Ja alleen beetje kak dat ik laatst in mijn opruimwoede al die kartonnen flaconnetjes heb weggegooid.
Ik heb ook wel eens een flacon zonder die papierenhuls ontvangen, maar dan wel met extra bubbelwrap. Is altijd goed gegaan!
Ja gewoon in keukenrol ofzo en in een goeie envelop en dan is het goed
Toppie dankjulliewel voor de tips, ik ben benieuwd of er animo is voor mijn luchtjes.
Ik moet even mijn blijdschap delen, hoor! Eén van mijn favoriete parfums voor het voorjaar (lente in een flacon voor mij, niet te fris maar licht genoeg om goed te layeren, te mengen met mijn eigen lichaamsgeur, en om op kleding te spuiten zonder dat het te overheersend wordt) was L’eau de Chloé. Helaas wordt die al jaren niet meer gemaakt, passen de andere geuren van Chloé totaal niet bij mij en kon ik niets vergelijkbaar vinden… tot ik op Fragrantica spiekte en ontdekte dat de nummer één dupe een Italiaans drogisterijparfummetje is, die ik gelijk voor 2,99 heb gekocht.
Ik heb een beetje gehuild van geluk. Hij lijkt heel erg op het origineel, en omdat L’eau de Chloé alleen verkrijgbaar als EDT was, lijkt de houdbaarheid ook vergelijkbaar. Ik ben gelijk geneigd om ook de douchegel en bodylotion uit dezelfde lijn te kopen (en de wasverzachter, omg!).
Grappig trouwens, ik heb verschillende parfums van Tesori d’Oriente en vind ze sowieso van erg goede kwaliteit (Hammam is mijn lievelingsoranjebloesemgeur in de hele wereld, Orchidea della Cina is een erg frisse, schone orchideegeur die ik graag draag na het badderen), maar deze variant had me nooit aangesproken! Ik ben zo blijjj!
Doe je aan international shipping haha
Hahaha ik heb even gekeken of dat op een voordelige manier kan, maar ik vrees van niet. Ik heb wel gezien dat hij op ebay wordt verkocht voor 9,85 zonder verzendkosten naar NL, dus op zich zou je die gok misschien wel kunnen wagen! Anders geef ik wel een gil wanneer ik weer naar Nederland kom, dan neem ik wat flesjes mee in mijn bagage en verstuur ik ze vanaf daar.
Op Notino staan een aantal producten van het merk!
Misschien een leuke tip: je kan nu bij Douglas een mini Lancome Idole mascara kopen voor 9 euro (hij is nog best wel groot), en je krijgt er een travelspray van 10 ml Lancome Idole parfum bij!
Mijn nieuwste Parfumado aanwist is Chrystal Noir (Versace), best oke maar niet lekker genoeg om ooit een fullsize van te kopen, ruikt niet “speciaal” genoeg haha.
Tot nu toe het meest te spreken over Estee Lauder - Modern Muse Nuit, al meerdere complimentjes over gekregen en pak die het liefst. Merk dat Parfumado goed werkt, want denk elke keer: oh nog 1x dan haha. Dus benieuwd wanneer ik er meer ga stoppen en gewoon weer een fullsize ga kopen.
Ben benieuwd, heb jij een Parfumado-abonnement?
- Nee, wil ik ook niet
- Nee, maar wil ik nog wel
- Ja, heb ik
- Wel gehad, maar nu niet meer
0 stemmers
En voor degenen die dit hebben/gehad hebben, na hoeveel parfums zeg je op/heb je opgezegd:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- meer dan 10
0 stemmers
Oja dat is ook nog wel een goed idee natuurlijk, helemaal niet aan gedacht!
Ja heel lekker! Een diep geurtje, zoetig vanille achtig. Heel anders dan electric wood, die heb ik ook hahah
Dit heb ik ook. Eigenlijk wil ik nog wel een andere parfum erbij, maar elke keer denk ik meh nee niet zo lekker.
Ik had Sexy Amber via Parfumado deze maand, iets te “lieflijk” voor mij, maar wel oke, maar wow het geeft me echt een flashback naar m’n jeugd?! Ruikt echt naar iets wat ik als kind al had, denk Naf Naf of Miss Sporty ofzo?! Bijzonder wel.
Had van iemand een aantal parfumadoflesjes overgenomen en heb nu OR/18 opgespoten. Wat een aparte geur! Vind 'm heel geurkaarsachtig ofzo?
Wow miss sporty ik was vergeten dat dat ooit bestond (volgensmij is het er nog of niet???)
Haha ja het bestaat nog, maar niet in deze old school versie:
Ik denk dat die Sexy Amber me echt aan deze doet denken, gezien dit geurtje blijkbaar ook Musk heet, en niet Miss Sporty.
Ik heb sexy Amber ook maar ik vind hem exact ruiken maar Love for Love van Gloria Vanderbilt.
Oh prima! Hij zit nog bijna helemaal vol, dus zou er graag 10 euro inclusief verzenden voor krijgen. Verzenden is dan zonder track&trace, met track&trace wordt 't iets duurder.