Parfumtopic

Bij de HEMA waar ik was wel, ze hadden de tester ook achter de kassa.

1 like

Ik heb net eentje online kunnen scoren dus je hoeft er voor mij geen mee te nemen! Maar nog eens heel erg bedankt :smile:.
En voor de Belgen regio Antwerpen: ik ben info gaan vragen dit weekend en ze verkopen hem bij Hema Wijnegem en Hema Meir. Eerste voorraad was 80 stuks per winkel, ze hadden nog geen zicht of er restocks komen

1 like

Ik heb wat reviews gezien op Youtube over de Hema / Fugazzi geur en denk niet dat het iets voor mij is, maar ik wil hem wel even ruiken bij Hema.

En ik dacht dus dat je Fugazzi uitsprak als ‘Foegatzie’ (beetje zoals ‘ragazze’ in het Italiaans) maar ik hoor het influencers uitspreken als ‘Foegayzie’ :rofl: Ik zat er blijkbaar dus nogal naast. Nu voel ik me die Gianni Versees-mevrouw van Lingo.

images

7 likes

Ik dacht ook wat jij dacht hoor! Ik ben net even gaan zoeken hoe ze het zelf uitspreken en Bram, de eigenaar van het merk, zegt dat je het kunt uitspreken zoals je wil. Haha heeft iedereen gelijk.

2 likes

Ik heb net alle hema’s in mijn stad afgebeld en de parfum is overal uitverkocht, maar vinted staat er vol mee. Zo zonde!

Ik ben wel nieuwsgierig naar die geur maar ga hem sowieso niet kopen, heb het idee dat straks ‘iedereen’ met die geur loopt, net als Bois Imperial (:nauseated_face:)

1 like

Ik heb ‘m vanochtend gekocht en in de winkel op gedaan en eerst dacht ik oh lekker, maar er zit iets in wat ik niet lekker vind, of icm mijn huid niet lekker is. Kan er ook niet de vinger op leggen wat het is eigenlijk. Kan m misschien nog layeren met een andere geur, maar mocht iemand m over willen nemen (zit nog helemaal dicht) voor de gewone prijs dan vind ik dat ook prima.

2 likes

Ja die walm van bois ruik je overal echt heel intens. Snap die hype ook niet

Ohw hier waren er echt zat (niet jouw stad). Ik vind ‘m echt stinken op mijn huid iig. Krijg het er ook niet afgewassen :sob::sob:

1 like

Ja echt vreselijk die geur, je ruikt het op grote afstand al

1 like

Als je er nog een voor me wil halen…… 🫪

Ik ben net thuis, sawry :sob:. @Spaarlamp wil wel van de hare af? Ik heb dus hetzelfde: kan mijn vinger er niet op leggen maar de geur is echt penetrant

Ik zie gewoon mensen op Vinted die 3 x die parfum verkopen voor rond de 75 euro. Zo asociaal dat je gewoon in de HEMA staat en 3 parfums koopt met als doel doorverkopen. Echt :confused:

5 likes

echt next level sad vind ik dat doorverkoopgedrag. Je had hetzelfde met die lamp uit de Gustaf Westman x IKEA collab, die stond op de dag dat-ie uitkwam al voor 3x de prijs op Vinted. Het is legaal etc etc maar ik vind het gewoon zo lame

Heb de HEMA x Fugazzi in elk geval besteld, vind het wel een beetje een spannende blind buy omdat ik normaal niet van kruidige parfums houd. Ik hou wel van fruit en lees dat de drydown heel zepig is en daar houd ik ook van. Dus hopelijk valt de kruidigheid mee.

@ZusjevanJoost haha ik heb een jaar lang elke dag Bois gedragen (in 2021, ik was er vroeg bij) en ik voel me altijd zo called out in dit forum daarover :smiling_face_with_tear: maar ik ruik hem nu inderdaad echt elke dag in Amsterdam. Zelfde met Diptyque Eau des Sens trouwens, ik denk dat ik gewoon een heel algemene smaak heb lol

1 like

Ik heb de geur zelf ook gehad, vond hem eerst echt heerlijk maar op een dag rook ik er iets in dat ik echt vies vond en sindsdien vind ik hem dus vies :mask:

Ik ben net even in mijn dorp (midden NL) naar Hema gewandeld en daar hadden ze hem ruim op voorraad, en in de omliggende dorpen ook. Maar ik ben blij dat ik hem niet blind gekocht heb. Er stond een tester bij de kassa en die heb ik opgespoten.

Mijn man vond het direct niks (“kruising tussen wc-verfrisser en 4711”) en hoewel ik de geur op zich niet vies vind, is hij op mijn huid niet zo. Ik hou sowieso meer van warmere / gourmand geuren, maar sta open voor nieuwe dingen als ze lekker genoeg zijn.

Peer ruik ik niet echt, ik ruik op mijn huid vooral veel groen, bergamot en iets van hout. Roos ook maar niet overheersend. In het begin was 'ie iets fruitiger.
Ik vind het leuk om hem geroken te hebben en dergelijke bijzondere samenwerkingen vind ik altijd wel origineel. Net als die eau de tompouce een tijd geleden, die ik wel erg fijn vond. Maar Fugazzi / Hema is niets voor mij.

1 like

Oeh ja wil ik wel!

1 like

Ook ik ben toch voor de bijl gegaan. Mijn hema had geen testers en als ze die wel hadden, had ik het denk ik niet gedaan. Ik vind hem fris/zoet/groen; dat is op zich lekker maar er zit iets muffigs in wat ik minder lekker vind. Het doet me een beetje denken aan oud papier oid. Zo’n oud sterk ruikend werkboek vroeger op school.

2 likes

Klinkt heerlijk maar niet als parfum :smile:

2 likes

oh de geur van oude boeken vind ik echt heeerlijk haha, ik was teleurgesteld toen ik erachterkwam dat Byredo Bibliotheque daar niet naar ruikt. Nu heb ik weer hoop gekregen dat ik hem lekker ga vinden

1 like