Parfumtopic

Ah die had ik gemist, dankjewel!

AlaĂŻa Blanche misschien? Lijkt een beetje op hypnotic poison maar dan iets poederiger

1 like

Tonka Impériale van Guerlain. Zwaar, vrij zoet, maar ook een beetje rokerig.

Ik ga 'm nu opspuiten haha, matcht goed met mijn bevlekte huispak.

2 likes

Parfums van escada zijn altijd lekker zwaar en zoet! Zelf ben ik gek op alien godess van Thiery Mugler, die is ook lekker aanwezig.

1 like

Zara - Gardenia :heart_eyes: Heel cheap, maar zo lekker!

Ik had blind ebony wood van zaraXjomalone besteld om te proberen en vandaag binnen gekregen. In het begin ruik ik echt het peperige van de roze peper, daarna ontwikkelt de geur zich in iets warmers en kruidigs. Ik was de geurnoten even vergeten en kwam er maar niet op wat dat kruidige was dat ik rook, ik dacht steeds “eten maar toch ook niet”. Maar het is dus kruidnagel. Geen 13 in een dozijn geur! Bij mijn vriend ruikt hij iig lekkeder dan op mij.

2 likes

Is mijn lievelings samen met Amalfi Sunray

——
Heb soleil blanc van Tom Ford gekregen.

1 like

Ik had amalfi sunray in mn mandje maar weer verwijderd. Had er eigenlijk al spijt van dus misschien bestel ik die toch nog een keer!

Ik vond amalfi sunray dan weer helemaal niks maar die waterlily heerlijj

2 likes

Waterlily kan ik me niet meer herinneren, ik ga het staaltje eens bovenhalen. Voor mij is Amalfi Sunray de alledaagse geur in de zomer. Maar ben wel fan van frisse propere geuren als tegenwicht voor zwoel en zwaar.

Waterlily tea dress heet die, echt zo’n frisse zomer geur. Terwijl bij Amalfi dat ook zo aangegeven staat maar ik ruik hetzelfde als Chanel no.5 = oude oma.

1 like

Ik weet weet waarom ik amalfy sunray had geskipt! Op fragrantica stond dat mensen het vonden ruiken als 4711, dat groene ouderwetse flesje. En dat leek me niet lekker al heb ik dat al lang niet geroken. Vind jij het daar ook op lijken?

Wat is precies het verschil tussen de zwarte en gouden fles Black Orchid van Tom Ford?

1 like

Ik heb 4711 nog nooit geroken, maar doet me wel aan een cologne denken. Kan je een staaltje kopen online?

Iemand ervaring met parfum van Clinique? Is dat wat?

Ja ik geloof dat die discovery kit nog te koop is! En van de nieuwe collectie ook :grimacing:

Hebben jullie nog een lekker parfumetje gekocht gisteren?? Ik heb l’interdit 50ml gekocht. Heeeeeerlijk

1 like

Ben overstag gegaan voor juliette has a gun met bf korting, en een nieuwe fles chanel chance eau tendre omdat die bijna leeg is

2 likes

Lekker!!! Ik heb die dus nog nooit gehad en ooit wel een keer geroken, maar verder nooit echt interesse naar gehad. Hoor er zo veel goeds over. Misschien toch nog maar een keer ruiken ergens

Jaa ook echt anders dan wat ik normaal draag maar bleef toch al een tijdje in mn achterhoofd dus dan toch maar gekocht uiteindelijk :biggrin:

1 like