Uit jouw rijtje ken ik alleen die van Elie Saab. Heb die al 3x opnieuw gekocht. Een heerlijk geurtje voor de lente en zomer.
Andere geurtjes die ik nu vooral lekker vind:
- Armani My Way
- Gucci Guilty pour femme
- Narciso poudre
- Mon Guerlain intense
Uit jouw rijtje ken ik alleen die van Elie Saab. Heb die al 3x opnieuw gekocht. Een heerlijk geurtje voor de lente en zomer.
Andere geurtjes die ik nu vooral lekker vind:
Ergens vind ik molecule naar warm papier ruiken. Papier dat net van de printer komt zeg maar. Maar ik vind dat dus lekker!
Dat vind ik ook een fijne associatie! Beter dan hamsterkooi hahaha
Jaaa! Eindelijk iemand die molecule ook naar papier vindt ruiken haha. Ik heb hem zelf en als ik hem op heb ben ik er zelf nooit echt van onder de indruk, vind papier nou niet echt een sexy geur. Maar krijg er echt mega veel complimenten over als ik hem draag
Deze is ook goed geschikt om samen met een andere parfum te dragen geloof ik? Ik heb volgens mij die geur toen ooit zelf gemaakt via zon heksenwebshop waar ze zon setje verkochten. Dat had ik goen geloof ik van het ellegirlforum of van serena, Kan iemand zich dat ook nog herinneren?
Jaaa, dat setje heb ik ook gehad! Was toen echt een hype. Kostte destijds iets van 18 euro ipv 100 oid voor de real deal. Ik las geloof ik dat Monica Geuze molecule en not a parfume samen draagt. Er staan best wat artikelen online over âlayeringâ en dan uitgelegd welke parfums samen gaan en welke je eerst moet opspuiten en welke daarna. Op de site van parfumado heb ik daar ook een artikel over voorbij zien komen!
Ik krijg ook echt vaak complimentjes als ik m draag! Hmm papier haha.
@Tubing ik layer m vaak ja. Hij kan ook heel anders ruiken door sommige douchegels waarvan de geur dan nog op mijn huid hangt.
Ik heb er een proefje van en vind hem bij mezelf ook heel muffig ruiken.
Niet op jou, maar wel op je kleding! Fragrantica staat vol met deze klacht helaas haha.
Ik heb een deluxe sample en ik gebruik 'm echt alléén op mijn huid (in mijn nek dicht bij mijn haar) waar het binnen de 20 weggewassen wordt omdat ik die geur echt niet te harden vind.
Ik vind het dus een heeeeel lekker luchtje. Ook toen de vriendin van mân vader het zei, dacht ik âOMG NEE, IK RUIK VET LEKKERâ. :â)
Van de hekserij
Ik heb mân eerste Parfumado binnen, Narciso Rodriguez (witte), maar vind hem best wel oubollig ruiken bij mezelf, tikkeltje teveel luchtverfrisser⊠Zou dat de musk zijn, of juist white floral?
Dat vind ik ook bij de eerste spray, ik denk dat dat de witte bloemen zijn. Ik vind de drydown wel heel lekker trouwens
ik had al even een berichtje geplaatst in het coronatopic, daar werd dit topic genoemd ik ben namelijk op zoek naar een nieuw geurtje, maar met de huidige lockdown zal t wel lastig blijven te testen.
Heb nu twee keer Zadig et Voltaire Just Rock gekocht, en deze is nu leeg. Ik weet dat ik Hugo Boss The Scent Intense ooit heb geroken en echt lekker vond, maar omdat het een ouder geurtje is dat nog maar op een aantal plekken verkocht wordt, ben ik wat huiverig een geurtje te kopen dat over datum is (of bijna)
Overeenkomsten die ik zelf zie is dat ik hou van vanille en misschien wat zwaardere geurtjes, heeft iemand aanraders?
Ik heb me aangemeld bij Parfumado⊠Lockdown made me do it, haha. Forumtrend-getrouw begin ik met Molecule 01, haha, heb mân kalender t/m april al gevuld staan, heel benieuwd!
Wat heb je in je kalender?
Ik kreeg voor kerst een sample van Good Girls van Carolina herrera. Voor het eerst in tijden een geur die ik echt heel lekker vind ipv wel lekker.
Ik houd van oriëntaalse geuren: amber, vanille, musk⊠Ik houd niet van fris, vind alles al snel te wc-verfrisser-achtig.
Huh The Scent For Her Intense van Hugo Boss is van 2017? Haha ik zou die gewoon kopen hoor, tenzij je bij een outlet of iets besteld is de kans enorm klein dat je een vervallen parfum krijgt. Producten waarvan het einde van de shelf life nadert worden of gerecalled door de distributeur of in sale aangeboden.
Mijn eerste keuze bij Parfumado, Bohemian Woods van Atelier Oblique, was niet meer beschikbaar gvd dus ik krijg als het goed is maandag of dinsdag mijn tweede keuze, A Quiet Morning van Miller et Bertaux. Ik ben heel benieuwd!!
Mijn bestelling van Parfumado van december is nog steeds niet binnen godver. Pas na 30 dagen kun je het melden meh
Ik hou ook van amber en heb Sexy Amber ook gekregen, vond die erg lekker!
Tom Ford Noir pour femme is ook een aanrader!