Parfumtopic

Nee echt vrijwel niks van wat ik graag wil hebben staat daar op helaas! En je krijgt dan ook geen flesjes terwijl ik dat zo leuk vind.

Mijn favoriet was van Zadig & Voltaire - This is her. Op mijn huid ontwikkeld die zich tot een vrij zware, krachtige geur die echt bizar lang blijft hangen. Uit nieuwsgierigheid naar de andere opties van het merk een paar testertjes weten te schooien bij een bekende parfumerie. (waarom ze dat altijd met een diepe zucht en heel moeilijk kijken moeten doen is mij een raadsel)
Nu heb ik dus 2 favorieten, This is her & This is us. De laatstgenoemde is unisex en is op mijn huid ook vrij zwaar, gaat ook echt meer richting het mannelijke maar hangt nét op het randje. Ik voelde me zo enorm sexy met dat parfum op dat ik bijna opgewonden van mezelf zou raken haha.

4 likes

Klinkt heel lekker! Die ga ik als volgende doen bij parfumado.

2 likes

Vandaag deze geroken bij de h&m en die heeft me echt verrast! Vanmiddag opgespoten en ruik hem nu nog heel goed. Beetje zwaar maar niet te zwaar. Denk dat ik deze wel ga kopen (als ik loon heb haha).

En dit isijn parfumado lijstje voor de komende weken. Ben benieuwd of iemand een van deze geuren al heeft gehad :slight_smile:

1 like

Ik vind pure xs wel lekker! Heel bijzonder dat popcorn geurtje erin

1 like

Ik ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden! Ik merkte zelf bij de this is her dat ik onbewust een veel zelfverzekerde uitstraling kreeg, op een positieve manier. Bij de this is us heb ik dat ook, en een tikje van een andere soort uitstraling. (Niet op een ranzige manier maar het schijnt wel te triggeren) Die mag je zelf verder invullen na mijn oorspronkelijke bericht hahaha.

Schiet me ineens te binnen dat het misschien best handig kan zijn om in te zetten tijdens de hypotheek aanvraag, you never know :joy::joy::joy:

1 like

Hahaha, nu ben ik nog benieuwder! Als ik this is her lekker vind ga ik die andere ook bestellen. Een beetje meer zelfvertrouwen kan nooit kwaad :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Niet boos worden als je het niks vind hé haha. Kan zich per huid heel anders ontwikkelen, bij een buurmeisje rook die echt naar ammoniak en een oud collega rook het heel zoet bij. Bij mij is die vrij zwaar. Ben benieuwd wat het bij jou gaat worden hahahaha

1 like

Modern Muse Nuit vond ik echt heerlijk en ook de fullsize van aangeschaft.

M’n laatste van parfumado voor ik het stop gezet had, was ook verrassend goed: Clean Cashmere.
Vind hem in hetzelfde rijtje vallen als Les Fleurs - Maja Njie en Molecule, die ik overigens ook echt super vind. Net een tikkeltje bijzonder en niet te zoet

2 likes

Die laatste klinkt goed! Kun je die ook ergens in de winkel ruiken?

Omg waar heb je die nog gevonden? Hier in BE is Santalum uit het assortiment volgens mij.

Bij de h&m in Tilburg! Ik weet niet wanneer ik weer ga maar als ik ga kan ik hem wel kopen en opsturen?

Da’s heel aardig, maar dat hoeft niet hoor. Ik mag eigenlijk geen parfum kopen van mezelf. Maar het is goed om te weten dat de mogelijkheid nog bestaat :sunglasses:

1 like

Ik vind this is her echt zo vies, vieze walm alsof je slagroom inademt. Geuren zijn zo persoonlijk

2 likes

:joy::joy::joy:

Ik kan ook helemaal nieuwsgierig worden als iemand hier enthousiast is over een parfum, maar dan check ik fragrantica en denk ik 9/10 keer “laat maar niet voor mij”.

Hmm geen idee, zie hem alleen online staan als ik zoek. Maar via parfumado kan je wel testen natuurlijk (maar niet gratis…)

1 like

Weet iemand een dupe of een geur die op miss Dior Cherie lijkt? Ik baal echt dat hij niet meer te koop is.

375x500.11588

Ik heb nu pas jadore van Dior ontdekt. Twijfel om een fles aan te schaffen

Ik vind this is her zooooo lekker! Heb meteen de full size gekocht haha

Hahaha wat leuk! Douglas heeft nu korting zag ik. Waar is nu geen korting overigens? :sweat_smile: haha

1 like