Ja je kan het meteen stopzetten of pauzeren. Heb je al een code of niet? Ik heb er wel eentje!
ik heb die english pear, zit nog 1/3e vol, die mag je wel overnemen voor een klein prijsje!
Ik heb wild cherry van mancera, lekker maar ik word er niet wild van
Ik heb gister deze binnen gekregen omdat mijn collega vertelde dat die precies ruikt zoals Zadig en voltaire this is her. En hij ruikt echt mega lekker! Nieuwe favoriet Van de Zara dus.
Ik had hem wel netjes, vriendin van me en mn vriend hebben hem nog steeds niet
Ik heb hem ook nog steeds niet!
Ik ben helemaal gek op mon Guerlain bloom of rose eau de toilette tegenwoordig
Ruikt wel zo sterk en blijft lang hangen als een parfum.
Dus dat luchtje krijg ik ook voor kerst yes
Ik heb hem gisteren in de bus gehad terwijl hij in de postNL app al op 3 december ingescand stond.
Ik denk dat PostNL gewoon enorme drukte heeft en dat alles veel langer duurt nu.
Mijn vriend draagt Floriental of Wonderwood van Comme Des Garçons en Oud Wood van Tom Ford vind ik ook heel lekker ruiken op 'm.
mijn favo mannengeur is the one van dolce & gabbana, kruidig en een beetje zoet.
ik zeg ook hypnotic poison van dior! normale poison is te sterk, poison girl is te zoet, hypnotic poison is echt een signature geur. goed voor de winter en avond, heftige vanille en ik krijg altijd een beetje een play-doh geur ervan
hij is niet girly, volwassen, en heel lekker. zeker proberen!
Ik ben op zoek naar een nieuwe geur voor alledaags. Veel parfums ruik je bij mij al heel snel niet meer (dat merk ik niet alleen zelf maar anderen ruiken het ook niet als ik het ze vraag). Op zich houd ik best wel van zware geuren, maar ik wil niemand bedwelmen op stage haha.
Wat ik heb en lekker vind:
La Vie est Belle (ja sorry)
Coco Mademoiselle Intense
Lancome Idole (lekker maar blijft niet lang hangen)
Carolina Herrera Good Girl
Yves Saint Laurent Elle (is vgm uit het assortiment, ik heb nog een half flesje. Was altijd mijn signature geur)
Ik zoek dus eigenlijk iets in lijn met deze, die net zo lang blijft hangen, maar wel wat “milder” is. Mijn budget is ong. 60 euro (voor 30 ml). Iemand ideeën?
Ik ben ook fan van Idole en ik ben grote fan van Chanel Chance. Ook wel basic maar ach haha
Dragen jullie dit jaar ook veel minder parfum? Als ik de hele dag thuis zit vind ik het echt zonde om m’n parfum te gebruiken. De afgelopen tijd bleef het een beetje liggen voor de zeldzame momenten dat ik iets buiten de deur ging doen
Als ik dit topic lees krijg ik helemaal zin om nieuwe parfums te ontdekken, maar testen in de winkel zit er voorlopig niet in en Parfumado vind ik nu een beetje zonde.
Ik las jouw post vanochtend en had toen even door m’n pardumado-collectie gekeken en parfum op gedaan en voelde me er zo fijn door. Maar verder draag ik het ook nauwelijks meer.
Je kan bij Skins een sample set aanvragen voor 20 euro, ook bij Juliette has a gun maar dan is t alleen van dat merk.
Ik kan je mon Guerlain edp wel aanraden! Blijft zeker heel lang hangen en is ook wel lekker zoet.
Als het iets te aanwezig is zou je de edt kunnen proberen!
Daar heb ik goedkopere geurtjes voor, voor zulke dagen. Vind het wel fijn om parfum te dragen maar idd zonde om duurdere geuren te dragen.
ik heb net toevallig Alive van Hugo Boss ontdekt. heel aangenaam vind ik die, lekker warm en zoet. daar hou ik van. en je hoeft niet eerst door nare topnoten heen, hij begint meteen lekker.
Ik heb al iets gekocht, Scandal van JPG! Maar ik ga je tip zeker opslaan want ik hou van afwisselen thanks!!
Ik was dus zaterdag op pad voor parfum en toen heb ik ZO’N LEKKERE GEUR geroken, Lilac love van Amouage. Bleek het €240 te kosten voor 50 ml hahaha oeps