Ja precies! Ik had Good Girl ook vrij vroeg toen die hier nog niet zo bekend was, had er in het buitenland een tester van gekregen en toen gekocht. En dan is het superleuk om het parfum daarna steeds bekender te zien worden haha
Ik heb deze thuis liggen, slechts een paar keer gebruikt. Ik wil hem wel tegen verzendkosten naar je opsturen?
Oh echt waar? Dat zou ik echt heel lief vinden. Zal ik je een pb sturen?
Dat is goed!
Parfumado heeft weer het verkeerde parfum opgestuurd:(
Heb nu al drie keer gehad dat ik van hetzelfde merk dan de verkeerde kreeg. Zo slordig. Krijg wel altijd de juiste nagestuurd, maar vind het wel irritant.
Voor de musk-liefhebbers met een bad: bij Holland and Barrett hebben ze mini bruisballen en eentje heet White Musk en die ruikt zooo lekker. Hij laat een hele zachte muskgeur op de huid achter.
Deze maand heb ik Molecule 01 besteld bij Parfumado maar ik vind hem bij mezelf echt goor? Mijn eerste associatie is het magazijn van de Ikea ofzo, van dat muffe hout. Ik vind hem ook best mannelijk, zou hem nog wel eens op mân vriend willen testen.
Ik heb mn parfumado even stopgezet, wil echt ff opmaken wat ik nog allemaal heb
Zare femme, witte fles op het moment mijn favoriet
Naar aanleiding van dit topic parfumado afgesloten! Ben heel benieuwd, hou vaak van wel zwaardere parfums en dit is echt de ideale manier om nieuwe parfums te leren kennen.
Leuk! Heb je al parfums uitgezocht?
Ik heb nu for her en vind ik ook echt een ouwe vrouwengeur (no offense) maar gewoon echt niet mn ding beh
Oktober: la belle, jean paul gaultier
November: pure XS women, paco rabanne
december: ombre rubis, jean-charles brosseau
Ben heeel benieuwd! Toch wel lastig kiezen zo online.
Nice! La Belle heb ik ook gehad en die vond ik erg lekker.
Ik vind Marc Jacobs Daisy zoân lekkere geur, maar ik kan nergens de eau de parfum meer vinden. Weet iemand daar toevallig meer over, raakt deze uit het assortiment misschien? Bij de douglas en ici paris hadden ze geen idee
Zou dit niet de EdP versie zijn? Of is het dan echt een andere geur? https://www.iciparisxl.nl/marcjacobs/daisyeausointense/eau-de-parfum/p/BP_1119948
Weet niet of ik t al gemeld had maar als je op zoek bent naar een lekkere herfst geur (peper, kruidig) bij parfumado, ik raad Abel Cobalt Amber aan! Blijf maar snuffelen
LancĂŽme - Idole is momenteel mijn favoriet
Ik vind de nieuwe Zara luchtjes ook erg goed voor de herfst! Ik heb red temptation, golden decade en rose Gourmand en vind ze voor die prijs echt goed en lang houdbaar!
Iemand het nieuwe parfum van Mugler al geroken?
De hoofdakkoorden spreken me erg aan. Heel benieuwd hoe dat uitwerkt.
Ik vind de nieuwe lâinterdit van givenchy ook lekker! Echt een kruidige herfstgeur vind ik.