Parfumtopic

Ik heb net lekker die parfumquiz gedaan om 1 uur 's nachts en een abbo genomen.

M’n eerste keuze is dit:

2 likes

Ik hoor heel veel goeie dingen over montale arabian tonka dus die komt eraan

1 like

Ik denk dat het ligt aan mijn combinatie antwoorden, dat de quiz het niet doet /een bug geeft. Zou je het misschien eens kunnen proberen met mijn antwoorden? (staan hierboven)

Jouw antwoorden doen het bij mij ook niet :pensive:

Ja, ik ben er ook bang voor dat jouw antwoorden blijkbaar te lastig zijn, haha. Bugt bij mij ook!

Ik heb m gedaan maar ‘niche’ veranderd naar ‘luxurious’ en dan krijg ik wel resultaten

" Your all-time favourite perfume fits in the fragrance family gourmand . People that enjoy this perfume, also enjoy Good Girl ( oriental ). Based on your other quiz answers, Crystal Noir ( oriental ) and For Her Eau de Parfum ( woody ) should also appeal to you. They match best with your other preferences."

1 like

Aah 1000 x dank. De rest ook! :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik had het verkeerde parfum gehad van parfumado, gemaild, heb ik net de nieuwe envelop in de bus liggen: zit geen parfum in :sob:

Volgens mij gaat de organisatie niet helemaal lekker daar. Ik had ook een verkeerde gekregen en toen bleek ook het vervangende parfum dat ik ontvangen had weer van het juiste merk maar de verkeerde geur te zijn :joy: Vandaag kreeg ik eindelijk de goede binnen: clean - skin. Erg lekker!

3 likes

Goed om te weten dat ze het nog wel serieus nemen:’) Was al bang dat ze zouden denken dat ik ze in de maling neem haha

Ik vroeg me hetzelfde af. Was ook m’n eerste bestelling, dus was even bang dat ze het te toevallig zouden vindendat het 2x mis ging. Aan de andere kant kreeg ik er wel beide keren een voorgedrukte kaart bij ‘sorry dat er was mis is gegaan met je bestelling’, dus ze zijn het gewend :sweat_smile:

1 like

Die is inderdaad lekker! De enige die ik tot nu toe full size heb gekocht.

Net mijn nieuwe parfumado parfum binnen en na 3x meh heb ik eindelijk een parfum die ik echt lekker vind ruiken.

Narciso Rodriguez - Fleur Musc
Echt een lekker luchtje maar meer voor de lente/zomer vind ik.

Voor volgende maand heb ik Good Girl van Caroline Herrera staan. Ben ik ook benieuwd naar en goede hoop dat dit iets is wat ik lekker ga vinden!

Hoe langer ik die droeg hoe beter ik hem bij mezelf rook, heel bizar.

1 like

Ja het is een gek luchtje he! ik gebruik hem vaak om te layeren, dan draag ik een wat bloemig of lichter parfum en doe ik die erbij, en dan wordt het wat specialer

3 likes

Ik baal echt, vorige week positief getest voor covid en ik ruik al 5 dagen niks meer :cry: Ik mis mijn parfums!!!

5 likes

Ik had deze tip opgeslagen en nu was de Santalum in de aanbieding, dus had hem besteld. Jammer dat ik hem van te voren niet kon testen want hij is me iets te kruidig en daardoor vind ik hem wat te mannelijk. Misschien dat mijn vriend hem lekker vind of ik hem cadeau kan doen aan iemand.

Ah jammer, was 't ten minste een goeie promotie? Als ik in je buurt zou wonen zou ik 'm graag van je overnemen maar ik gok dat zelfs in promo de prijs + verzending naar BE hoger dan € 25 liggen.

Edit: ik heb trouwens eindelijk m’n Sniph bestelling binnen (kwam helemaal uit Zweden), de flesjes zijn exact dezelfde als die van Parfumado. Heb Tomboy Neroli van Parle moi de parfum, maar heb 'm zelf nog niet kunnen ruiken want covid :cry: Begin me wel echt een beetje zorgen te maken want dit is al dag 9 of 10? :anguished:

Ik heb 4 maanden geen reuk en smaak gehad na covid :cry: toen ik mijn geur weer terug kreeg heb ik mijzelf een parfumado abonnement cadeau gedaan.

3 likes

Zeker! ik heb er maar 10 euro voor betaald. Dus geen breuk aan gevallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like