Niet de narcisso poudre dan iig, vind dat echt een penetrante geur. (En ik ben niet bang voor wat zwaardere geuren, mijn allerfavo is Black Opium Nuit Blanche) De rest ken ik eigenlijk niet.
Mijn nieuwste favo geuren van de laatste tijd (niet parfumado) zijn perfect van Marc Jacobs (al veel complimenten over gekregen) en My Way van Armani (die doet me een beetje denken aan Scarlett van Cacharel waar ik vroeger megafan van was. Supercreepy maar @sjem ik kan me herinneren dat ik jou ooit (100 jaar geleden, raar geheugen heb ik) heb zien posten dat je die mist dus misschien is het ook wat voor jou)
Ja die! Heb hem nog niet geroken
Mijn, soort van, all time favorite is Seductive van Guess. Die kan je voor 15 euro (o.i.d.) bij Etos kopen. Grootste nadeel is dat de geur enorm snel vervliegt. Het is ook een eu de toilette… Iemand bekend met een parfum van een hoger segment, dat net zo lekker ruikt, maar langer blijft hangen?
Ga morgen even langs Skins, hopelijk hebben ze hem
Goed dat je het zegt, want die had ik op m’n parfumadokalender gezet haha
Oh god ik lees dit en herken dat flesje dat je omschrijft. Trauma kreeg die vroeger een paar jaar achter elkaar voor een verjaardag van dezelfde mensen en ik vond m zo vies toen.
Hahahaha ja het is nou niet echt een high end geur. Maar ik vond hem toen erg lekker en heb hem nu in mijn hoofd geperfectioneerd natuurlijk
Ik heb een proefmonstertje van My Way en ik vind hem echt heerlijk! Heb ook nog een proefmonstertje van Idole l’intense, die is ook erg lekker. Kreeg een complimentje van mijn schoonzus dat het zo lekker rook in de auto, maar dat was dus Idole l’intense die ik op had
Ik verwachtte door de naam echt een zachte poederige geur maar dat is het zeker niet. Elie Saab Girl of Now vind ik wel lekker, die heeft parfumado ook volgens mij
Ja, die staat op m’n lijst! Heb 'm een keer geroken en vond die wel lekker
Ohhh echt! Wat tof dat je dat onthouden hebt!! Ik ben ook weer toe aan een nieuw parfum, dus deze ga ik zeker checken. Thanks!
Iemand interesse in mijn parfumadoflesje van deze? Zware geur, bloemig, poederig, niets voor mij. Ruilen of voor 8 euro stuur ik hem naar je op
Ben ik weer!! Ik heb weer een extra geur ontvangen deze maand, iets van electric wood? Van room 1015. Ruikt letterlijk naar kampvuur, heel bizar! Mn normale geurtje is not a perfume, ook lekker
Ohhh zo leuk dat je weer een extraatje gekregen hebt! Omdat je x maanden lid bent?
Hmm is het lekker om naar kampvuur te ruiken? Ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat is als parfum haha
Ik krijg bijna elke maand een extraatje, hou bijna niet meer bij waarom hmm het is geen geur voor overdag, maar voor een avondje uit wel lekker
Hahaha ik ben jaloers, al krijg ik deze maand ook een extra luchtje haha
Heb je mensen je code gegeven? Dat kun je zien in je acount. Je cadeau staat automatisch op geur van de maand maar je kunt ook kiezen voor 7,50 korting of een reisflacon (als je dat wil haha).
Ik heb een discovery kit besteld van Juliette has a gun. Ben heel benieuwd! Kost 20€ voor 12 testertjes van 1,7 ml en als je besluit iets te kopen krijg je 20€ korting op je aankoop.
Ben gisteren even naar Skins geweest maar vond hem een beetje tegenvallen. Vond hem wat scherp en ‘goedkoop’ ruiken, en was ook redelijk snel vervlogen. The search continues, maar dankjewel voor de tip!