Parfumtopic

Ik dacht dat het allemaal tegelijkertijd verzonden werd, maar het hangt dus af van wanneer je je abonnement hebt aangevraagd?
Mijn luchtje voor oktober wordt de 15e pas verzonden. Ik krijg Eau des Merveilles ven Hèrmes. ‘‘Een amberachtige en vrouwelijke houtgeur, verrassend en magisch.’’

Ze verzenden twee keer per maand, de eerste en de vijftiende!

2 likes

Ik heb girls can do anything op staan van zadig en voltaire. Ben benieuwd! Komt wel pas de 15e

Mijne wordt pas de 15e verzonden. Maar ik krijg Good girl van Carolina Herrera. Veel over gehoord en gelezen, maar nog nooit geroken. Dus ben benieuwd!

Eindelijk Parfumado binnen na veel weken wachten! Ik had al gemaild met klantenservice en direct dezelfde/volgende dag heb ik het binnen, ik gok dat dit de eerste bestelling is en dat ik waarschijnlijk nog een pakketje krijg binnenkort! Oeps! Ik heb als eerste Lalique La Parfum gekregen, een poederige geur met vanille & tonkaboon. Goed gebalanceerd en volwassen, als je van vanille houdt moet je m zeker proberen.

Ik geloof dat ik ze allebei nog nooit heb geroken :sweat_smile: dus ik laat me verrassen!

Mocht iemand iets fruitig/zoet zoeken op Parfumado: ik vind Coach the Fragrance echt een underrated geurtje. Framboos en roos, maar door de suede en musk niet te girly.

3 likes

Tipje, nep parfumado Verstuivers. De zwarte besteld, past prima.

6 likes

Goede tip! Heb je een direct linkje?

€ 1,73 22% Off | 15Ml Reizen Parfumflesje Verstuiver 7 Kleuren Parfum Flessen Voor Spray Scent Pomp Case Cosmetische Containers Draagbare Mini

1 like

Thanks! Super goede tip. Heb er gelijk 3 besteld :sweat_smile:. Verschilt echt per dag welke geur ik wil dragen, dus dan is dit echt handig :tada:

Vrijdag Clean - Skin binnen gekregen via Parfumado en vind het echt een lekker luchtje. Heel subtiele en warme geur.

1 like

UGH ik heb Replica - Jazz club als sample van Feelunique gekregen en hij is ZO LEKKER. Rum, vanille, sigaar. Helaas is hij heel duur en heeft Parfumado hem niet :frowning:

5 likes

Ik hou erg van warme muskusachtige geuren (ontstaan door Miss Sporty musk van vroeger, zwart flesje met rode dop). Ik ben al een tijd op zoek naar zoiets maar kom niet verder dan White musk van de Bodyshop en dat is het net niet. Iemand een tip voor iets soortgelijks?

2 likes

Als niemand concreet advies heeft, kun je ook contact opnemen met de Skins klantenservice voor advies en dan vijf testertjes voor 20 euro bestellen!

3 likes

De parfums van Narciso Rodriguez zijn allemaal op basis van musk. En Julliete has a gun heeft een nieuwe musk geur.

2 likes

Heb jij (of iemand anders) ervaring met parfums van Narciso Rodriguez? Ik wil er graag eentje met parfumado uitproberen, maar ben bang dat ie te zwaar gaat zijn.

Ik vind La Vie Est Belle heel heftig haha, maar als Narciso milder is dan durf ik me er wel aan te wagen

1 like

Ik vind het helemaal niet zwaar! Heel zacht juist. En best een “veilige” parfum, geschikt voor alle gelegenheden.

Essence van Narciso is mijn favoriet maar die verkopen ze niet meer. Minder musk, meer de geur van schone was.

1 like

Die van Juliette has a gun, is dat Music Invisible? Of zie ik een andere over het hoofd met musk?