Ik heb de proefjes van de Cities lijn Jo Malone x Zara besteld. Niet dat die korting hadden, maar iig zonder verzendkosten doordat ik nog andere dingen kocht.
Zo op de omschrijvingen afgaande denk ik dat Dubai wel iets voor mij zou kunnen zijn.
Ik heb de proefjes van de Cities lijn Jo Malone x Zara besteld. Niet dat die korting hadden, maar iig zonder verzendkosten doordat ik nog andere dingen kocht.
Zo op de omschrijvingen afgaande denk ik dat Dubai wel iets voor mij zou kunnen zijn.
De zwarte is eau de parfum en de gouden parfum, vind ze qua geur ook wel verschillen.
Dank je! Ik heb een tester van de gouden gekregen en dacht dat de zwarte dan voor mannen was, maar ik zag ook ‘unisex’ staan, dus was even in de war. Dan ga ik ze allebei nog eens naast elkaar ruiken. Welke vind jij lekkerder?
Ben zelden een geur tegengekomen waarbij er zo’n love/hate verhouding is als bij Angel van Mugler. Had deze laatst bij de Douglas weer eens geroken en vond 'm ineens erg lekker. Wil nu misschien een klein flesje (15ml) kopen maar ben bang dat ik het ook weer snel zat raak… Wat vinden jullie van deze geur?
Linkje Fragrantica
Mugler Angel:
0 stemmers
Ja alle geuren van Tom Ford zijn unisex! Op de website staan ze volgens mij onder heren, in de winkel staan alle geuren vaak ook aan de kant van de herengeuren, maar ze zijn unisex. Ik vind ze geen van beide lekker haha De noir extreme is echt m’n favo van TF, maar die is wel een stuk zwaarder en zwoeler dan de black orchid.
Ik vind hem wel lekker, maar 1 spray is echt meer dan genoeg, anders wordt hij echt veel te overheersend
Tom Ford noir pour femme was altijd m’n favoriete parfum. Helaas lijkt deze niet meer verkocht te worden, echt balen!
Jawel hoor!
KIND VAN DE DUIVEL
Ik kan hem online echt nergens meer vinden, alleen de noir extreme. Waar heb jij dit parfum nog gezien?
Oh haha, nou nu ben ik benieuwd naar Noir Extreme, dus die neem ik ook mee als ik ze toch ga ruiken.
Ik wil een sampleset bij Skins bestellen, hebben jullie aanraders?
Ik vind kilian-,good girl gone bad wel erg lekker
Ik had een keer via de chat om tips gevraagd aan de hand van parfums die ik lekker vond. Kreeg hele fijne aangeraden!
De nieuwe Zara x Jo Malone-lijn is chef’s kiss.
Ik moet ze nu allemaal hebben.
Ik snap je bericht niet?
Koop die discovery set, heb je 8 staaltjes voor 15 euro en dan kan je zo een selectie maken. Ik ga nu geur per geur de noten bekijken.
Zara - Ebony Wood is echt fantastisch in ieder geval!!
Neen niets geroken. Een influencer zei dat ze fan was van dubai en heb dan maar de set besteld. De eerste collectie vond ik ook lekker ruiken.
M’n favo met tubereuse noir en amalfi sunray uit die collectie.