Parfumtopic

Merk alleen jij dit of alleen anderen? Ik ruik sommige geuren bij mezelf amper maar andere mensen wel heel erg!

Die kortingsbon kun je zeker alleen op parfums inleveren en niet op het gehele Skins assortiment?

Jawel kan op bijna het volledige assortiment (samples en kortingsbonnem etc uitgezonderd)

2 likes

Goede tip! Ik ga eens kijken ben wel benieuwd

1 like

Heeft iemand ooit een goede dupe of goedkope winkel voor Jazz Club gevonden? Jesus wat een duur parfum, maar ik vind m ZO lekker

Bedankt voor deze tip, heb net 5 samples van Byredo besteld! Zijn inderdaad van die geurtjes die je toch vooraf goed wil testen omdat ze zo prijzig zijn.

Ik kan niet wachten om ze te proberen :relaxed:

1 like

Welke heb je besteld?

1 like

https://www.fragrantica.com/perfume/Maison-Martin-Margiela/Jazz-Club-20541.html hier staan er wat.
Edit: the One lees ik op andere plekken ook als een geur die erop lijkt.

2 likes

Hoeveel ml zit er in één sample bij skins?

Dat is gewoon zo’n standaard sample size (1,5/2 ml ongeveer)

1 like

Thanks! Die ga ik eens proberen dan. Volgens mij heb the one al eens geroken maar moet ze eens vergelijken

Ah ja, dat heb je soms inderdaad. Maar bij dit geurtje ruikt m’n vriend het ook niet.

Deze maand krijg ik dit luchtje binnen. Heel benieuwd!

Ik ben zo iemand die afgaat op de namen, heb deze gekozen:

3 likes

Ik heb wel een enorme afrader. Bestel noooooit Sweet Vanilla. Tenzij je als een skittle wil ruiken. Zelfs na het douchen moest ik nog kotsen van mezelf.

2 likes

Dat klinkt lekker.

2 likes

Bedankt voorbde de waarschuwing! Ik vond hem in de reviews op Fragrantica ook al te zoet klinken, dit is een goede bevestiging

1 like

Hahah ik wilde dit ook posten! Ik hou echt van vanille, maar deze vond ik zo smerig. En ik was niet de enige…mag hem niet eens meer op van m’n vriend :rofl:

1 like

Ik ben de laatste weken al mijn testertjes aan het proberen. Had een enorme pot vol en ben nu langzaamaan alles aan het proberen. Draag meestal 2 dagen een luchtje om te kijken of het iets is.
De meeste luchtjes zijn lekker maar niet WOW hier wil ik een fles van aanschaffen. Maar 1 luchtje ben ik wel helemaal verliefd op geworden, Sisley - Izia. Hier ga ik denk ik wel een fles van aanschaffen.

Ook een jaar geleden bij Skins een aantal testers aangeschaft. Toen niet echt wow. Nu weer Byredo - Black Saffron geprobeerd en hiervan wil ik ook nu een fles.

En ik heb een tijdje terug ook een discovery set gehad van alle luchtjes van Maison Margiela Replica van mijn vriend. Die heb ik inmiddels ook allemaal geprobeerd en hiervan is FlowerMarket wel een twijfelgeval.

Wordt allemaal weer een dure grap dit.

1 like

Ik weet niet of je inmiddels al hebt geroken want ik lees het nu pas. Maar ik heb deze allebei en ze ruiken inderdaad vrijwel hetzelfde!

2 likes

Nee ik ben nog niet geweest, maar dit is goed om te weten :grin: