Ik ook! @Virago
Ik heb mijn parfums van algorithmic perfumery binnen en het is de grootste teleurstelling van het jaar, . Eentje is mierzoet, vind ik vreselijk. De andere ruiken naar vieze mannengeuren, echt alles waar ik niet van hou. Ook de tweaked is niet mijn ding en de “cologne” die ik kreeg uit de vaste collectie evenmin.
Edit: één van die mannengeurtjes ruikt naar een axe geur die vroeger bestond, brr
Oh nee wat jammer, sorry dat ik het idee in je hoofd heb geplant!!
Oh geeft niet, het wachten was wel heel leuk haha! De zoete is iig iets beter als ik hem op kleren spuit (op mijn huid wordt alles mierzoet). Misschien dat ik ooit de vragenlijst nog eens invul
Edit: kan jij de 2 andere intussen ruiken?
Nee nog niet! Ik wacht vol smacht 🥲
Ik ga mezelf trakteren op een geur van Kilian. Aangezien ik niet kiezen, welke is jullie favo van Kilian?
Als je deze geur wilt dan zou ik de showergel en bodylotion erbij gebruiken, blijft ie sowieso langer hangen. En anders kun je op fragrantica.com vergelijkbare geuren opzoeken!
Ik ben in Parijs bij Nose geweest om parfumdiagnostiek te doen. Je kon daar op een iPad je drie laatst gedragen parfums ingeven en dan kreeg je verschillende suggesties die je mocht ruiken en scoren. Heb dit twee keer gedaan en dit waren mijn favoriete geuren. Heb ik een financiële meevaller dan koop ik Nasomato en Dyptique eerst.
Mijn geurnoten
Kan iemand mij helpen met het volgende? Meestal heb ik een parfum van Rituals, maar laatst heb ik een tester gekregen van Douglas (ivm vaderdag bestelling) en ik moet dit parfum hebben.
Alleen er staat niet duidelijk op de tester welke het is, vind ik dan. Het is in ieder geval van Chloé. Zelf denk ik deze gezien de afbeelding van de flacon op de tester.
https://www.iciparisxl.nl/chloe/signature/eau-de-parfum/p/BP_380979
Wat denken jullie? In de spoiler afbeeldingen van de tester.
Uiteraard kan ik zelf gaan ruiken in de winkel, maar ben altijd een beetje overweldigd in een parfumerie. Daarnaast wil ik het graag voor mijn verjaardag vragen.
Dat is’m hoor!
Ik had via mijn nicht een travel size van deze gekregen en Black orchid (?) en waarom vind ik alleen dure parfums lekker. Mijn wishlist wordt duurder en langer.
Oh dit klinkt als een geur die ik heel lekker zou vinden! Welke geuren vind jij nog meer lekker dan kan ik inschatten of we dezelfde smaak hebben
Pfoeh alles wat lekker zoet of poederig is eigenlijk! La vie est belle nog steeds, good girl, ellie saab girl of now, l’interdit (wou eerst die halen maar denk dat ik deze van trussardi nog lekkerder vind), tresor midnight rose.
Deze is wel iets subtieler dan die laatste die ik noem, maar ik vind hem erg lekker.
Oh en valentino poudre ook lekker
Voor het eerst sinds tijden weer eens Santal 33 opgedaan (draag meestal Molecule 01 uit luiheid) en blijft zo heerlijk
Ik heb Black Orchid en krijg er hoofdpijn van gedurende de dag als ik hem op heb, terwijl ik hem zo lekker vond. 🥲 Dus als je hem over wil nemen met korting dan stuur me maar een berichtje.
Heb laatst lush V opgehad en wow die bleef echt lekker lang hangen. Maar vind het zo duur, 90 euro! Sinds wanneer zijn lush parfums zo duur?
De solids zijn veel goedkoper, volgens mij 15 euro. Maar die hebben ze niet van alles natuurlijk
Ik heb Mancera Paris-Instant Crush vorige week gekocht en ik vind hem echt zo lekker, ruik de hele tijd aan mezelf😂 Perfecte balans voor mij qua geur; orientaals, wat zwaarder, maar toch ook bloemig en zoete touch. Echt mijn nieuwe favoriet.
Die is echt lekker! Ga hem ook kopen was verliefd na die tester en hij blijft bij mij ook echt super lang hangen