Parfumtopic

Nee dat zou ik wel onthouden, hahaha

1 like

Hebben meer hun maandelijkse parfumado binnen?
Ik had er deze maand twee.
Zelf gekozen: eau des Merveilles van Hermes. Best zoet, maar heeft ook iets fris.
Gekregen: OR/18 van A.N Other. Heel zoet en zacht. Ik vind de twee geuren best op elkaar lijken, maar die Hermes is iets minder zoet. Ondanks dat ik niet van zoete geuren houd, vind ik deze wel aangenaam

Ik heb deze maand deze:

Vind 'm erg lekker!

2 likes

Ik twijfel tussen libre en libre intense. Heb ze in de winkel geroken en de intense vond ik eerst too much, maar later toen ik dat papiertje weer rook was ie super lekker. Heeft iemand één vd twee?
Libre is voor mij de veilige keuze, maar de intense is bij de ici in de aanbieding (daar heb ik een cadeaubon van dus zou goed uitkomen).

Ik heb de Libre en ik vind hem echt heeerlijk. Maar heb de Libre intense nog nooit geroken, dus die kan ik niet vergelijken. Misschien nog eens terug naar de winkel en beide op een pols spuiten? Dan kun je later op de dag nog even snuffelen welke je lekkerder vindt.

Ja zo lekker! En mooi flesje😬 misshien idd maar terug en dan goed testen op mijn pols.

1 like

Met parfumado heb ik nu l Air de rien, van Miller Harris. Echt een oude vrouwen geurtje, musk en poeder, bleh. Echt zo’n sterke walm. Geen aanrader

Ik heb ook Libre en vind ‘m super lekker. Ik vond die ander te intens en echt een avondparfum, terwijl ik ik de lichte variant ook wel vind kunnen voor overdag. Ben daarom uiteindelijk voor die gegaan, maar kreeg als cadeau 15 ml van die ander in een reisflacon haha.

Ohh die heb ik in m’n lijst staan, ga 'm eruit halen want ik was al een beetje bang dat ie iets te heftig kon zijn.

1 like

Ik zou een parfum nooit kopen voor de manier waarop 'ie ruikt enkele uren na het sprayen. Heb ik vaak genoeg gedaan en die parfums blijven bij mij in de kast liggen haha ik wil instant gratification. Ik heb de originele Libre maar het is niet zo mijn ding door de vanille.
Als 't de orchidee is die je over de streep trekt zou ik misschien eens kijken naar de orchid geuren van Tom Ford?

Ik hoop stiekem op een abo op Parfumado voor kerst, ben vooral benieuwd naar de geuren van Atelier Oblique (ik hoop dat ze Voodoo Flowers snel zullen aanbieden).

Hoe lang blijft de inhoud van een parfumado flesje ongeveer goed denken jullie? Ik heb een flesje die ik zonde vind om op te maken en bewaar voor speciale gelegenheden. Ben alleen bang dat ie straks bederft

Ik vond OR/18 heel vies :frowning: via fb geruild

En @Marijn je kan dat flesje gewoon toch nog een keer bestellen?

1 like

Ik vind het juist wel leuk om een extra speciale parfum te hebben voor speciale gelegenheden. Vandaar dat ik er zuinig mee ben.

1 like

Toen ik m opspoot vond ik 'm lekker, maar na een tijdje werd ik er helemaal gek van hahaha. Hoe heet die fb pagina?? Misschien wil iemand hem ook met mij ruilen hahaha
Edit: heb de groep gevonden!

Ben nu zo benieuwd welke het is!!!

2 likes

OH flashback, weet iemand deze nog? Deze vond ik zo lekker haha. Volgens mij is hier toen mijn verslaving met veel te zoete geurtjes begonnen. Deze rook naar popcorn en spekjes

1 like

Rouge van Narciso Rodriguez

Mijn probleem met unisex-geurtjes is dat ik ze vaak meer als een mannengeur vind ruiken? Dat had ik met deze ook in ieder geval. Achja…m’n vriend is er blij mee :rofl:

Hebben we het wel over dezelfde? Want hij is heel zoet en ruikt bijna naar suikerspin:p

Als het diegene is die er afgelopen maand extra bij zat wel haha!