Parfumtopic

Mijn eerste Parfumado pakketje is binnen. Van de verpakking werd ik al helemaal blij, zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben nu Good Girl aan het testen. Eerste indruk is wel lekker maar ik moet er nog een beetje aan wennen. Ik ruik het bloemige nu meer dan het warme en zoete wat er ook in zit.

Ik spray nooit in mijn nek, altijd beetje meer in buikgebied. Misschien minder goed qua behoud van de geur, maar anders is het zo prominent aanwezig (in mijn neus :p). Misschien een andere plek proberen, of 1x sprayen? Ik spray sterkere geuren vaak ook op bijvoorbeeld mijn ‘onderhemd’ of loop direct door de wolk.

1 like

in de lucht sprayen (2 sprays) en er dan gelijk doorheen lopen!

1 like

Is het Dolce Garden? Daar zit kokos in he? Daar word ik ook altijd ziek van.
Guerlain Terracotta :nauseated_face: Love de geur voor 2 minuten maar daarna moet 't eraf geschrobd worden.

Ik ben op zoek naar een wat zachtere frisse en fruitige geur. (ivm zwangerschap) beetje vriendelijk/prettig en niet te scherp of kruidig, dan kan ik die in mijn kalender van parfumado zetten.
ik heb normaal wat zwaardere houtachtige geuren, maar daar nu niet zo’n zin in, Heeft iemand een tip?

Misschien JOY van Dior. Ik vind het een frisse niet overheersende geur.

2 likes

Chanel chance (eau fraiche is frisser en eau tendre is bloemiger) of idole van lancome misschien. Heb geen parfumado dus weet niet of je die kan kiezen

2 likes

Ja ik ook! Echt een super lekker geurtje.

1 like

Ik heb als extra geurtje Bonne Fortune Lesquendieu gekregen! Ik vind m lekker en denk dat meer mensen het lekker zullen vinden! Ik ruik citrus gemixt met het zachte van tonkaboon. Ook een beetje munt en hout. Lekker lente geurtje!

ik ga mn parfumado pauzeren. Heb er veel plezier van gehad, maar na 6-7 maanden toch wel genoeg parfum voor de rest van m’n lefuh :sweat_smile:

1 like

Ik heb een vraagje. Ik heb een parfum, maar er is iets mis met de verstuiver. Er komt nu echt een straal uit in plaats van een nevel. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

1 like

Ik vind de hugs van Kenko heel fijn, zacht en warm. En niet te zoet of scherp

Misschien met een klein naaltje prikken in dat gaatje? anders geen idee.

1 like

Hmm ja ga dat maar eens proberen.

Nou mn parfumado binnen met een gratis parfum er deze keer bij.
No6 SG79 | STHLM gehad en gatverdamme wat een goor luchtje. Ze hadden hem ook niet goed dichtgedraaid dus hij heeft gelekt. Bij het eruit halen uit de koker zitten natuurlijk mn hele handen onder. En die meuren ook echt naar die gore parfum nu :nauseated_face: :face_vomiting:.

dat vond ik ook een heel ranzig luchtje maar ik heb die wel snel verkocht op de parfumado groep!
ik krijg mn nieuwe parfumado binnen vandaag, ben erg benieuwd, het is arabian tonka van montale!

1 like

Oh is er zoiets als een parfumado groep? Op facebook dan?
En voor hoeveel heb je hem verkocht.
Er gaat een wereld voor mij open nu haha.

1 like

Ja parfumado community! Die groep is gemaakt om te verkopen, kopen en te ruilen. Meeste mensen vragen een tientje of 12,50 incl verzenden voor een nieuw luchtje

Zo dat is nog best wel wat geld! Ik ga me aanmelden, dankjewel voor de tip!

Ja je abonnementsgeld is 15 euro dus het is altijd voordeliger