Parfumtopic

Dit is ook mijn eerste maar heb 'm nog niet. Zal deze week nog wel komen.

1 like

Wil er iemand een parfumado ruilen? Ik heb sunny side up van juliette has a gun maar ik vind die toch niet lekker. 2 sprietjes eruit. Ligt wel bij mn ouders dus ik kan hem pas opsturen volgend weekend maar ik dacht ik zeg t alvast

Ik deze maand m’n tweede en heb hem ook nog niet, dus je bent niet de enige. We wachten af :blush:

zag wel dat er vandaag iets wordt bezorgd met de post via de app van PostNL, dus ik heb goede hoop voor vandaag!

1 like

Ik heb helaas niks om te ruilen, maar ik vind dit wel een heel leuk idee!! Jammer dat je die niet lekker vond, die staat ook op mijn lijstje maar nu twijfel ik haha

@Moezemeisje ik had deze maand ook m’n tweede en er zit nog wat leuks bij :sunglasses:

1 like

Je bent geniaal!! Ik ging natuurlijk direct naar de app en er komt ook post voor mij vandaag. Het adres dat er in klein op staat is inderdaad van parfumado :star_struck:. Lang getwijfeld of ik het moest doen, maar het is zo’n cadeautje!

Welke heb jij besteld?

1 like

Nu ben ik helemaal benieuwd !

Ik heb gisteren not a perfume van juliette has a gun binnen gekregen. Ik vind m heel lekker! Het is een frisse, zachte geur alsof je net uit bad komt en je lekker hebt ingesmeerd. Een “schone geur” zeg maar.

1 like

Ik heb Molecule 01! Bijzondere geur wel, in positieve zin.

1 like

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar! Volgens de reviews ruikt hij bij iedereen anders. Fijn dat hij bevalt.

Ik wacht nog steeds :sob:

Ik kreeg na 3 maanden ofzo een extra travel spray, nu 9 maanden kreeg ik er nog één denk ik! Hoe langer ik klant ben hoe vaker ik ook een sample krijg, heel fijn.

1 like

Ik heb Narciso Poudre deze maand. Vind de geur wel lekker ruiken maar ik heb het gevoel alsof hij (bij mij) echt zo snel vervliegt? Beetje een bummer dus.

2 likes

Ik zit nu ook naar zo’n parfumado-abonnement te kijken, lijkt me echt heel interessant om op die manier veel parfums echt te kunnen proberen
Alleen ik vroeg me af, je krijgt dus telkens zo’n travel flacon. Zijn die herbruikbaar of kun je ze op een bepaalde manier recyclen ofzo?
Kon ik op de website nog niet echt vinden

Je krijgt tegenwoordig een kaartje en dan mag je kiezen. Travelcase, extra geur of nog iets

Je krijgt af en toe een travelcase. Je parfum komt gewoon in een mini glazen flesje wat je in die travelcase kan draaien en dat kan in de glasbak. Wil je mn kortingscode?

Sorry jongens maar een van mijn lievelings is Alien :pleading_face:

1 like

Zo teleurgesteld in jou :roll_eyes:

1 like

Heb je de essence absolue al geroken ? Die is echt goddelijk in de winter :two_hearts:

1 like

Ooh zo! Ik zag een reclame ergens op insta en daar leek het alsof het elke maand in zo’n verpakking geleverd ging worden.

Aaah wat lief aangeboden dankjewel! :smile: Maar ik denk dat ik een abonnement cadeau ga vragen voor de feestdagen!

2 likes

Nee dat is niet zo! Het is wel handig om meerdere cases te hebben maar je krijgt er af en toe eentje cadeau of mag kiezen uit een cadeau

1 like