Ohh dan wel! Grappig dat jij het een mannenluchtje vindt, want ik vond m zo zoet dat ik m meer bij tienermeisjes voorstelde hahah
Hij is inderdaad zoet en warm, maar er zit iets in dat ik mannelijk vindâŠde kruidige ondertoon ofzo. Nouja, onze conclusie is in ieder geval hetzelfde (geen succes)
Heeft iemand een proefje van Guerlain mon Guerlain en Guerlain bloom of rose die ik mag overkopen?
Ik ging de parfums die ik via parfumado besteld heb reviewen en eentje van de drie had ik 2 sterren gegeven met een uitleg waarom. Netjes geformuleerd en dat ik er een ander blij mee heb gemaakt. Nu zijn de twee positieve reacties wel geplaatst en de negatieve niet? Ik vind dat echt stom. Ik snap het ook niet, want ik zie vaker dat een parfum 1 of 2 sterren heeft, maar nu vraag ik me af of ze niet meer van zulke reacties tegenhouden.
Verder love parfumado.
Oh raar! Even kijken of de mjine (ook negatief) ook niet is doorgekomen.
Edit: mijn negatieve review voor Miller Harris Air rien is ook niet geplaatst! (ik zit op de engelse parfumado just FYI)
Ohhhh wat stom!!! Dat vind ik echt niet netjes. Ik weet dat smaken verschillen, maar ik laat me wel vaak beĂŻnvloeden door recensies. Vind het juist helpend als er wat negatieve zijn want dan kan ik voor mezelf bedenken of ik me aan dezelfde geurelementen stoor.
Ik ga air rien nu ook uit mân lijstje halen want daar had ik al twijfels over hahah
Wil iemand dit parfumado luchtje ruilen? Of overkopen?
Ruikt poederig en zoet, vrouwelijk. Ik draag dat liever niet, wie weet iemand van jullie wel.
Zit patchouli in btw
Ik heb deze ook gekregen en kan hem héél erg aanraden. Ruikt mij niet zoet, wel citrus achtig. Doet me denken aan Cacti van regime des fleurs.
Oh hmm ik vind hem echt helemaal niet lekker en cacti vond ik wel lekker
Gek hoe geuren soms verschillend kunnen ruiken op een andere huid hé.
Ik wil zo graag de geurtjes van mon Guerlain uitproberen⊠de gewone, de bloom of rose en de florale.
Maar ik vind het niks om nu naar de douglas te gaan en mân mondkap af te moeten doen enzo om ze te kunnen ruiken. Heb douglas en Guerlain zelf al gemaild of ik testers kan kopen (hoopte ook dat ze gewoon wat zouden gunnen) maar dan kan dus niet.
Heeft iemand toevallig een tester die ik mag overkopen? Denk dat de geuren wel wat voor mij zijn maar wil ze gewoon testen en vergelijken haha
Ik ruik de meeste luchtjes gewoon door mn mondkapje heen hoor! Of je sprayt op je pols en loopt even naar buiten?
Ohh jaa! Love jasmijn. Zal ik je dm sturen?
Wie wil met mij ruilen? Ik heb deze maand bij Parfumado Modern Muse van Estee Lauder gekozen, maar ik heb de geur nu 2 dagen geprobeerd en het is niet mijn ding. De geur wordt door hen omschreven als dierlijk/musk/witte bloemen.
Ik hou zelf van zoete, bloemige, poederige geuren. Dus mocht iemand willen ruilen, stuur even een dm!
Willen ze ook in de douglas geen testertjes voor je maken van de 3 soorten? Weet niet of dat een beetje in de buurt is⊠was er niet ook ooit die website waar iedereen testers van molecule 01 ging bestellen? Misschien heeft die dat ook we
nee die heb ik al gekeken die hebben deze geurtjes niet. ik kan wel een keer naar een douglas inderdaad en het vragen, weet niet of ze het doen gelijk 3 buisjes maken maar het is wel een idee als ik het zou durven vragen haha
Je kan ook nog je kansen spreiden en er 2 bij de douglas vragen en 1 bij de ici paris als die ook in jouw stad zit haha. Ik heb alleen de gewone versie ervan dus kan ook geen nuttige info geven over de vergelijking
Weet iemand waar Molecule 01 als tester te koop is? Ik weet dat het er op het EGF vaak over ging, maar kan het hier niet echt terugvinden! Ik heb geen skins in mijn omgeving helaas
Bij nederveen cosmetics. Ik maak het trouwens nog steeds zelf met het pakketje van de hekserij.
Mensen die houden van zoeter dan zoet, maar wel echt lekker zwaar zoet: sweet vanilla van Montale. Ruikt naar die perziksnoepjes, maar dan niet hoofdpijn zoet.