Ah shit zeg! Pff ik mis mijn parfums nu al zo erg.
Ik denk dat mijn eerste parfumado parfum vandaag komt! Volgens de postnl app komt er iets wat “fragile” is voor mij en dit is het enige wat ik mij kan voorstellen hahaha. Ben benieuwd
Jaa hij is er ik heb wonderlust van Michael Kors gekozen, vind hem heel erg lekker! Volgens 't kaartje almond, floral en woody. Ik vind 't zelf vooral een best zoete geur, maar wel lenteachtig? Niet te zwaar.
Wat is jullie favo jo malone geur?
Myrrh en tonka
Wood sage sea salt
Honeysuckle nog iets
Peony blush
Myrrh en tonka
Dat is het alweer bijna
Ja, mijne stond ook gepland, maar heb hem nog niet ontvangen
Volgens de website zou die van mij de 15e verstuurd worden, dus die van mij is wat dat betreft te vroeg haha
Ja, dat had ik ook begrepen, MAAR POSTNL ZEI DAT 'IE ER VANDAAG ZOU ZIJN DUS NU BEN IK VERDRIETIG
Hoe bewaren jullie je parfums? Ik heb er heel veel maar geen plek om ze allemaal tentoon te stellen. Ik wil foto’s!!!
Heb een lekkere eau de parfum gevonden die “eigenlijk” voor mannen is: Roi d’Orient van Rituals. Vind m echt precies goed en dat heb ik niet zo vaak.
Heb trouwens ook zin om spullen te bestellen bij hekserij.nl, kijken of ik zelf wat lekkers kan maken, dat lijkt me heel leuk.
Oh ja heel leuk! Ik heb molecule 01 gemaakt via de hekserij
Same (net als een redelijk deel van de egf populatie destijds).
ik heb ze in een laatje! heel saai, maar wil niet dat ze bederven door zonlicht
Ik vond dit zo’n leuke vraag, maar bij mij liggen ze in de kast waar het een enorme teringzooi is en het niet de moeite waard is om te laten zien😅
Een paar mooie op een kastje uit het zonlicht en de rest in een kast
Ik heb deze ook, maar dan een hele fles. En ik vind het best wel vanille achtig? Zo uit de fles vind ik m redelijk maar op mijn huid wordt hij veel lekkerder. Zoet, zacht en vanille ruik ik. En blijft ook goed lang hangen.