Parfumtopic

Leuk! Mon guarlain is ook heeeeel lekker! Is beetje zoetig. Beetje date-achtig ofzo. Echt mn fave.

Trouwens, ik heb uiteindelijk toch decadence van Marc Jacobs gekocht (voor de mensen die me hierboven hebben geholpen). Het bleef toch kriebelen om die te doen

1 like

Aanwezig, maar niet overheersend vind ik!

Misschien dat jullie me hier kunnen helpen met jullie parfum expertise haha.

Dit luchtje van David Beckham is al jaren mn favoriet, alleen nergens meer verkrijgbaar. Kennen jullie misschien een soortgelijk geurtje?
gen-image-117147-400x500

Ik zou hem omschrijven als zoet en meisjesachtig, dit is de samenstelling;

Heb je al op Fragrantica gekeken? Haha ik keek even, check die Spice Girls deo er bij staan. :joy:

1 like

Zin in!!!

Oh van die van Hermès heb ik een testertje liggen. Die ruikt echt zoals de naam, alsof je in een zomerse bloementuin loopt.

@M0nan Die van Guarlain is alleen weer niet op Parfumado te vinden, of wel?

1 like

omg spice girls deo, die wou ik altijd maar mocht ik niet! kreeg wel altijd een zuinig spraytje van een vriendin met gym :sweat_smile:

2 likes

Ik ben door jullie ook een beetje gaan rondneuzen op perfumado. Voorheen droeg ik altijd veel met vanille zoals dior poison en black opium. Ik vind t nog steeds lekker maar ben daar nu wel op uitgekeken. Ik ben nu echt fan van si passione en si passione intense. Ik vind alive van Hugo boss ook heel lekker. Ik denk dus vanille, houtachtig maar ook fruitig? Hebben jullie aanraders ?

1 like

Zadig & Voltaire just rock of this is her?

Ik heb vorige maand Just Rock ontvangen en dit is één van mijn favorieten geworden. Overweeg om deze full size te kopen!

1 like

Ik heb van Lancome de La Nuite Trésor - Á La Folie. Misschien moet je die eens proberen, dat is bij mij de vreemde fruitige eend in de bijt, haha verder ook alleen maar vanille/amber/musk/hout, maar vind hem echt heerlijk!

De gewone La Nuite Trésor vond ik niet veel aan, maar weet niet meer waarom.

1 like

Je kan de parfumquiz doen, en anders zou ik in de zoekbalk vanille intypen en lekker proberen, daar is parfumado voor!

1 like

Caroline herrera - good girl!

2 likes

Hahaha klopt, echt heel lelijk.

1 like

Het delen van kortingscodes waar je zelf beter van wordt is niet toegestaan. Zie de huisregels.

1 like

Ohh ja sorry ik was enthousiast

Okay heb gecheckt maar staat er helaas niet op…

1 like

Ik kan helaas de quiz op Parfumado niet doen :frowning: hij werkt niet bij mij. Op pc en mobiel beiden niet.
Is dat bij jullie ook?
Of kan iemand mijn antwoorden invullen? Dan weet ik welke parfum mij geadviseerd wordt.
unisex - niche - olympea - hout - vol/rijk - 26/35.

Oh ik vind het flesje superleuk hahaha
Steelt de show op mijn ladekast :laughing:

Ik doe het nu wacht ff

Bij mij doet ie t ook niet! Misschien morgen weer wel