Parfumtopic

Ik vind hem wel lekker, maar 1 spray is echt meer dan genoeg, anders wordt hij echt veel te overheersend

1 like

Tom Ford noir pour femme was altijd m’n favoriete parfum. Helaas lijkt deze niet meer verkocht te worden, echt balen!

2 likes

Jawel hoor!

1 like

KIND VAN DE DUIVEL

Ik kan hem online echt nergens meer vinden, alleen de noir extreme. Waar heb jij dit parfum nog gezien?

Oh haha, nou nu ben ik benieuwd naar Noir Extreme, dus die neem ik ook mee als ik ze toch ga ruiken.

Ik wil een sampleset bij Skins bestellen, hebben jullie aanraders?

Ik vind kilian-,good girl gone bad wel erg lekker

1 like

Ik had een keer via de chat om tips gevraagd aan de hand van parfums die ik lekker vond. Kreeg hele fijne aangeraden!

1 like

De nieuwe Zara x Jo Malone-lijn is chef’s kiss.
Ik moet ze nu allemaal hebben.

3 likes

Ik snap je bericht niet?

Koop die discovery set, heb je 8 staaltjes voor 15 euro en dan kan je zo een selectie maken. Ik ga nu geur per geur de noten bekijken.

4 likes

Zara - Ebony Wood is echt fantastisch in ieder geval!!

2 likes

Neen niets geroken. Een influencer zei dat ze fan was van dubai en heb dan maar de set besteld. De eerste collectie vond ik ook lekker ruiken.

M’n favo met tubereuse noir en amalfi sunray uit die collectie.

2 likes

Dan koop je gewoon de collectors’ set :grinning:

3 likes

Even de geurnoten opzoeken ;). Heb je een hele parfum collectie? Ik zie dat je best actief bent in dit topic haha.

2 likes

Ik ben vorig jaar echt begonnen met “andere” parfums te kopen. Mijn nicht werkt voor sephora en krijg dan van haar veel luxestaaltjes maar komt mijn portefeuille niet zo goed uit :smiley: Ik heb er niet zo veel maar mijn collectie begint stilletjes aan te groeien. Dacht dat Vicky Violence het meeste parfumflessen had
Laatste aankopen en cadeau’s zijn tom ford mĂ©tallique en tom ford soleil blanc. Op de wishlist staat nu die discovery set (thanks @VickyViolence) en dyptique volutes.
Die laatste kreeg ik aangeraden in een nicheparfumerie Nose in Parijs, op basis van je drie laatst gedragen parfums kreeg je een nieuwe aangeboden.

1 like

Ik heb toevallig vandaag ook de discovery set binnengekregen en blij dat ik niet op basis van de omschrijving iets heb besteld! Ik was er van overtuigd dat Dubai echt iets voor mij was maar die vind ik dus niks :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb nu New York op, die sprak me in eerste instantie het meest aan maar valt op mijn huid toch wat tegen.

2 likes

Ik heb London en New York en vond London veel zoeter, maar ik vind ze nu een soort van hetzelfde ruiken đŸ„Č
Snap er niks van haha.

Sowieso ruikt London bijzonder intens dus hoop dat ik het niet zat ben na deze dag.