Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik wilde dat ook doen aangezien ik een fles van 100ml (nog75% gevuld) heb staan van mon guerlain.
Hij wordt er alleen elke keer afgegooid omdat je alleen nieuwe parfums mag verkopen…
Hahah lekker yolo. Hij klinkt wel heel lekker!
Volgens mij komt ie morgen al! Heel benieuwd!
Ohh K ben heel benieuwd! Hoor graag hoe die bevalt.
Oh wat gek! Ik heb niks bijzonders gedaan. Alleen wel nieuw/zo goed als nieuw aangegeven denk ik?
Parfumado heeft die. Je zou je kunnen aanmelden, die bestellen en dan weer het abbo stopzetten.
Ik vind Mon Guerlain zo lekker, dat is een van mijn favorieten Als je er van af moet dan houd ik me aanbevolen hoor haha!
Die van Rituals heb ik nog nooit geroken maar die van Van Cleef & Arpels wel en daar is de iris toch wel uitgesproken aanwezig. Is een vrij herkenbare geur, best poederig. Ik weet niet of je Prada Infusion d’Iris wel eens hebt geroken?
Ze zullen misschien een gelijkaardige vibe hebben maar ik denk niet dat ze hetzelfde zullen ruiken
Haha I KNOW kan het me ook bijna niet voorstellen, maar het zal er toch wel iets van weg hebben… Fingers crossed.
Heb je nog reactie gekregen hierop van Parfumado? Ik heb gisteren m’n eerste binnengekregen, maar daar is ook iets niet helemaal goed gegaan. Ik had Clean - Skin besteld, maar heb Clean - Warm cotton ontvangen. Verder ook geen mail oid over dat hij niet op voorraad was, dus ook maar even achteraan gaan
Ik twijfel al mega lang om een abo op parfumado te nemen.
Ik houd echt van parfum maar momenteel heb ik alleen van die nepperds van die in zo’n universeel flesje komen. (D&P) wat opzich wel goed is en blijft hangen.
Maar juist de originele flesjes etc vind ik ook zo leuk (branding) dus ik heb ze bijna opgemaakt en wil nu mezelf iets luxers gunnen.
Alleen ik vind het saai om maar 1 of 2 luxe geuren te hebben omdat ik wel snel uitgekeken raak.
Vind het alleen jammer dat bij Parfumado het ook weer in een universele flacon komt waardoor ik bang ben dat het ergens in een lade of onderin mijn tas eindigt.
Raden jullie het aan? Want ik lees hier wisselende dingen over.
Ik heb ze nog niet gemaild! Ik ga ze wel contacteren met de vraag of ik volgende maand alsnog één van mijn twee keuzeparfums kan bestellen of ik beter gewoon een andere kies, omdat ik natuurlijk liever niet weer verrast wordt door de keuze van hun “experts” haha.
Maar jij hebt dus gewoon de verkeerde ontvangen? In mijn pakketje zat een handgeschreven briefje en dus een extra parfum en gezien ik één van de twee echt een goed parfum vind voel ik me wel voldoende gecompenseerd. Dus in jouw geval zou ik er zeker achteraan gaan ja.
@Tubing zijn 30 ml flesjes geen goed compromis? Wel de mooie flacon maar niet de commitment van 2 jaar lang dezelfde geur te moeten dragen haha. Of kijk je naar geuren die enkel in groot formaat te krijgen zijn?
Voor mij is Parfumado een leuke oplossing omdat ik heel erg van parfum hou maar door mijn giga collectie en geplunderde bankrekening kan ik het mezelf niet verantwoorden om regulier te shoppen. Heb het abo als kerstcadeau gekregen (/gevraagd haha). De travel spray stoort me niet, maar dat is misschien omdat ik voor de experience wel gewoon in mijn parfumkast kan shoppen
Ik had deze maand a quiet morning van miller et berteaux, schot in de roos voor mij! Hij ruikt warm kruidig maar niet scherp. Ergens ook een beetje milky/poederig/schoon(moeilijk te omschrijven haha) wat het weer wat zachter maakt. Ik denk dat wel dat dit een geur is die hlje heerlijk vindt, of heel vies.
Ik ga volgende maand mn parfumado gebruiken voor een parfum voor mn man. Mijn favo geur voor hem is d&g the one. Hebben jullie goede ideeen van parfumado welke hier op zou lijken of dezelfde sexy vibe heeft?
Oh als je wilt ja hoor
Anders even via DM
Heeft iemand van jullie wel eens Sniph.co.uk geprobeerd? Zelfde concept als Parfumado, maar een ander aanbod.
Tomboy Neroli van Parle Moi de Parfum staat al super lang op mijn verlanglijstje en nu heb ik een 8 ml voor £ 14! Je zit volgens mij ook niet per se vast aan een abonnement, je start een abo, betaalt voor één flacon en dan kan je weer annuleren.
Ik hou jullie op de hoogte
Ik hou heel erg van Flowerbomb van Victor & Rolf en Perfect van Marc Jacobs. Heb net een Parfurmado abonnement afgesloten. Welk parfum dat Parfumado aanbiedt past in dat straatje?
Ik vind dat wel echt hele verschillende parfums waarvan ik de ene echt niet lekker vind en de andere juist heel erg, dus is redelijk moeilijk om hierbij tips te geven. Heb je nog meer geuren/omschrijving van wat je lekker vindt?
Oh hahahaha.
Ik vind La vie est belle en burberry brit ook heel lekker. Hoewel die totaal niet op elkaar lijken hahaha.
Hm dus je houdt wel van zoetig? Wellicht Girl of Now van Elie Saab? Of misschien een van de Narcisso parfums. Echt altijd lastig en zo persoonlijk hoe geuren bevallen