Parfumtopic

Ja heb ik, dus ga m wel even opslaan! Dank voor de tip!

Je kunt online ergens proefjes bestellen!
Deze heb ik altijd maar ik zou ze allemaal even ruiken in een parfumerie als ik jou was

1 like

Ze hebben ze bijna allemaal op de website van Zara en vandaag nog een aantal in Zara in 071. Vind alle geuren top en helemaal in mn straatje, als je van Neroli/Citrus/Fris houdt zit je goed met Fleur d’Oranger, Amalfi sunray en vetiver pomplemousse.

1 like

Begrijpelijk! Je kan ook nog even fragantica.com checken, dan zie je welke andere parfums er op lijken en welke andere geuren je dan ook lekker vindt, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Ik heb deze maand van Parfumado een super lekker geurtje; Aqua Alpes van 2677
Heel erg lekker fris, zacht, zeperig

1 like

Ik heb waterlily teadress en vetiver pamplemousse van zara in 40ml die ik niet gebruik, beide een paar spuitjes uit. Als iemand geïnteresseerd is wil ik ze tegen verzendkosten wegdoen!

Ik heb wel interesse, ik dm je even! :blush:

Vroeger had Zara een van m’n favoriete parfums, Blueberry maar die is er helaas niet meer :sob: zo jammer want vond die echt zo lekker! Mocht iemand hem nog hebben en er niks mee doen, ik neem hem graag over

Laf je uitleg

1 like

Hoe is jullie parfumado luchtje deze maand?

Ik had ACCORD NO.03 AMBRE, een oriëntaals parfum. Ik vind 'm eerst nogal scherp, maar daarna is ie juist zacht en ruikt ie op m’n huid een beetje als een kaneelkoekje! Lekker voor de wintermaanden.

Ik heb Orchid Soleil van Tom Ford. Tot nu toe vind ik het naar een houten sauna ruiken, op een goede manier.

1 like

Mijne Not a perfume van Julliette Has a Gun. Zo lekker! Krijg ook heel veel complimenten erover als ik hem op heb. Altijd leuk :wink: Zeker eens het ruiken waard.

En ook This is her van Zadig & Voltaire. Mjam. Wel een beetje heftig soms, ruik het tegenwoordig vrijwel overal.

2 likes

Ik heb La Belle van Jean Paul Gaultier. Vind hem
wel oké. Een beetje nietszeggend, en niet uniek. Volgende maand krijg ik sensual instinct van Montale. Ben ik erg benieuwd naar.

1 like

Daar twijfel ik al zo lang over. Jouw omschrijving klinkt echt goed! Is de vanille erg aanwezig?

Argh ik heb me vergist, ik heb Orchid Soleil :frowning: dus ik kan geen antwoord geven op je vraag.

Oh die ik ik deze maand, vond hem tegenvallen en een beetje mannelijk ofzo. Maar dat is persoonlijk

Oh dan ga ik die even bekijken, want saunageur klinkt goed haha

1 like

Huh kan dat gewoon, en waar dan? Ik vind het zo’n risico om op de gok een nieuw parfum te kopen, maar gaan testen in de winkel zie ik nu ook niet zitten

Ik ben nog steeds boos dat m’n favo parfum ever een limited edition van Rituals was. :sob: Ik voel me zo mezelf als ik hem op heb en krijg alleen maar complimenten. Echt tragisch.

Misschien op marktplaats kijken of mensen hem verkopen?