België.

3 likes

Hoe graag wil je 'm hebben? Want ik ga maandag zelf in de winkels hier kijken en heb al een vriendin in BE beloofd voor haar eentje mee te nemen als ze niet in BE zijn maar wel hier. Kan er dan ook misschien eentje voor jou meenemen (want denk dat er wel x per klant is om een run van scalpers te remmen) en dan via Vinted of iets verder afhandelen als je dat zou willen :slight_smile:

1 like

Oh, dat is super lief, dankjewel! :slightly_smiling_face: Ik kan maandag enkel online proberen en wil hem heel graag. Dus mocht je er één voor mij kunnen scoren, koop ik hem heel graag via vinted!

1 like

Dan ga ik dat voor je proberen :crossed_fingers:

1 like

Ik ga ook sowieso maandagochtend langs de Hema (alleen voor mezelf), dus ik kan ook eentje extra halen en via Vinted versturen mocht het nodig zijn.

1 like

Heb hem net bij mijn hema gehaald, ze hadden ze al binnen (wel achter de kassa)

4 likes

Hm nu twijfel ik of ik morgenochtend ook al ga proberen bij een dorp verderop. Hoe vind je m ruiken?

2 likes

Zou het misschien maandag vanaf de 18e online zijn en 14 winkels? En same, ben ook benieuwd qua geur :eyes:

Ja zie dat meerdere HEMAs hem verkopen als je erom vraagt. Vind hem heel lekker, vind hem wel een echte unisex geur, mijn vriend vind hem ook lekker voor zichzelf.
Doet me een beetje denken aan de geur die vaak bij stradivarius/scotch en soda hangt als je binnenkomt

2 likes

Ik had hem net voor het eerst op (rond 12 opgedaan), kreeg van zowel de caissière van de zeeman als van de intertoys een complimentje dat ik zo lekker ruik haha Ik vind hem lekker fris en ook wel vrolijk denk ik.

5 likes

Ik heb m gekocht vanmorgen, ze lagen inderdaad achter de kassa. Direct na sprayen ruikt hij vooral heel fris naar peer en citrus (maar niet scherp zoals bergamot soms kan zijn) met goed ruiken haal ik er wel iets “groens” uit, maar geen roos. Ik ruik vooral groene stelen. Daarna komt heel goed het “droge” hout naar voren. Ik heb wel het idee dat het vrij snel een skinscent gaat worden.

1 like

Als die achter de kassa ligt kun je ‘m dan wel eerst ruiken?

2 likes