Heb m’n eerste sample box besteld bij Skins!
Ik heb net Wonderlust van Michael Kors van parfumado ontvangen. Erg lekker, wel echt een zomers luchtje. Vorige keer had ik Acqua Alpes 2677, krijgt hele goede reviews, maar is bij mij echt intens vies.
Op dit moment is Nomade van Chloë mijn lievelingsgeur. Ik vind het een vrij atypische geur maar dus wel heel lekker. Zijn hier mensen die bekend zijn met deze geur en weten welke geuren hier een beetje mee vergelijkbaar zijn?
Op https://www.fragrantica.com/ kun je je luchtje intypen en dan zie je welke parfums vergelijkbaar zijn.
Ik had m’n Parfumado gepauzeerd, omdat ik telkens niet echt meer tevreden was over het parfum dat ik koos.
Nu had ik me toch laten verleiden en van Abel Cyan Nori besteld en omg zo lekker. Liefde op de eerste sniff.
Na lang twijfelen heb ikAtlas Fever van Ex Nihilo gekocht bij Skins. Had er een sample van en hij ruikt zoooo lekker maar hij is echt duur. Van m’n vakantiegeld toch gekocht. Super blij mee, wát een heerlijke bijzondere geur. Hier zit ook tonka in net als Myrr en Tonka van Jo Malone, 1 van m’n favoriete geuren. Heerlijk!
Mijn laatste parfumado was Les Fleurs van Maya Njie, zoooo lekker. Soort molecule maar dan nog beter en ruikt niet naar papier (dat vind ik molecule haha). Dus deze zou ik nog wel willen aanschaffen, maar die prijs…
Heeft iemand hier wel eens Algorithmic Perfumery geprobeerd? Ik heb de quiz ingevuld en ik kreeg deze aanbevelingen:
Heb €30 betaald voor drie flesjes van 5 ml. Niet goedkoop, maar ben wel heel benieuwd! (Jammer dat ik nog niet 100% kan ruiken, maar ik was ongeduldig )
Wat cool! Ik heb er geen ervaring mee, maar ben wel heel benieuwd hoe jouw geurtjes bevallen.
Ik ook, heb ze nog steeds niet ontvangen haha. Heb maar effe een mailtje gestuurd.
Dankzij dit topic ben ik sinds 2 maanden Parfumado uit aan het testen en ik vind het zo leuk! Voorheen had ik eigenlijk steeds 1 “signature” parfum dat ik elke dag droeg, tot het flesje op was en ik nieuwe kocht. Nu kan ik steeds vaker afwisselen en dat doet echt veel aan mijn mood en hoe ik me voel.
Voor juli heb ik Zen van Shiseido, heel benieuwd naar! In juni had ik Un jardin sur la lagune van Hermès (fris, zomers, maar niet helemaal m’n ding) en in mei Good Girl van Caroline Herrera (heerlijk, wat zwaarder en zwoeler, ideaal voor een datenight).
Ben benieuwd naar wanneer je ze ontvang en hoe ze ruiken! Twijfel ook om te bestellen maar ik wou je review afwachten
Momenteel een afrader want ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen over mijn bestelling Pray for me en m’n € 38!!
@Rilah en @Delicate ze zijn binnen! Heb er twee extra flesjes bijgekregen met kleine “tweaks” van de formules die AI voor me heeft samengesteld. Eén parfum kan ik niet ruiken (post-covid), dus daar heb ik nog geen mening over. Maar de vier anderen zijn goddellijk
Wat leuk om te horen dat je ze ook echt lekker vindt! Ik heb de test uit nieuwsgierigheid ingevuld, maar ben er dan toch sceptisch over dat de uitkomst van zo’n test bij je smaak past.
Oooh wat fijn! Ik ga ze vandaag ook bestellen, superbenieuwd . Hopelijk ruik je die ene binnenkort ook!
Ik ga denk ik naar de winkel binnenkort!!
Welke websites gebruiken jullie om (originele) parfums te kopen van bekendere merken? Als ik Google vind ik er een hoop, maar ik twijfel welke betrouwbaar zijn. Zo kwam ik bijvoorbeeld parfum-kIik tegen die wel betrouwbaar lijkt te zijn obv de reviews op trustpilot en daar zijn parfums echt een stuk goedkoper dan bij de parfumerie.