Yes! Ik heb myrh en tonka ben benieuwd hoe deze zou zijn
Die ruikt zo goed. Heb hem op aanraden van @Spaarlamp gekocht. Wel niet te veel spuiten, lees is more
FANTASTISCH!!! Echt m’n favo, krijg er ook zo veel complimenten over. De doucheolie is ook heel lekker!
Ahhhh nu wil ik ook
De douchegel Black cedarwood en Juniper ruikt ook zo lekker.
Is er een geur van Montale of Mancera die jullie zouden aanraden? Ik ben iets aan het uitkiezen op Parfumado voor juni, en de geurtjes klinken allemaal zo interessant! Ik vind het op basis van de omschrijvingen nog moeilijk om te bepalen of het mijn ding is.
Arabian tonka!!!
Die was ik net ook aan het bekijken, klinkt als iets wat ik heerlijk zou vinden! Denk je dat hij ook bij de zomermaanden past of kan ik die beter bewaren voor de herfst/winter?
Ik gebruik alles het hele seizoen door. Maar ik heb nu iets van zadig & voltaire (this is love) en die is heel lekker voor nu! En verder ga ik dit uitproberen
Fijn om te weten dat hij zo goed bevalt! Ik ga de rest van jouw lijstje ook gelijk even opzoeken
Hebben jullie wel eens bij pocketparfume besteld? Daar kun je ook van die flacons zoals bij parfumado bestellen, maar zonder abonnement. Ze hebben ook wat parfums van JHAG
Ik begin stilaan weer wat te ruiken (ondertussen is het 3 maanden geleden dat ik covid had) en ik kijk er zo naar uit mijn parfums weer écht te ruiken! Ondertussen heb ik ook een wishlist opgebouwd bij Sniph haha:
- Genetic Bliss van 27 87
- Cocobello van James Heeley
- Etude 1.2: L’Ouïe van Pentalogies
En van Parfumado wil ik Cyan Nori van Abel, maar daarvoor wil ik momenteel geen abo nemen haha.
Ik kan die wel voor je in mijn kalender zetten volgende maand en hem dan opsturen voor een forumprijsje? Ik kom om in parfumado
Aah da’s heel lief! Misschien tag ik je wel wanneer ik écht weer kan ruiken haha. (Ik heb Sniph stopgezet omdat het me te confronterend werd)
Ik kende Sniph niet en heb net even gekeken nav jouw berichtje. Is dit een aanrader? En heb je ook te maken met invoerkosten?
Ik heb twee keer een parfum van hen ontvangen met het 1x per drie maanden abo, het duurt lang voor je pakketje aankomt maar je betaalt geen verzendingskosten. Ik ben er dus wel tevreden van!
En nee geen invoerkosten, volgens mij komt ‘t uit Zweden.
Ik keek even op de site en zag wel staan ‘free shipping in UK’. Maar eens in de drie maanden is het gratis?
Nee is gewoon altijd gratis!
Wat een leuk idee. Kan je zelf je samples kiezen?
Ik heb afgelopen maand dit luchtje gehad via parfumado. Maar moet zeggen dat ik wel teleurgesteld ben over de intensiteit en langdurigheid. Je ruikt hem helemaal niet zo sterk en lang. Had meer verwacht van een luchtje van €150…
Yes, heb het gevonden! Wat is tot nu toe jouw meest lekkere sample geweest? Ik zit nu een beetje te kijken maar zoveel lekkers, moeilijk kiezen.