Parfumtopic

Ik heb van Lancome de La Nuite Trésor - Á La Folie. Misschien moet je die eens proberen, dat is bij mij de vreemde fruitige eend in de bijt, haha verder ook alleen maar vanille/amber/musk/hout, maar vind hem echt heerlijk!

De gewone La Nuite Trésor vond ik niet veel aan, maar weet niet meer waarom.

1 like

Je kan de parfumquiz doen, en anders zou ik in de zoekbalk vanille intypen en lekker proberen, daar is parfumado voor!

1 like

Het delen van kortingscodes waar je zelf beter van wordt is niet toegestaan. Zie de huisregels.

1 like

Ohh ja sorry ik was enthousiast

Okay heb gecheckt maar staat er helaas niet op…

1 like

Ik kan helaas de quiz op Parfumado niet doen :frowning: hij werkt niet bij mij. Op pc en mobiel beiden niet.
Is dat bij jullie ook?
Of kan iemand mijn antwoorden invullen? Dan weet ik welke parfum mij geadviseerd wordt.
unisex - niche - olympea - hout - vol/rijk - 26/35.

Oh ik vind het flesje superleuk hahaha
Steelt de show op mijn ladekast :laughing:

Ik doe het nu wacht ff

Bij mij doet ie t ook niet! Misschien morgen weer wel

Ik heb net lekker die parfumquiz gedaan om 1 uur 's nachts en een abbo genomen.

M’n eerste keuze is dit:

2 likes

Ik hoor heel veel goeie dingen over montale arabian tonka dus die komt eraan

1 like

Ik denk dat het ligt aan mijn combinatie antwoorden, dat de quiz het niet doet /een bug geeft. Zou je het misschien eens kunnen proberen met mijn antwoorden? (staan hierboven)

Jouw antwoorden doen het bij mij ook niet :pensive:

Ja, ik ben er ook bang voor dat jouw antwoorden blijkbaar te lastig zijn, haha. Bugt bij mij ook!

Ik heb m gedaan maar ‘niche’ veranderd naar ‘luxurious’ en dan krijg ik wel resultaten

" Your all-time favourite perfume fits in the fragrance family gourmand . People that enjoy this perfume, also enjoy Good Girl ( oriental ). Based on your other quiz answers, Crystal Noir ( oriental ) and For Her Eau de Parfum ( woody ) should also appeal to you. They match best with your other preferences."

1 like

Aah 1000 x dank. De rest ook! :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik had het verkeerde parfum gehad van parfumado, gemaild, heb ik net de nieuwe envelop in de bus liggen: zit geen parfum in :sob:

Volgens mij gaat de organisatie niet helemaal lekker daar. Ik had ook een verkeerde gekregen en toen bleek ook het vervangende parfum dat ik ontvangen had weer van het juiste merk maar de verkeerde geur te zijn :joy: Vandaag kreeg ik eindelijk de goede binnen: clean - skin. Erg lekker!

3 likes

Goed om te weten dat ze het nog wel serieus nemen:’) Was al bang dat ze zouden denken dat ik ze in de maling neem haha

Ik vroeg me hetzelfde af. Was ook m’n eerste bestelling, dus was even bang dat ze het te toevallig zouden vindendat het 2x mis ging. Aan de andere kant kreeg ik er wel beide keren een voorgedrukte kaart bij ‘sorry dat er was mis is gegaan met je bestelling’, dus ze zijn het gewend :sweat_smile:

1 like