Parfumtopic

@Daelyss heb jij de scarlett poppy van jo malone? Hoe is deze in vergelijking met myrrh en tonka? Die heb ik namelijk

1 like

Totaal anders, ik vind Myrrh en Tonka zoek zwaar en sensueel. Scarlet Poppy is floraal, zachter en zoeter.

Ik heb SP wel niet, staat op de wishlist.

Er is nu korting, dus twijfel welke te halen
Thnx voor je omschrijving

1 like

Ik had This is her genomen bij Parfumado na de enthousiaste reacties hier, maar bij mezelf vind ik hem niet echt lekker helaas :frowning_face: Maar bij Douglas kreeg ik laatst een proefje van This is us. En vandaag heb ik hem op en zit de hele tijd aan mezelf te ruiken, omdat ik hem zo lekker vind!

1 like

Weet niet of iemand me hier toevallig kan helpen MAARRR ik krijg van werk voor kerst een cadeaubon voor parfum, heel leuk. M’n eerste gedachte was meteen om weer een parfum te halen die ik al vaak heb gehad: Black Opium van YSL. Maar, ik vind het eigenlijk juist ook heel leuk om een keer een nieuwe te ontdekken. Parfums die ik al heb en heel lekker vind, naast Black Opium dus:

• La Nuit TrĂ©sor van Lancome
  • Si van Armani
  • Good Girl van Carolina Herrera

Is er iemand die hierbij misschien meteen een idee heeft van parfums die ik ook lekker zou vinden? Ik snap overigens dat ik ook naar een parfumerie kan gaan natuurlijk maar een beetje voorbereid daarheen is altijd wel prettig :grin:

1 like

Haha, twijfelde nog of ik La Vie Est Belle erbij moest zetten als ultieme hate it, maar de andere twee ga ik zeker uitproberen. Dankjewel!!

Armani My way, YSL Libre, Valentino Voice Viva, misschien ook wel de nieuwe Miss Dior.

En ik durf het eigenlijk niet hardop te zeggen, maar de alien goddess is ook nog best lekker.

2 likes

Weet iemand of de City parfums van Jo Malone x Zara in een winkel te ruiken zijn?

Nee volgens mij alleen online! Als je op de site iig beschikbaarheid in winkel invult dan is er nergens beschikbaarheid.

1 like

Dit zijn echt m’n favorieten.

@iloveblush
Momenteel heb ik ook de nieuwe van Givenchy L’ interdit (niet de rouge variant).

2 likes

Ja dat had ik idd gedaan! Pfff wel jammer hoor, vind de geuren van Jo Malone echt love it or hate it dus durf het nu denk ik niet aan.

2 likes

Ja deze heb ik ook aangeraden gekregen toen ik bij Douglas zei dat ik iets zocht in de richting van ysl Black opium. Vind Valentino ook heel lekker!

1 like

Girls can do anything van Zadig en Voltaire is voor mij een nieuwe favoriet, ontdekt door parfumado

3 likes

Koop de ontdekkingset met staaltjes, is 15 euro. Ga ik ook doen.

1 like
  • victor & rolf
  • cloud ariane grande (echt: die is fab)
  • als je van zoet houd: sweet vanilla van montaille
  • love don’t be shy - by killian
  • hypnotic poison - dior

Allemaal zoet of zwaar / zoet.

1 like

Iemand nog een aanvulling op mijn favorieten? Ik wil zo graag een nieuwe verslaving!

• victor & rolf alle
  • cloud ariane grande
  • sweet vanilla van montaille
  • love don’t be shy - by killian
  • hypnotic poison - dior

Ik vind la vie est belle / opium etc te standaard (voor mij). Ik hou wel meer van wat andere geuren dan standaard

Ik hou van zwaar en zoet. Mag echt graag een mega walm met me meezeulen, joe

1 like

allemaal heeeerlijk!!! Ik vind scandal van jpg ook heerlijk. Maar ook l’interdit. Momenteel gebruik ik zelf veel elie saab girl of now forever en d’hermes Twilly (echt heeeeeel lekker). Ik vind ook thierry mugler goddess fantastisch. Maar ik zou twilly ook zeker checken. Wel heel anders, maar super nice

3 likes

Baccarat rouge 540 misschien? Cloud van Ariane Grande wordt door sommigen als een dupe gezien voor deze.

1 like

Ooooh thanks, allemaal namen die ik nog niet ken! Ook @lovewarrior Ik ga met een hele lijst naar de parfumerie :heart_eyes:

1 like

Dior hypnotic poison? Of Poison girl als je wat minder zwaar/zoeter wil. Juliette has a gun misschien ook wel!

3 likes