Ik had rare gevoelens voor mijn baas als hij dat droeg. Zo sexy
Ik heb deze een tijd geleden voor het eerst geroken en ben verliefd, maar die prijs
Ja, absoluut! Dat had ik ook inderdaad. Als ik hem dan 's ochtends na het douchen op spoot, dan rook ik hem de volgende ochtend bij het wakker worden nog!
Nog parfumado tips? Had een tijdje gepauzeerd en nu weer begonnen en heb over 3 dagen weer een bestelling. Vorige keer Chanel bleu gedaan voor man, die is goed bevallen, maar voor mezelf weet ik t niet zo goed. Ik jou van Woody, oriëntaals en vanille. Niet te zoet of floral.
Ja is huilon. Volgens mij was het in London destijds wat goedkoper en heb ik het daar gekocht
Is iemand bekend met het merk Fugazzi? Ik vind Thirsty echt zo heerlijk en ik zag dat ze ook wasparfum hebben, maar ben benieuwd of die ook de moeite waard is.
Ik heb nu gucci bloom op, tester, maar wat een omageur zeg
Ik heb laatst 5 testers van Skins besteld voor 20 euro en ben nu verslaafd aan Byredo geuren dus heb nu mijn halve salaris uitgegeven aan 3 (!) geuren maar het is zooo lekker.
Welke heb je besteld?
Bal d’afrique, Blanche en Gypsy Water.
oh heerlijk!! ook mijn favorieten van byredo
Black saffron staat nog steeds op mijn wishlist
Ik heb deze gekocht n.a.v. je post en welke parfums jij nog meer lekker vindt (zaten twee van mijn favorieten tussen dus ik dacht, deze vind ik vast ook lekker haha)
En heerlijk!! Hij blijft lang hangen ook, dat heb ik met veel parfums niet. Dus thanks voor de tip
Wat leuk om te horen! Ik vond hem ook echt lekker, en niet zo’n luchtje dat je heel vaak ziet of ruikt (nu nog althans haha) wat ik juist wel leuk vind, want die andere die ik noem heeft bijna iedereen.
Denk dat ik hem ga vragen voor mijn verjaardag ofzo over 1.5 maand, als ik zo lang kan wachten.
Ja precies! Ik had Good Girl ook vrij vroeg toen die hier nog niet zo bekend was, had er in het buitenland een tester van gekregen en toen gekocht. En dan is het superleuk om het parfum daarna steeds bekender te zien worden haha
Ik heb deze thuis liggen, slechts een paar keer gebruikt. Ik wil hem wel tegen verzendkosten naar je opsturen?
Oh echt waar? Dat zou ik echt heel lief vinden. Zal ik je een pb sturen?
Dat is goed!
Parfumado heeft weer het verkeerde parfum opgestuurd:(
Heb nu al drie keer gehad dat ik van hetzelfde merk dan de verkeerde kreeg. Zo slordig. Krijg wel altijd de juiste nagestuurd, maar vind het wel irritant.
Voor de musk-liefhebbers met een bad: bij Holland and Barrett hebben ze mini bruisballen en eentje heet White Musk en die ruikt zooo lekker. Hij laat een hele zachte muskgeur op de huid achter.
Deze maand heb ik Molecule 01 besteld bij Parfumado maar ik vind hem bij mezelf echt goor? Mijn eerste associatie is het magazijn van de Ikea ofzo, van dat muffe hout. Ik vind hem ook best mannelijk, zou hem nog wel eens op m’n vriend willen testen.