Ik was zelf al op een andere van Elie Saab terecht gekomen! Die kreeg erg goede reviews. Heb nu dit als “lijstje” maar geen idee of het echt bij mij past hahaha. Vind het nog best lastig uitzoeken.
Die Quatre vind je denk ik wel lekker als je Perfect van Marc Jacobs lekker vindt. Is wel iets meer citrus-ig. De andere 3 ken ik niet! Ik had ook een tijdje parfumado en is ook geen enorm drama gelukkig als er een keer een minder geslaagde tussenzit.
Oh dan ga ik quatre even naar februari verplaatsen! Ben benieuwd.
twilly vond ik echt heel vies. ruikt naar een combi van de binnenkant van een oude leren tas en hele oude vrouwen.
werd er echt misselijk van
Oei hahahaha misschien dat ik die er dan maar weer af moet halen wel grappig, die kreeg ook best goede beoordelingen
Volgens mijn fragrantica profiel 68 nu
Een heel groot deel daarvan heb ik gekregen, ofwel via mijn laatste job (marketing voor een parfumerie), of PR voornamelijk toen ik nog als beautyredactrice werkte.
Lijkt me heel leuk, vind alleen die geuren uitzoeken op basis van tekst zo lastig.
Een van mijn favoriete geuren is Nomade van Chloe, daarnaast draag ik ook graag Dsquared She Wood en Molecule01.
Is er iemand die op basis van deze 3 nog een aanrader heeft? Ben mijn lijstje in Parfumado aan het updaten, maar vind het vrij lastig op basis van tekst haha en vorige keer een misser gehad (Narciso Rodrigues)
Ik vind parfum ook zoiets lastigs… Je kunt nu ook niet even de Douglas in om ergens aan te ruiken. En ook buiten de lockdown voel ik me in zo’n winkel best opgelaten om veel te gaan testen en na een tijdje ruik je toch niks meer als je al veel verschillende parfums gespoten hebt.
Wat is trouwens jullie favoriete mannenparfum? Ik weet, zoals hierboven ook vermeld haha, dat smaken zo erg verschillen, maar mannenparfums vind ik vaker lekker dan vrouwenparfums. En nu we toch niet in een winkel kunnen testen wil ik een parfum wel op de gok kopen
Dior sauvage vind ik héél lekker.
Dat zie je nooit! Je moet dan naar verzonden
@Tubing Ik heb parfumado al een tijdje nu met een code van @Karl_Lagerfeld en ik vind het superleuk. Ik hou heel heel heel erg van parfum maar ik hou niet van grote flessen en maak die ook bijna nooit leeg omdat ik er zoveel heb, dus voor mij is parfumado ideaal. Ik layer ook vanalles, test alles uit en maak echt volop gebruik van de testers. In het begin nam ik de parfum van de maand maar langzaam ben ik toch mijn kalender gaan vullen. Soms is het een hit en soms een miss, je weet het nooit, maar dan ruil of verkoop ik mn luchtje via facebook. Ik ben in ieder geval groot fan!
Is er eigenlijk ook een site waar je testers of mini’s kunt bestellen zinder abonnement?
Nouhouuuu hij valt niet tegen hoor! Het is idd echt geen exacte dupe, maar het heeft idd wel diezelfde vibe, vooral in het begin (haha zo zeg je dat niet, bij de opening?) is ie duidelijk anders, maar nu na een paar uur komt ie zeker wel overeen, dus yesss ben er super blij mee!
Ik kan me er echt op verheugen dat ik straks echt alleen nog maar parfum heb die ik echt lekker vind. Ik heb besloten de restjes die ik nog heb van parfums die ik niet lekker vind ook weg te gaan geven.
M’n haat-parfum is trouwens Euphoria Blossom van Calvin Klein, gedver vind ik echt vreselijk.
Dior Homme
Acqua di Giò van Giorgio Armani
Eros van Versace
Bleu de Chanel
Obsession van Calvin Klein, maar die is niet bij iedereen even lekker vind ik
Ik heb eindelijk m’n parfumado binnen. Ik had een extra geurtje cadeau, dit was No2 van SG79 | STHLM. Ik vind 'm fantastisch!! Lekkerder dan m’n zelfgekozen parfum (White light van Atelier Oblique). De No2 doet me denken aan een grasveld met bloemen. Denk dat je er ook goed mee kan layeren, omdat ie vrij licht is.
Hoe vindt je White Light? Die staat op mijn lijstje namelijk
Ik had 'm van jouw lijstje afgekeken🙈 Ik vind 'm iets hards/scherps hebben, ook een beetje zeperig en mannelijk.
Ah het spijt me dat ik je misleid heb
Hahaha, ik heb daarna wel goed gekeken op fragrantica en dacht dat ik deze ook wel lekker zou vinden. Ik ben nog in de fase dat ik aan het uitvinden ben welke noten wel en niet bij me passen.