oh dit klinkt geweldig, staat deze op Parfumado?
Nvm, al gevonden en besteld voor komende maand
oh dit klinkt geweldig, staat deze op Parfumado?
Nvm, al gevonden en besteld voor komende maand
Yes! Gaat je niet teleurstellen haha
Ik heb mon Guerlain intense. Echt een super lekker geurtje. ICI Paris heeft daar wel geurtjes van.
Leuke tip, ivm Singlesâ Day is er vandaag veel korting op parfums via bol:
Mocht iemand nog een lekker parfum op het oog hebben. Dit is trouwens geen affiliate link oid
Mehhh Juliette Has A Gun is uit het assortiment bij Parfumado Had zo veel van hun in mân kalender staan
Ik hoop dat ze opmaken wat ze nog hebben liggen (als ze dingen hebben liggen, geen idee hoe het werkt).
Wel gek, want ze hadden net Romantina toegevoegd aan het assortimentâŠ
Recent Viva La Juicy ontdekt van Juicy Couture. Dit combineer ik met Sweet Like Candy van Ariana Grande. Ja, ik ruik graag naar een suikerbom, haha.
Kijk, met jou kan ik praten! Ik vind Cloud ook helemaal geweldig. Zoet maar heeft ook iets mannelijks, ik vind het helemaal niet gek dat je man hem ook weleens draagt!
Viva La Juicy was mijn eerste zelfgekochte parfum.
Leuk is dat! Stukje nostalgie dus. Wat zijn nu je favoriete parfums?
Bij mij staat alles nog in mn kalender, gaat dat er uit?
Ik heb geen idee. Bij andere luchtjes die uit het assortiment gingen, kreeg ik een mail dat ze uit het assortiment zijn en uit mân kalender zijn gehaald. Nu heb ik ook nog niks gehoord.
Margiela Replica - Jazz Club
Jo Malone - Wood Sage Sea Salt
Byredo - Black Saffron
Zara x Jo Malone - Ebony Wood
Zara x Jo Malone - Amalfy Sunray
Chloé - Love
Serge Lutens - La Fille de Berlin
Ja zeker doen, ik krijg altijd complimenten als ik de geuren draag. Heb ze in 90 ml, 40 ml, geurkaars en zoân travel set gekocht.
Er is ook een discovery set waarbij je alle geuren in samples krijgt aan 15 euro.
Jazz club en black saffron
Ja idd, was ook meteen gaan kijken. Heb ik er dus niet overheen gekeken.
Ahhh ja rip was helemaal benieuwd geworden
Balen, dat waren net de geuren waar ik een abbo voor wilde afsluiten,
Ik ben al een geruime tijd opzoek naar mijn nieuwe signature geur. Mijn vorige forever parfum was Lancome Tresor La Nuit, maar er zitten veel herinneringen aan (vooral van drank en brak zijn). Ik dacht dat ik misschien een andere versie moest proberen maar ik ben blij als ik van Lancome de Tresor La Nuit Nude de 100 ml. op heb
Ik heb ook een periode Yves Saint Larent Black Opium gehad (voordat die te populair werd) maar omdat die dus te populair werd en anderen er mee liepen heb ik ook hier aversie tegen gekregen, hetzelfde geldt voor La Vie Est Belle van Lancome.
Dan hebben we nog Si vroeger gehad (nu weer te populair, maar nu ook gekregen van mijn vriend, dus draag hem maar weer, ondanks slechte houdbaarheid en snelle vervlieging), Paco Rabanne Olympea (zwaaaaar op afgeknapt) en die Lady Million Empire (dikke done deal). Dat geldt ook voor Viktor en Rolf Bonbon en Valentino Donna. En ook ik heb lâinterdit gehad (bahbah, herinnering) maar daar ben ik ook allergisch voor nu.
Ik heb geprobeerd Coco Chanel Mademoiselle (en de intens), maar nee, niet voor daags. Miss Dior Absolutely Blooming (heerlijk, maar wel mierzoet), Mugler Angel en Alien ().
Ik houd niet van citrus geuren zoals Light Blue, ook niet van Chloe, Chanel en Gucci. Ik geef géén geld uit van parfum wat snel vervliegt en ik knap zo ontzettend af op die trendgeuren (Lancome Idole, Gvenchy Irresistible, Itâs you Armani en ook My Way Armani, YSL Libre en dan dat groene handtasje-geurtje).
Ik houd juist wel van statement geuren (zoals de La Nuit), ik vind Carolina Herrera heerlijk. La Vie en Black Opium is haat/liefde (alsof je er voor moet schamen dat je op Trump stemt, maar toch doet - idee), ik vind D&G The Only One lekker en simpel (maar hij is het niet voor mij). La Belle JPG is favoriet (maar die gaat straks weer ten onder aan populariteit, waardoor ik er van ga afknappen omdat je die overal ruiktđ) en Ellie Saab Girl Of Now (helaas niet zo lang houdend, maar perfect voor alledaags).
Wie kan me helpen zoeken naar een nieuwe, zware, zoetere (en vooral originele) statement geur.
Ohja, Scandal mag niet van mijn vriend want hij heeft daar dan weer herinneringen aan.
Foto is van mijn huidige collectie. Groen heerlijk, wit okeoke en rood no-go. Flesjes raden voor zich welke parfum het is denk ik
Oh heel veel die jij lekker vind, zijn ook wel mijn ding
Ik hou echt van zwaar: