Parfumtopic

Argh ik heb me vergist, ik heb Orchid Soleil :frowning: dus ik kan geen antwoord geven op je vraag.

Oh die ik ik deze maand, vond hem tegenvallen en een beetje mannelijk ofzo. Maar dat is persoonlijk

Oh dan ga ik die even bekijken, want saunageur klinkt goed haha

1 like

Huh kan dat gewoon, en waar dan? Ik vind het zo’n risico om op de gok een nieuw parfum te kopen, maar gaan testen in de winkel zie ik nu ook niet zitten

Ik ben nog steeds boos dat m’n favo parfum ever een limited edition van Rituals was. :sob: Ik voel me zo mezelf als ik hem op heb en krijg alleen maar complimenten. Echt tragisch.

Misschien op marktplaats kijken of mensen hem verkopen?

Heb hem daar laatst al een keer gekocht, echt 2-3x duurder dan de winkelprijs. :triumph::hot_face::exploding_head:

1 like

Welke is het? Ik zit in meerdere Rituals Facebook groepen dus kan m’n ogen wel open houden voor je! En wat is de “normale” prijs?

Oh wat lief!

Hij was rond de 55 euro voor 50ml. Op Marktplaats vindt je vooral die kleine flesjes (travel size denk ik, 10ml ofzo) en daar vragen ze dan 30 euro ofzo voor. :expressionless:

1 like

Ja bij nederveen cosmetics. Kun je een sample van 2ml bestellen!

1 like

Oke dit is echt een rare vraag denk ik, maar probeer het toch. Lidl heeft shampoo’s en conditioners met een super lekkere geur. Het liefst zou ik dus een geurtje zoals die geur vinden. Het gaat om de keratine lijn (rode verpakking) en de oil care lijn (goudkleurig met wit verpakking). Als iemand het herkent en een geurtje weet (of de geurnoten) hoor ik het heel graag!

Pink Sugar gekocht met een flinke korting, oeps. Viva La Juicy en ik gaan toch niet goed samen helaas.

Ik zie er op vinted eentje voor 75 (50ml nieuw), maar dan moet je m heel graag willen natuurlijk. Stom dat ze zo’n geur niet terug op de markt brengen als er zoveel animo voor is

1 like

Oeh dan ga ik die eens ruiken in de parfumerie!

1 like

Ahh jammer! Nu twijfel ik

——————

Iemand ervaring met Roses Vanilla van Mancera?
Of een andere tip voor een ‘sensueel’ parfum?

Favo’s:
Modern muse nuit, Estée Lauder (all time favorit)
Le parfum, Elie Saab
Girl of now, Elie Saab
L’interdit Givenchy
Just Cavalli, Roberto Cavalli
Bloom, Gucci
Libre, YSL

Niet lekker:
Alles van Chloé
Olympea, Paco Rabanne
Black opium, YSL
La vie est belle, LancĂŽme

Ik heb de rode lijn ook gebruikt en het deed mij aan Alien van Thierry Mugler denken.

Als ik zo’n 50% Parfumado code van iemand gebruik, kan ik mijn abonnement dan na een maand alweer stopzetten?

Ik moet nog even kwijt dat ik dit misschien wel de meest geweldige post vind in de geschiedenis van het forum.

2 likes

Ik denk het wel.

Hier zitten denk ik een paar kenners van Jo Malone. Welk parfum van Jo Malone zou ik redelijk veilig kunnen proberen? Ik hou van Daisy Dream, Amor Amor, Chance eau tendre, Roger & Gallet Thé Fantaisie.

Ik dacht aan English Pear & Freesia bv.?

1 like