ah top, ja ik dacht 2017 + niet meer te koop bij douglas, Ici etc. is een teken dat het mogelijk niet meer goed kan zijn. dankjewel!
Als je je bij aankoop nog steeds zorgen maakt kan je altijd de batch code opzoeken, die vertelt je wanneer het product werd geproduceerd! Ik gebruik meestal http://checkcosmetic.net/
Ik krijg ook a quiet morning, ben heel benieuwd! Hij staat al een paar dagen op verzonden dus had gehoopt m zaterdag nog te krijgen, helaas pindakaas.
Mijn favoriete geuren zijn:
- Dior Poison eau de toilette (doet mij altijd denken aan een soort zoete rijstgeur op een herfstavond??)
- Chloé signature eau de parfum
- Viktor en Rolf Flowerbomb eau de parfum (al vind ik deze in de winkel lekkerder ruiken, zijn er nog meer mensen die dat hebben?)
Ik ben nu heel erg benieuwd naar deze geur hahah.
een soort zoete rijstgeur op een herfstavond??
Deze geur draag ik heel vaak maar dit heb ik er nog nooit uitgehaald. Kan niet wachten om hem morgen op te doen en kijken of ik dit kan ruiken
Let me know!!
Good Girl van Carolina Herrera. Heerlijk geurtje, ook wat zwaarder vind ik en er zit vanille in als basisnoot!
Heb hem nu op en de zoete rijstgeur ruik ik echt niet, maar de herfstavond kan ik me wel in vinden! Hij past echt goed bij dit weer, donker storm en regen
Haha godnonde goeie eerste ervaring met Parfumado. Ik had aanvankelijk Bohemian Woods van Atelier Oblique gekozen maar die was niet meer in stock. Oké, Miller et Bertaux A Quiet Morning dan.
Nu krijg ik mijn pakketje binnen, was die ook nie in stock Dus heb ik nu in de plaats FR/18 van A.N Other gekregen en Moa’ van Mirko Buffini.
FR/18 vind ik zelf een beetje te veel naar een generisch mannenparfum ruiken. Moa’ is heerlijk maar 't is echt een skin scent, terwijl ik liever in een Tom Ford-esque wolk loop.
Ik voel me vrij genaaid nu haha ik kan leven met een teleurstellende keuze van mezelf (wat zeg ik, dat is hoe ik mijn leven leid) maar een teleurstellende keuze van een ander? No can do
(No worries ik ga niet zeiken hoor, heb immers een tweede parfum cadeau gekregen.)
Haha kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor! Ik krijg de mijne vandaag ook als het goed is, hij staat zelfs 3 keer in m’n PostNL app (erg enthousiast).
FR/18 vond ik ook niet lekker. Heb 'm eindelijk van de week kunnen ruilen via de facebookgroep, gelukkig vond de ander het wel een lekker luchtje.
Zoooo ik kreeg van de week Montale - Sweet Vanilla binnen en was echt in staat om over te geven. Het ruikt naar skittles x100. Terwijl hij zo hoog gerate wordt op fragantica enzo. Vond het echt geen aanrader.
Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn en de klantendienst contacteren. Mijn ervaring is dat ze wel willen meedenken naar oplossingen
Heeft iemand ervaring met parfum kopen via bol. com? Verkoop is door bol zelf en het is echt een goede prijs. Ben dan toch ergens bang dat t niet klopt en een knock off is.
Op bol.com zitten echt veel verschillende verkopers, in principe kan iedereen zijn spullen daarop zetten dus het is maar net wie je treft denk ik. Ook olaplex 3 namaak werd daarop verkocht.
Iemand tips voor een lekkere geur met amber? Ze zijn meestal heel zacht en warm waar ik van houd, maar wil er eigenlijk ook een die je lang blijft ruiken en wel aanwezig is.
Haha herkenbaar, had ik ook. Heb m uiteindelijk op vinted verkocht. Ik ben niet vies van zoete geurtjes maar deze…
Ook als er staat dat de verkoop door bol zelf is? Als er staat “verkoop door lekkerrruikenoutlet” oid vertrouw ik het sowieso niet inderdaad.
Ik heb jullie al vaker verveeld met dat m’n lievelingsgeurtje een limited edition van Rituals is, die alleen nog via Marktplaats en Vinted voor 5x de prijs te koop is.
Nu las ik op Fragrantica dat iemand zei dat ze het een 1 op 1 kopie vond van een andere geur, dus die heb ik echt gewoon zonder verdere research direct gekocht, ook nog meteen 75ml voor 100 euro ofzo, haha omg it better be good, ben echt desperate.