Parfumtopic

Jeetje ik zet mijn Parfumado abo één maand stop en nu is mijn hele wishlist niet meer beschikbaar haha wtf.

Zo hoeft het voor mij ook niet meer hoor.

2 likes

Ik heb van m’n vriend Givenchy - Irresistible gekregen. Echt een lekker parfum! Vooral voor de lente/zomer.

Nee sorry geen aanraders, ik draag mijn parfums het hele jaar door en hou eigenlijk meer rekening met dag- of avondparfum.

1 like

Ik kreeg deze maand mad madame van jhag en ik denk een van de lekkerste geuren die ik ooit heb geroken

1 like

Kun je hem beschrijven? Ben benieuwd, zal ‘m eens opzoeken.

Ik had Narciso Rodriguez Poudree, wel lekker, maar vind hem wat te truttig voor mij.

Zoet maar op een hele volwassen manier. Maar ik ben hier verder niet goed in

1 like

Ja had hem er al heel lang in en voordat ze de samenwerking stoppen kijken ze hoeveel mensen hem nog in de kalender hebben en zoveel nemen ze nog af

2 likes

Ik twijfel tussen de normale Chanel Mademoiselle en de Intense versie. Iemand die de Intense heeft (gehad)?

1 like

Ik vond de normale versie lekkerder, intense ruikt echt anders

1 like

Merci! Heb wat reviews gelezen en ik ga de normale versie bestellen.

2 likes

Oke ik moet hier op terugkomen… Met Molecule 01 er over heen is ie echt HEERLIJK, zit hele dag aan mezelf te ruiken.

7 likes

Wauw, ik heb sinds januari Parfumado en ik krijg voor de derde keer een verkeerde geur binnen?! De klantenservice pakt t elke keer wel snel op, maar vind het toch echt slecht.

Oh ps @Krabsalade ik zat fout.
Ik vond mmmm van juliette heel lekker, mad madame heel vies haha sorry

1 like

Heeft er iemand een tip voor een zwoel/sensueel parfum? Het mag best een wat zwaarder parfum zijn. Ik heb een parfumado abonnement dus het mag van daar zijn, maar ik heb ook een bon van €100 van ici Paris.

Jo Malone myrrh en tonka is zwoel, zwaar en sensueel.

3 likes

Ik heb twee nieuwe geuren op mijn wishlist

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

1 like

Goeie! Thanks!

2 likes

Oeh klinken zo goed! Heb je ze al geroken?

Ik las net toevallig dat Fields at Nightfall van Zara een dupe lijkt te zijn van This is her van Zadig & Voltaire. Ik ga binnenkort eens langs Zara om te testen, zou leuk zijn namelijk (vooral qua kosten haha)

Heb This is her via Parfumado gehad namelijk en vond die erg lekker!

5 likes

Ik heb een staaltje van de eerste. Het is voor mannen maar net “zacht” genoeg om door een vrouw te dragen. Vriend vond het goed bij me passen.
Die van Jo Malone zag ik in een review passeren en moet ik misschien kopen nu er 25% korting is? :grin:

3 likes