Parfumtopic

Ik begin stilaan weer wat te ruiken (ondertussen is het 3 maanden geleden dat ik covid had) en ik kijk er zo naar uit mijn parfums weer écht te ruiken! Ondertussen heb ik ook een wishlist opgebouwd bij Sniph haha:

• Genetic Bliss van 27 87
  • Cocobello van James Heeley
  • Etude 1.2: L’Ouïe van Pentalogies

En van Parfumado wil ik Cyan Nori van Abel, maar daarvoor wil ik momenteel geen abo nemen haha.

4 likes

Ik kan die wel voor je in mijn kalender zetten volgende maand en hem dan opsturen voor een forumprijsje? Ik kom om in parfumado

1 like

Aah da’s heel lief! Misschien tag ik je wel wanneer ik écht weer kan ruiken haha. (Ik heb Sniph stopgezet omdat het me te confronterend werd) :blush:

1 like

Ik kende Sniph niet en heb net even gekeken nav jouw berichtje. Is dit een aanrader? En heb je ook te maken met invoerkosten?

Ik heb twee keer een parfum van hen ontvangen met het 1x per drie maanden abo, het duurt lang voor je pakketje aankomt maar je betaalt geen verzendingskosten. Ik ben er dus wel tevreden van!

En nee geen invoerkosten, volgens mij komt ‘t uit Zweden.

Ik keek even op de site en zag wel staan ‘free shipping in UK’. Maar eens in de drie maanden is het gratis?

1 like

Nee is gewoon altijd gratis!

1 like

Wat een leuk idee. Kan je zelf je samples kiezen?

Ik heb afgelopen maand dit luchtje gehad via parfumado. Maar moet zeggen dat ik wel teleurgesteld ben over de intensiteit en langdurigheid. Je ruikt hem helemaal niet zo sterk en lang. Had meer verwacht van een luchtje van €150…

1 like

Yes, heb het gevonden! Wat is tot nu toe jouw meest lekkere sample geweest? Ik zit nu een beetje te kijken maar zoveel lekkers, moeilijk kiezen.

Merk alleen jij dit of alleen anderen? Ik ruik sommige geuren bij mezelf amper maar andere mensen wel heel erg!

Die kortingsbon kun je zeker alleen op parfums inleveren en niet op het gehele Skins assortiment?

Jawel kan op bijna het volledige assortiment (samples en kortingsbonnem etc uitgezonderd)

2 likes

Goede tip! Ik ga eens kijken ben wel benieuwd

1 like

Heeft iemand ooit een goede dupe of goedkope winkel voor Jazz Club gevonden? Jesus wat een duur parfum, maar ik vind m ZO lekker

Bedankt voor deze tip, heb net 5 samples van Byredo besteld! Zijn inderdaad van die geurtjes die je toch vooraf goed wil testen omdat ze zo prijzig zijn.

Ik kan niet wachten om ze te proberen :relaxed:

1 like

Welke heb je besteld?

1 like

https://www.fragrantica.com/perfume/Maison-Martin-Margiela/Jazz-Club-20541.html hier staan er wat.
Edit: the One lees ik op andere plekken ook als een geur die erop lijkt.

2 likes

Hoeveel ml zit er in één sample bij skins?

Dat is gewoon zo’n standaard sample size (1,5/2 ml ongeveer)

1 like

Thanks! Die ga ik eens proberen dan. Volgens mij heb the one al eens geroken maar moet ze eens vergelijken