Ja heel lekker! Een diep geurtje, zoetig vanille achtig. Heel anders dan electric wood, die heb ik ook hahah
Dit heb ik ook. Eigenlijk wil ik nog wel een andere parfum erbij, maar elke keer denk ik meh nee niet zo lekker.
Ik had Sexy Amber via Parfumado deze maand, iets te ālieflijkā voor mij, maar wel oke, maar wow het geeft me echt een flashback naar mān jeugd?! Ruikt echt naar iets wat ik als kind al had, denk Naf Naf of Miss Sporty ofzo?! Bijzonder wel.
Had van iemand een aantal parfumadoflesjes overgenomen en heb nu OR/18 opgespoten. Wat een aparte geur! Vind 'm heel geurkaarsachtig ofzo?
Wow miss sporty ik was vergeten dat dat ooit bestond (volgensmij is het er nog of niet???)
Haha ja het bestaat nog, maar niet in deze old school versie:
Ik denk dat die Sexy Amber me echt aan deze doet denken, gezien dit geurtje blijkbaar ook Musk heet, en niet Miss Sporty.
Ik heb sexy Amber ook maar ik vind hem exact ruiken maar Love for Love van Gloria Vanderbilt.
Oh prima! Hij zit nog bijna helemaal vol, dus zou er graag 10 euro inclusief verzenden voor krijgen. Verzenden is dan zonder track&trace, met track&trace wordt 't iets duurder.
Jeetje ik zet mijn Parfumado abo ƩƩn maand stop en nu is mijn hele wishlist niet meer beschikbaar haha wtf.
Zo hoeft het voor mij ook niet meer hoor.
Ik heb van mān vriend Givenchy - Irresistible gekregen. Echt een lekker parfum! Vooral voor de lente/zomer.
Nee sorry geen aanraders, ik draag mijn parfums het hele jaar door en hou eigenlijk meer rekening met dag- of avondparfum.
Ik kreeg deze maand mad madame van jhag en ik denk een van de lekkerste geuren die ik ooit heb geroken
Kun je hem beschrijven? Ben benieuwd, zal ām eens opzoeken.
Ik had Narciso Rodriguez Poudree, wel lekker, maar vind hem wat te truttig voor mij.
Zoet maar op een hele volwassen manier. Maar ik ben hier verder niet goed in
Ja had hem er al heel lang in en voordat ze de samenwerking stoppen kijken ze hoeveel mensen hem nog in de kalender hebben en zoveel nemen ze nog af
Ik twijfel tussen de normale Chanel Mademoiselle en de Intense versie. Iemand die de Intense heeft (gehad)?
Ik vond de normale versie lekkerder, intense ruikt echt anders
Merci! Heb wat reviews gelezen en ik ga de normale versie bestellen.
Oke ik moet hier op terugkomen⦠Met Molecule 01 er over heen is ie echt HEERLIJK, zit hele dag aan mezelf te ruiken.