Ohhh wat chill dat ze die van Elie saab hebben!! Ik heb die ooit op het vliegveld geroken. Vond 'm lekker maar ook wel zwaar en wil er geen hele flacon van, maar wil best een parfumado formaat!
Tom ford klinkt goed!
Hij heeft echt verschillende lagen. Toen ik hem de eerste keer opspoot vond ik hem niet zo, inderdaad vrij zwaar. Maar als hij wat gesetteld is, is ie echt heerlijk!
Die gaat ook op mân lijst haha. Ik heb laatst trouwens parfumado ook om advies gevraagd en dan krijg je twee geurtjes aangeraden! Toevallig stonden ze beide al op mân kalender, maar nu heb ik ze hoger gezet omdat ik ze sneller wil ontvangen haha.
Elie Saab girl of now dus. En misschien Moscow Mule? Hij doet me een beetje denken aan light blue van D&G, maar dan âdieperâ en intenser.
Oh goed idee! Ik merk dat ik nu een beetje vast loop. Ik doe het al een aantal maanden, en heb soms niet de energie om het allemaal uit te zoeken. Ik heb voor september maar een parfum gekozen die ik al ken, terwijl ik eigenlijk alleen maar parfums wil die ik nog niet ken. Ik heb Modern muse nuit van EstĂ©e Lauder gekozen. Ook een parfum met meerdere lagen, en waar ik in het begin heel erg aan moest wennen, maar het is nu één van mân favoriete geurtjes. Het is echt een uniek parfum.
Heb je Dolce van D&G of This Is Her van Zadig & Voltaire wel eens geprobeerd?
Ik zit nog steeds te wachten tot Parfumado ook Golden Neroli van Abel heeft haha iets anders mag ik niet bestellen van mezelf tot ik een flesje parfum heb opgemaakt.
Ik heb Tom Ford velvet orchid en vind die heel lekker! Wat zwaarder maar niet te. Black orchid staat op mân parfumado kalender.
Voor komende maand heb ik Gather van Ann Ringstrand besteld, vind hem niet terug op fragantica dus ben benieuwd.
Ik vind het zo leuk dat we hier parfumadotips kunnen uitwisselen! Ik heb er twee gekregen deze maand, van juliette has a gun sunny side up en en terrasse van alex simone geloof ik en ik mocht een cadeau uitkiezen voor volgende maand!
Ik heb Haiku voor december. Laat weten hoe die is!
Ik heb nu Lady Vengeance van Juliette has a gun. Is lekker, maar ik heb het idee dat hij best snel vervliegt.
Mijn kalender ziet er zo uit:
Die Narciso Rodriguez is volgens mij een haat of liefde dus ik ga het zien (oke, ruiken).
Fleurs dâHimalaya is mân favoriet van rituals, echt heerlijk. Molecule 01 vind ik ook heerlijk, wel even wennen. Rook hem eerst niet bij mezelf maar nu ruik ik hem heel goed
Ik weet niet of je Midnight Oud al eens geroken hebt maar het is schijnbaar een hele sterke, bijna medicinale oud, echt een acquired taste zeg maar haha.
Als je 'm al geroken hebt en lekker vindt heb ik niks gezegd, maar ik dacht, een gewaarschuwd vrouw is er twee waard.
Ohhh nee, dankje! Ik had hem nog niet geroken dus haal hem er voor de zekerheid maar af
Good Girl is een van mijn meest favoriete parfums! Goede keuze
Voor de parfumadomeiden, hoe is jullie parfum deze maand?
Ik had Daniel Josier - Le Musk maar vind m matig:( Een zesje. Beetje ouwelijk.
Ik had roses musk - montale. Eerste 10 min onwijs sterk, maar als die eerste noten wat weg zijn, vind ik âm heel lekker! Wel een zwaardere avondgeur.
Ik zit eraan te denken een abonnement voor mijn verjaardag te vragen. Maar twijfel een beetje over de betrouwbaarheid, als ik het goed heb koopt deze site de parfums en verdeeld het dan weer over kleine(re) flesjes. Kunnen ze daar geen gedoe mee krijgen met de merken die ze verkopen? Of bestaan ze al een hele tijd?
Ik gebruik het âalâ 1,5 jaar