Parfumtopic

Oh dit klinkt als een geur die ik heel lekker zou vinden! Welke geuren vind jij nog meer lekker dan kan ik inschatten of we dezelfde smaak hebben

Pfoeh alles wat lekker zoet of poederig is eigenlijk! La vie est belle nog steeds, good girl, ellie saab girl of now, l’interdit (wou eerst die halen maar denk dat ik deze van trussardi nog lekkerder vind), tresor midnight rose.

Deze is wel iets subtieler dan die laatste die ik noem, maar ik vind hem erg lekker.

Oh en valentino poudre ook lekker

2 likes

Ik heb Black Orchid en krijg er hoofdpijn van gedurende de dag als ik hem op heb, terwijl ik hem zo lekker vond. 🥲 Dus als je hem over wil nemen met korting dan stuur me maar een berichtje.

3 likes

Heb laatst lush V opgehad en wow die bleef echt lekker lang hangen. Maar vind het zo duur, 90 euro! Sinds wanneer zijn lush parfums zo duur?:sob:

1 like

De solids zijn veel goedkoper, volgens mij 15 euro. Maar die hebben ze niet van alles natuurlijk

1 like

Ik heb Mancera Paris-Instant Crush vorige week gekocht en ik vind hem echt zo lekker, ruik de hele tijd aan mezelf😂 Perfecte balans voor mij qua geur; orientaals, wat zwaarder, maar toch ook bloemig en zoete touch. Echt mijn nieuwe favoriet.

2 likes

Die is echt lekker! Ga hem ook kopen was verliefd na die tester en hij blijft bij mij ook echt super lang hangen

2 likes

Ik had rare gevoelens voor mijn baas als hij dat droeg. Zo sexy

Ik heb deze een tijd geleden voor het eerst geroken en ben verliefd, maar die prijs :cry:

Ja, absoluut! Dat had ik ook inderdaad. Als ik hem dan 's ochtends na het douchen op spoot, dan rook ik hem de volgende ochtend bij het wakker worden nog!

Nog parfumado tips? Had een tijdje gepauzeerd en nu weer begonnen en heb over 3 dagen weer een bestelling. Vorige keer Chanel bleu gedaan voor man, die is goed bevallen, maar voor mezelf weet ik t niet zo goed. Ik jou van Woody, oriëntaals en vanille. Niet te zoet of floral.

Is iemand bekend met het merk Fugazzi? Ik vind Thirsty echt zo heerlijk en ik zag dat ze ook wasparfum hebben, maar ben benieuwd of die ook de moeite waard is.

Ik heb nu gucci bloom op, tester, maar wat een omageur zeg :slightly_smiling_face:

Ik heb laatst 5 testers van Skins besteld voor 20 euro en ben nu verslaafd aan Byredo geuren dus heb nu mijn halve salaris uitgegeven aan 3 (!) geuren maar het is zooo lekker.

3 likes

Welke heb je besteld?

Bal d’afrique, Blanche en Gypsy Water.

4 likes

oh heerlijk!! ook mijn favorieten van byredo

2 likes

Black saffron staat nog steeds op mijn wishlist

2 likes

Ik heb deze gekocht n.a.v. je post en welke parfums jij nog meer lekker vindt (zaten twee van mijn favorieten tussen dus ik dacht, deze vind ik vast ook lekker haha)
En heerlijk!! Hij blijft lang hangen ook, dat heb ik met veel parfums niet. Dus thanks voor de tip :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wat leuk om te horen! Ik vond hem ook echt lekker, en niet zo’n luchtje dat je heel vaak ziet of ruikt (nu nog althans haha) wat ik juist wel leuk vind, want die andere die ik noem heeft bijna iedereen.
Denk dat ik hem ga vragen voor mijn verjaardag ofzo over 1.5 maand, als ik zo lang kan wachten.

2 likes