Parfumtopic

Nevermind, ik kan niet lezen. Dit was Marble Sea en niet White Light, White Light krijg ik pas volgende maand haha

1 like

Oke, ik heb dus een cadeaubon van bol.com en ik wil graag een nieuwe parfum bestellen aangezien daar kei veel korting is. Ik heb dus al best wel veel verschillende, maar ben benieuwd naar wat jullie lekker vinden.
Ik heb:

• la vie est belle
  • black opium
  • zadig en voltaire
  • mon guarlain
  • olympea
  • si
  • ellie saab girl of now

Ik wil best wel een zwaardere denk ik. Misschien wel marc jacobs decadence. Hoor graag van jullie!!

1 like

Oehh, is die zwaar die van YSL? Zag die inderdaad ook meerdere keren voorbijkomen bij de lekkerste parfums van het jaar

1 like

Haha, D&G Intenso is mijn favoriete mannengeur :smiling_face_with_three_hearts:

De zilveren Paco Rabanne one million vind ik ook lekker!

Oh trouwens, hoe is ‘my way’ van Armani? Heb die ook overal gezien. Iemand bekend mee?

1 like

Ik vind de nuit blanche versie van Black Opium heel erg lekker. Is wel duidelijk anders dan het origineel en wat meer avondgeur

Edit: MyWay van Armani heb ik ook, vind hem heel lekker maar dat is wel meer een frissere zomergeur vind ik!

1 like

Oehhh okay ga ik ook eens naar kijken. Zo veel keuze en vind ook alles lekker haha

Het heeft misschien een beetje een kinderlijk imago? Maar ik vind Cloud van Ariana Grande echt heel lekker!

2 likes

Ik had daar een proefmonstertje van en vond die wel lekker ruiken. Aangezien je Black Opium, la Vie est Belle en Si noemt, denk ik dat je My Way ook wel lekker vindt. Zijn geuren die ik ook lekker vind haha.

1 like

Okeoke top, ik ga eens kijken!

Ok. Zit nog steeds als een malloot te onderzoeken wat ik wil en youtubevideo’s te kijken en mezelf gek te maken.

Iemand die deze heeft of heeft gehad? Is die een beetje zwaar of niet? Ik zit de hele dag al te denken om gewoon marc jacobs decadence te bestellen, maar vind het ook een beetje zo’n migrainegeur. Klinkt beetje gek, maar heb soms echt last van migraine en dat is echt zo n prikkelede geur.

1 like

Hoe erg vanille achtig is die?

Heb je nou al gekozen???

hypnotic poison misschien? mijn favo en lijkt een beetje op black opium vind ik. avond/winter geur met veel vanille & amandel

1 like

Ik vind deze bij mezelf wel lekker, wel zwaar en aanwezig. Maar heb hem ook bij iemand anders geroken, en daar was hij best heftig op een negatieve manier

1 like

Ik heb inmiddels uren reviews ziten lezen van parfums en een hele kalender samengesteld op Parfumado. Maar ik kan het naar mezelf écht niet verantwoorden om elke maand te betalen voor nieuwe parfum terwijl ik alleen maar thuis zit.

Zodra ik weer met regelmaat uit huis kom ga ik een abonnement starten om het te vieren :smiling_face_with_three_hearts:

Ohja nog een vraag: Houden jullie ergens een overzicht bij van de parfums die je hebt geprobeerd en wat je ervan vond? Dat lijkt mij heel leuk!

1 like

Oke damn it ik ben overtuigd. Zag net ook dat je het abonnement kan pauzeren, dus anders doe ik dat gewoon om de maand voor zolang ik niet heel vaak parfum draag.

In dat geval, heeft iemand nog een tip of feedback op mijn kalender?
De lekkerste geur die ik ooit heb geroken is Velvet Orchid van Tom Ford. Verder vind ik Dior Poison en Hypnotic Poison allebei heel lekker.
Vroeger heb ik Daisy en Lolita Lempicka gehad. Die vond ik wel lekker maar niet helemaal mijn ding. Over het algemeen trekken warmere geuren mij meer dan frisse of “blauwe” geuren.

Dit heb ik nu samengesteld op basis van de noten en omschrijvingen:

@Konijntje Oeh daar heb ik wel veel zitten lezen maar had er niet aan gedacht om daar mijn eigen lijstjes te maken!

2 likes

Heerlijke lijst!!! Ik heb wel voor mezelf in de zomermaanden wat lichtere geuren, maar dat moet je zelf weten natuurlijk

Ik ga er vanuit dat dit lijstje nog wel wat verandert hoor, dit waren gewoon alle geuren die mij aanspreken. Heb je een suggestie voor een lichtere die bij mijn smaak past?

Ik heb dit

4 likes