Ik heb mn parfumado even stopgezet, wil echt ff opmaken wat ik nog allemaal heb
Zare femme, witte fles op het moment mijn favoriet
Naar aanleiding van dit topic parfumado afgesloten! Ben heel benieuwd, hou vaak van wel zwaardere parfums en dit is echt de ideale manier om nieuwe parfums te leren kennen.
Leuk! Heb je al parfums uitgezocht?
Ik heb nu for her en vind ik ook echt een ouwe vrouwengeur (no offense) maar gewoon echt niet mn ding beh
Oktober: la belle, jean paul gaultier
November: pure XS women, paco rabanne
december: ombre rubis, jean-charles brosseau
Ben heeel benieuwd! Toch wel lastig kiezen zo online.
Nice! La Belle heb ik ook gehad en die vond ik erg lekker.
Ik vind Marc Jacobs Daisy zoān lekkere geur, maar ik kan nergens de eau de parfum meer vinden. Weet iemand daar toevallig meer over, raakt deze uit het assortiment misschien? Bij de douglas en ici paris hadden ze geen idee
Zou dit niet de EdP versie zijn? Of is het dan echt een andere geur? https://www.iciparisxl.nl/marcjacobs/daisyeausointense/eau-de-parfum/p/BP_1119948
Weet niet of ik t al gemeld had maar als je op zoek bent naar een lekkere herfst geur (peper, kruidig) bij parfumado, ik raad Abel Cobalt Amber aan! Blijf maar snuffelen
LancƓme - Idole is momenteel mijn favoriet
Ik vind de nieuwe Zara luchtjes ook erg goed voor de herfst! Ik heb red temptation, golden decade en rose Gourmand en vind ze voor die prijs echt goed en lang houdbaar!
Iemand het nieuwe parfum van Mugler al geroken?
De hoofdakkoorden spreken me erg aan. Heel benieuwd hoe dat uitwerkt.
Ik vind de nieuwe lāinterdit van givenchy ook lekker! Echt een kruidige herfstgeur vind ik.
Omg ja echt heeeeeeeel lekker. Ik wil deze kopen, wel weer lekker prijzig. Ik had een testertje en was echt verliefd. Beetje vanille-achtig. Heel lekker
@Luzarl @M0nan oh dat klinkt wel heel positief! Hopelijk kan ik morgen nog een parfumerie induiken om hem te ruiken.
Ohh Lady Million Fabulous is echt zó lekker, had hem als testertje en nu wil ik hem echt full size hebben
Er zijn zoveel parfums die ik echt zo lekker vind maar ik vind het altijd zonde van mijn geld om parfum aan te schaffen terwijl 60 eu voor een keer uit eten easy. Zo stom, wil ook gewoon lekker ruiken haha.
Kijk of ze op parfumado staan!