Parfumtopic

Ooh zo! Ik zag een reclame ergens op insta en daar leek het alsof het elke maand in zo’n verpakking geleverd ging worden.

Aaah wat lief aangeboden dankjewel! :smile: Maar ik denk dat ik een abonnement cadeau ga vragen voor de feestdagen!

2 likes

Nee dat is niet zo! Het is wel handig om meerdere cases te hebben maar je krijgt er af en toe eentje cadeau of mag kiezen uit een cadeau

1 like

Haha sorry, maak ik het goed dat Gucci Bloom mijn andere favo is?

Nog niet, zal ik eens gaan doen :blush:

2 likes

Ik had vorige maand Clean - Skin en deze vind ik echt super super lekker, lekker zacht, schoon maar wel warm en beetje poederig.
Deze maand So Nude van Costume National. Eerst is deze erg sterk maar droogt heel mooi zacht op, ook bijzondere geur.

2 likes

Door jou heb ik Clean - Skin in m’n kalender voor deze maand gezet. Klinkt erg lekker!

1 like

Ik had met parfumado Le Musk van Daniel Josier en die vond ik net Alien, heb m gelijk aan m’n moeder gegeven :’)

Ohh wat dom. Ik kreeg dus de eerste keer en case en daarom heen zo’n wit doosje. Ik vond het zo onhandig dat er niet op stond welke parfum het was, dus dat heb ik op het doosje geschreven maar ik heb nu pas door dat je het ziet op het parfumflesje zelf in de case :tipping_hand_woman:

Oke, help?

Vroeger was ik helemaal fan van Halle Berry’s parfum.

Iemand enig idee waar ik deze nog kan krijgen, zonder er op leeg te lopen (max. 30 euro)

Ik geloof dat die discontinued is, maar ik wil hem :sob:

Ik heb me aangemeld bij parfumado maar nog geen abo afgesloten. Ik vraag me af: doen jullie echt een maand met die hoeveelheid? Ik hou ervan om ruim te sprayen haha ben bang dat ik een week niet eens haal.

Ben je al eens op zoek gegaan naar een gelijkaardig parfum? Ik lees op Fragrantica dat de voornaamste geurnoot amber is, en dat zou je in principe makkelijk moeten kunnen vinden.
Wat vind je er precies zo fijn aan? De opening (eerste half uurtje), het hart (het volgende uur) of de basis (wat overblijft in je kleding of je haar bijvoorbeeld)? Zo kan je op zoek gaan naar de noten die je precies aanspreken.

1 like

Och, ik zit hele dagen of Fragrantica. Ik zoek niet een soortgelijk. Ik zoek specifiek deze. Brengt me terug naar toen ik 15 was en ik wil hem zo graag nog een keer ruiken.

1 like

Ik doe er gemiddeld langer mee maar ik heb heel veel parfum dus draag echt niet elke dag hetzelfde. Eentje die ik echt superlekker vind is natuurlijk wel sneller op dan een ‘gewone’

Ik heb gisteren ook eindelijk een parfumado abonnement afgesloten, ben alle 20 pagina’s doorgegaan en heb tot volgend jaar augustus al mijn keuzes gemaakt.
Ben echt benieuwd! Hopelijk zijn het geen stinkluchtjes haha, daar zou ik wel vet zuur van zijn.

2 likes

Haha deel je lijst, kunnen we je waarschuwen :smile:

4 likes

Ik heb er ook genoeg aan. Had nog een kwart over aan het einde van de maand. (heb tot nu toe een flesje gebruikt)

Oke bij deze! De eerste kan ik niet meer wijzigen haha.

3 likes

Welke is oktober??

Oh, ooOoh … oh van Miller et Bertaux

Ik ken ze zeker niet allemaal maar Black Orchid van Tom Ford is best pittig, moet je van houden!
Moscow Mule van JHAG heb ik, echt een heerlijke geur alleen gaat ie aan het eind van de dag best kunstmatig ruiken (beetje wasverzachter-achtig haha).

Ik draag vandaag voor het eerst in een lange tijd weer Oud Essentiel van Guerlain. 2 keer in de lucht gesprayd, erdoor gelopen, en toen toch maar besloten dat het too much was voor een afspraak in het ziekenhuis en een ander shirt aangetrokken maar ik ruik het nog steeds haha.
Ben wel blij om mijn herfst- en winterparfums weer uit de kast te halen.

Ik krijg deze week not a perfume, maar ik heb een proefje gehad van @joe en ruik hem amper… ben benieuwd.

Welke krijgen jullie deze week van parfumado?

1 like